פתאום קמו אנשים והחליטו שהם עם פלשתינאי

קסנדרה*

New member
פתאום קמו אנשים והחליטו שהם עם פלשתינאי

תחשבו על זה שאין אף ערבי בעולם כולו שדובר, קורא או כותב בפלשתינאית, אין היסטוריה כזו. אין ולא מוכר שהיה נשיא פלשתינאי. היה היה בעבר עם פלשתי, אבל אלו המתקראים פלשתינאים לא משתייכים לעם זה, אם כן היה לא היה ? מדינה ערבית פלשתינית עצמאית כבר קיימת במזרח התיכון והיא נקראת ירדן. היא תופסת כמעט 80% משיטחה של פלשתינה. כל שמועה שיפיצו גם היא שקרית תיקלט ותיפול על אוזניים קשובות, ובתנאי שישמיעו אותה עוד ועוד (בדומה לשטיפת מוח) ולא צריך ללכת רחוק מאד בהיסטורייה, לכולנו מוכרת תקופת עלייתה של המפלגה הנאצית לשלטון כשהיטלר בראשה, והתעמולה שהושמעה נגד היהודים שהחלה כבר בשנות ה-30 והגיעה לשיאה בשואה. התעמולה הצליחה לשכנע קהלים גדולים ברחבי אירופה. והנה, עוד שקר שמסתובב פה, ממש ליד, 70 בתולות ממתינות לשאהידים - השמעה חוזרת ושכנוע מסיבי הצליח לשלוח הרבה מאד בחורים צעירים אל מותם המיותר, ובדרכם להרוג עוד הרבה מאד בני אדם חפים מפשע. העם היהודי חווה את תוצאת השקרים והשנאה והתעמולה שחלחלה לראשיהם של האנשים ואמר מי שאמר "שקר מופץ ביחס ישר לגודלו". הרבה מאד פלשתינאים טוענים שהם צאצאי הפלשתים, אבל הפלשתינאים היחידים שהיו קיימים עד 1948 היו היהודים. בזמן המנדט הבריטי בארץ ישראל הקפידו הבריטים לכנות את יהודי פלשתינה בשם "יהודים פלשתינים", וזאת כדי שלא לפגוע בערבים. הערבים שישבו בארץ, ושרובם הגיעו לכאן מסוריה, מצריים וירדן, שנאו את השם "פלשתיני" וכונו בפשטות "ערבים". אחרי קום המדינה בשנת 1948 הפכו ה"יהודים הפלשתינים" ל"יהודים ישראלים", והשם פלשתיני כמעט נשכח, העמדת הפנים של הערבים כאילו מוצאם מלאום פלשתיני, הינה דרכם לתבוע את זכותם על האדמה. קטעים נבחרים מטקסט שפורסם במקור ע"י איתמר בן צרויה בפורום צבא וביטחון בפורטל נענע - כל הזכויות שמורות למחבר. פלסטינים: השימוש במונח זה נעשה נפוץ רק לאחר הקמת מדינת ישראל. לפני כן, טענו הפלסטינים כי המילה פלסטין/פלשתינה היא מילה זרה בשבילהם, ולכן השתמשו במונח "ערבים" לתיאור מוסדותיהם (הוועד הערבי העליון) ומאבקיהם (המרד הערבי הגדול), וכינו את הארץ בשמות שונים כמו דרום-סוריה ואַלִשׁאם. (מתוך ויקיפדיה) היה או לא היה -
 

OSDSET

New member
במחשבה זהירה ניתן לומר כי אנחנו הקמנו את

המדינה הפלסטינאית. כזכור, וגם אם לא זכור, ביום השישי למלחמת ששת הימים, מירב אוכלוסיית הגדה היתה מעבר לירדן. יומיים שלושה לאחר מכן, נתן משה דיין הוראה לצה"ל לעזור למי שרוצה לחזור למערב הירדן. והם חזרו, ועוד איך חזרו. ושאלה: מי נתן אישור, מכל מיני סיבות, לאפשר לערפאת וחבר מרעיו, שגורשו מלבנון, להגיע מטוניס לישראל (סליחה, לגדה המערבית של הירדן)? לגבי פלסטין, אז לפי מיטב זכרוני, זו שם שהומצא ע"י הרומאים ונדמה לי שמקורו בשם פלישתים. שם זה נמשך הרבה שנים לאחר מכן ואומץ ע"י אלו שברחו למדינות ערב הסמוכות על מנת להגדיר את מקורם. אבל כל זה באמת לא משנה, מחקר מדעי היסטורי יראה כי בסופו של דבר אנחנו אם לא הקמנו אז לפחות תרמנו רבות להקמת המדינה הפלישתינאית. אגב, אם נולדתי בישראלי אז גם אני פלסטינאי?
 

קסנדרה*

New member
אם נולדת בתקופת פלשתינה א"י אז כן

ואם כן אז בוודאי יש לך תעודת לידה מפלשתינה.
 

ne ro

New member
המונח "פלשתינה" ו"פלסטינים" אינו אותו זהה.

פלשתינה היה כינוי הרומי-לאטיני לארץ ישראל, שהסתיים די יותר מלפני 2000 שנה. מקורו היה בפלשיתים שחיו בארץ ישראל בעבר ( תקופת התנ"ך) אבל מוצאם של הפלישתים לא היה ערבי. הוא היה מחצי האי כפתור ליד איי יוון. "פלסטינים" הם האוכלוסייה הערבית שחיה בשטחי ארץ ישראל.
 

הMפצח

New member
אני מבין שגם את מסכימה עם זה?

שזה שקר? לדעתי ברור ש"הפלסתינים" זה שקר.
 
העם הפלסטיני הוא דם מדמו של העם הערבי כולו

אני יכול לדבר על 1920 עם הועד הערבי ועל אל חוסייני ועל המרד הערבי הגדול אבל את מדברת על השם פלסטינים. השם מבטא את קשר הדם בין כל הערבים שישבו בפלסטין לפני 48 ולצאצאים שלהם. אם לא היו מנהיגים ותרבות פלסטינית עכשיו הם ישנם, עם משורר לאומי של העם הפלסטיני, מחמוד דרוויש, ועם דגל פלסטיני ושפה ותרבות פלסטינים. הפלסטינים מבחינות רבות דומים ליהודים, כאשר הפזורה הפלסטינית והערבית בחו"ל עוזרת לאחים הפלסטינים בהסברה ובארגון חרם על ישראל עד שתפסיק את הדיכוי ואת האפרטהייד שבחוק השבות הגזעני. פלסטינים בחו"ל מזהים את עצמם כפליסטינים ופלסטינים בישראל, כמו ח"כ זחאלקה, קוראים לאיחוד של הפלסטינים ומראים שיש עם פלסטיני אחד, עם שפה ערבית, קשר היסטורי וקשר של דם, ואהבה לאיסלאם ולתרבות האיסאלם, גם אצל הנוצרים הערבים שקוראים לעצמם פלסטינים. ח"כ עזמי בישארה היה פלסטיני נוצרי גאה שהרגיש פלסטיני כמו האחים הפלסטינים המוסלמים. הפלישה הציונית התחילה ב1917 לפי האמנה הפלסטינית ואין הבדל אם היו לפני 48 או אחרי 48, אבל עם הפלישה הפלסטינים לא קוראים לגרש את היהודים שהגיעו אחרי 48. כשאת אומרת שבעלך פלסטיני יהודי את מרגישה שהנכבא והכרזת ישראל היהודית הציונית אינן לגיטימיות וגם את לא מקבלת את הכרזת ישראל כי אחרת למה אמרת שבעלך פלסטיני יהודי ולא ישראלי? הכרזת המדינה כיהודית ציונית היתה גזענות והכיבוש של שטחי 67 גיבש יותר את העם הפלסטיני. היה או לא היה תהיה שאלה להיסטוריונים אבל הפלסטינים יודעים שהיה. היום אין שאלה. יש עם פלסטיני, העם הוא של אחים משני עברי גדר ההפרדה וגם עם כל הפלסטינים שנמצאים בחו"ל ובאוניברסיטאות בחו"ל. העם הפליסטיני דורש דמוקרטיה, שוויון וביטול המדינה היהודית ציונית כדי שתהיה מדינת כל אזרחיה. אני מאמין שעם סבלנות הרחם הפלסטינית תנצח ובכל מקרה פלסטין תהיה מאוחדת עם רוב פלסטיני. אם תקראו את המספרים על צמיחת האוכלוסיה הפלסטינית והנחישות שלה לעומת ההגירה היהודית מישראל, ההבנה בין היהודים שהפלסטינים צודקים, אני חושב שאתם תגיעו לאותה הבנה. אני חושב שבעוד 10 שנים יהיה דגל פלסטיני בכל שטחי פלסטין והיהודים יהיו אזרחים שוי זכויות במדינה דמוקרטית ולא ציונית יהודית.
 
שכחתי את הקישור של ח"כ זחאלקה נגד 2 מדינות

הפלסטינים בישראל לא מוכנים שיפרידו אותם מהאחים הפלסטינים, אבל לא מוכנים שיעבירו אותם למדינה אחרת. אנחנו אזרחים שווי זכויות ודורשים את הזכויות הלגיטימיות של האחים הפלסטינים וצאצאיהם לשוב לבתיהם בפלסטין של 48 בזכות השיבה.
 

מיסיס G

New member
יש לי חדשות בשבילך ....

בעוד 10 שנים אתם לא תדברו עם ציבור מתון חילוני . אתם תדברו עם חרדים רדופי אלוהים ועם חובשי כיפות מצויידים במיטב הנשק שיש לצה"ל להציע - מאמין בארץ ישראל השלמה . בהצלחה ...
 
אנחנו נהיה הרוב. הרחם הפלסטינית תנצח

החרדים יוכלו להמשיך להתפלל לאלוהים שלהם וחובשי הכיפות יוכלו להתפלל. היהודים עוזבים את ישראל ולא יהיה מי שיתגייס לצהל. חובשי הכיפות וצהל לא הצליחו מול כמה גדודים של נסראללה, כשהם התחילו במלחמה, אבל אנחנו לא חייבים מלחמה. אם הפליטים יקבלו את הזכויות הלגיטימיות שלהם ויחזרו לשטחי פלסטין של 48 אנחנו נעלה לשלטון בבחירות דמוקרטיות. אם תהיה מלחמה ויהיו טילים העם הערבי יודע לסבול יותר מהיהודים. היהודים מכינים דרכונים זרים כדי לברוח מישראל אם תהיה מלחמה. לא יהיה צבא שילחם. כל אזור הצפון ברח מכמה טילים. אם תהיה מלחמה רוב היהודים יברחו מישראל. אני לא רוצה מלחמה. אנחנו יכולים לקבל את זכויותינו הלגיטימיות בלי מלחמה. היהודים יוכלו לחיות במדינה עם רוב פלסטיני בשיויון זכויות והחרדים יוכלו להמשיך להתפלל. הם לא מפריעים לנו בתפילה שלהם. החרדים גם לא מתגייסים לצבא ולא יודעים להלחם.
 

מיסיס G

New member
גם אני במקומך לא הייתי רוצה מלחמה

במיוחד כשבפעם האחרונה שחרדים לקחו נשק בידיים זה נגמר בזה שאתה אוהב לקרוא לו "נכבה" ... ועל סמך מה אתה קובע שערבים יכולים לסבול יותר מהיהודים ולמה למען השם זה עושה לך טוב עד כדי כך שאתה מנפנף בזה בכל פוסט שני שלך - אני לא יודעת , אבל נו - כל אחד עושה מה שגורם לו להרגיש טוב .
 

הMפצח

New member
הם מביאים את נכבה2 לעצמם

ואת יודעת מה? זה כנראה מגיע להם! הם יואכלו בסוף את כל התבשיל הרעיל שהם מכינים לעצמם בבוגדנות וההסתה שלהם.
 
חכים זחאלקה צרצור אסאנא וטאהא רוצים בדמוקרטיה

להשיג הכל ולא רוצים שהאחים מלבנון או מעזה והרשות יפתחו בהתקוממות, אבל אנחנו משכילים הרבה יותר ממה שאתם זוכרים בנכבא. יש לנו מהנדסים וכימאים והרבה משכילים פלסטינים והאחים הפלסטינים התמודדו עם צהל עד שעזב את עזה. הצבא הישראלי לא יותר חזק נגד הנחישות הפלסטינית. אני לא רוצה טילים על כל שטח ישראל, אבל כשהיו טילים על אזור הצפון הפלסטינים לא ברחו מהערים שלהם כמו היהודים. אסור להפציץ אזרחים ובפעם הבאה יהיה חרם בינלאומי על ישראל. הפלסטינים של 2007 יותר משכילים ומכירים יותר את הצבא היהודי מאשר בנכבא לפני 60 שנים. החרדים לא נלחמו בנכבא אבל אם הם יצטרכו להלחם, במקום ללמוד יהדות, אני חושב שהם לא יודעים להחזיק נשק. לא מגייסים חרדים לצבא והם לא מוכנים להלחם בפלסטינים. יש חרדים שבאו לאחמדיניג'אד. החרדים לא רוצים מדינה ציונית. הפלסטינים לא רוצים מלחמה. אנחנו רוצים את הזכויות הלגיטימיות של הפליטים הפלסטינים בדרך דמוקרטית. אם הפלסטינים יקבלו את כל הזכויות בדרך דמוקרטית הם לא יצטרכו אינתיפדה.
 

מיסיס G

New member
זה מדהים שבעודך מוכיח אותנו

עד כמה אנחנו לא מכירים אתכם ולא יודעים עליכם כלום - מסתבר שאתה לא רק שאתה לא מבין , אתה אפילו לא מכיר אותנו ואת ההיסטוריה שלנו . מדהים גם ששכחת שבעוד ישראל עשתה את כל שביכולתה כדי להפציץ קיני חיזבאללה - החולירות ירו אל ערים אזרחיות שלנו , כולל ערים ערביות . וואי , יבוא יום בו כל מה שאתה חושב שהוא נכון יתפוצץ לך בפנים - לא מקנאה בך .
 
ישראל עשתה פשעי מלחמה בלבנון והפציצה אזרחים

ישראל פזרה פצצות מצרר בלבנון והרסה תשתיות אזרחיות. נציבת האו"ם לפליטים ביקרה בלבנון ואמרה שלא ידעה על ההרס שעשתה ישראל. ישראל פגעה באזרחים לבנונים ובילדים. ישראל לא הצליחה לפגוע בחיזבאללה והפציצה את האזרחים הלבנונים. ישראל הרגה יותר מ1000 אזרחים לבנוניים לפי מה שפואד סניורה סיפר. העולם לא יתן לישראל להפציץ אזרחים ובתים בפעם הבאה. הפצצת אזרחים היא פשע מלחמה. גם בבית חנון נציבת האו"ם לפליטים אמרה שההפצצות הישראליות פוגעות באזרחים. ישראל מחויבת לחוק הבינלאומי.
 

קסנדרה*

New member
מראוון אתם הורגים בכל העולם

פיצצתם 2 מגדלי ענק על יושביהם, התפוצצתם בתחנות רכבת, בתחנות אוטובוסים, חטפתם מטוסים, אתם מטילים טרור בכל מקום, העולם כבר שונא אתכם, מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו זאת.
 
אנחנו לא פוצצנו את מגדלי התאומים

פיצוץ מגדלי התאומים לא היה שייך לפת"ח או לחמאס ולא לאחים הפלסטינים. הוא נעשה ע"י ארגון אחר והפלסטינים גינו את הפיצוץ. הגזענות שהיתה למוסלמים אחרי מגדלי התאומים היתה לא מוצדקת. פוליטיקאים גינו אותה והיא גונתה גם באו"ם. יש הבדל בין המאבק בכיבוש בעזה וברשות ובין פיצוץ מגדלי התאומים.
 
למעלה