פשלה החיוב כרטיסי האשראי

ilan d

New member
פשלה החיוב כרטיסי האשראי

ובכן, לפני ימים מספר כשבדקתי את דף פרוט החיובים שלי בויזה כאל גיליתי חיוב של 692.00₪ שהורד בחודש שעבר מחשבוני. חיוב זה אינו שייך לי ובוצע בטעות על ידי לאומי קארד. מסתבר לאחר שפניתי לבית העסק המופיע בדף החיוב שהחיוב הועבר לויזה על ידי לאומי קארד והעסקה הינה טלפונית והוחלפה ספרה אחת בלבד דבר שגרם לחיובי בטעות. נאמר לי שם הרוכש ומספר הכרטיס שלו שהוא זהה לשלי למעט ספרה אחת. א) אני בא ושואל טעות בהקלדת סיפרה , קורה אבל תעודת הזהות שלו שונה משלי, תוקף הכרטיס שונה משלי, אז איך קורות כל כך הרבה טעויות בחיוב כזה. ב) כמובן שפניתי לויזה כאל ולבית העסק וביקשתי לתקן מייד את הטעות. ובכן לידיעתכם . זה לוקח בין חודש לחודש וחצי טעות ורשלנות שנעשתה על ידי חברות האשראי. מה היה קורה אם היו מחייבים אותי ב 15.000 ₪ בטעות דומה וחשבון הבנק שלי והמסגרת של כרטיס האשראי שלי הכל היה משתבש, גם אז הייתי ממתין חודש עד חודש וחצי?
 

odedg

New member
החזרים בקצב הצו/ב

שלום אילן! לפי חוק כרטיסי חיוב אם הודעת תוך 30 יום על המקרה המכוסה בחוק, וזכותך לקבל החזר, על חברת האשראי ("המנפיק") להשיב לך כספך ביום הערך תוך 15 יום: "...ישיב לו המנפיק את סכום החיוב בערכו ביום החיוב, או את ההפרש שבין סכום החיוב המוסכם על הלקוח לפי הודעתו, לבין הסכום הרשום במסמך, לפי הענין, תוך חמישה עשר ימים מיום מסירת הודעת הלקוח, והוראות סעיפים קטנים (ג)..."
 

ilan d

New member
ODEDG תודה .אני מקווה שכך יהיה

למרות שבחברת האשראי (ויזה כאל) נאמר לי בין חודש לחודש וחצי. בכל מקרה שוב תודה.
 
למעלה