פתחו מצלמות

דקל נור*

Well-known member
ביקשתי מהבן הצעיר לפתוח את הרמקול כדי שאשמע את שיעור הזום שלו. אחד משלושה להיום.

במשך 5 דקות המורה עוברת על מי נמצא ומבקשת שיפתחו מצלמה. נשמתי עמוק.
אחכ ביקשה לעבור לדף העבודה וביקשה משחר לענות . שחר מתפתל ובסוף לאחר שהמורה לוחצת, הוא קורא "המורה, אין לי מושג".
הילד הבא בתור אמר ששכח את הדף אצל סבתא שלו. זה שאחריו השאיר אותו אצל אמא שלו. בשלב זה המורה שואלת "מי עוד לא הכין שיעורים? שיאמר עכשיו". עוד כמה נשברו.
המורה פותחת בדברי "קחו אחריות".
ילד אחד מתפרץ לפני שסיימה ושואל עד מתי השיעור. היא משיבה עד 13:30.
ממשיכים לעבור על עוד כשנים שלושה תרגילים.
Serenity now.
מה שאר התלמידים צריכים לעשות בינתיים?
ב-13:10 המורה אומרת שתיכף נגמרת לה הסוללה, נותנת "תרגיל קצר" למחר וכולם מתנתקים במהירות.
מזל שיש לסירוגין גם בית ספר.
 

Zadig

Well-known member
ביקשתי מהבן הצעיר לפתוח את הרמקול כדי שאשמע את שיעור הזום שלו. אחד משלושה להיום.

במשך 5 דקות המורה עוברת על מי נמצא ומבקשת שיפתחו מצלמה. נשמתי עמוק.
אחכ ביקשה לעבור לדף העבודה וביקשה משחר לענות . שחר מתפתל ובסוף לאחר שהמורה לוחצת, הוא קורא "המורה, אין לי מושג".
הילד הבא בתור אמר ששכח את הדף אצל סבתא שלו. זה שאחריו השאיר אותו אצל אמא שלו. בשלב זה המורה שואלת "מי עוד לא הכין שיעורים? שיאמר עכשיו". עוד כמה נשברו.
המורה פותחת בדברי "קחו אחריות".
ילד אחד מתפרץ לפני שסיימה ושואל עד מתי השיעור. היא משיבה עד 13:30.
ממשיכים לעבור על עוד כשנים שלושה תרגילים.
Serenity now.
מה שאר התלמידים צריכים לעשות בינתיים?
ב-13:10 המורה אומרת שתיכף נגמרת לה הסוללה, נותנת "תרגיל קצר" למחר וכולם מתנתקים במהירות.
מזל שיש לסירוגין גם בית ספר.
כולם צריכים להתפרנס...
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
ביקשתי מהבן הצעיר לפתוח את הרמקול כדי שאשמע את שיעור הזום שלו. אחד משלושה להיום.

במשך 5 דקות המורה עוברת על מי נמצא ומבקשת שיפתחו מצלמה. נשמתי עמוק.
אחכ ביקשה לעבור לדף העבודה וביקשה משחר לענות . שחר מתפתל ובסוף לאחר שהמורה לוחצת, הוא קורא "המורה, אין לי מושג".
הילד הבא בתור אמר ששכח את הדף אצל סבתא שלו. זה שאחריו השאיר אותו אצל אמא שלו. בשלב זה המורה שואלת "מי עוד לא הכין שיעורים? שיאמר עכשיו". עוד כמה נשברו.
המורה פותחת בדברי "קחו אחריות".
ילד אחד מתפרץ לפני שסיימה ושואל עד מתי השיעור. היא משיבה עד 13:30.
ממשיכים לעבור על עוד כשנים שלושה תרגילים.
Serenity now.
מה שאר התלמידים צריכים לעשות בינתיים?
ב-13:10 המורה אומרת שתיכף נגמרת לה הסוללה, נותנת "תרגיל קצר" למחר וכולם מתנתקים במהירות.
מזל שיש לסירוגין גם בית ספר.
חצי מהמשק (כלומר מי שעבודתו מאפשרת זאת) עבר אחרי הקורונה לעבוד לפחות חלקית מהבית רק משרד החינוך לא למד שום דבר.

אני נאלץ לעצור פה כי קיבלנו עלינו איזה עקרון בפורום הזה ואני מעוניין לשמור עליו.
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
ביקשתי מהבן הצעיר לפתוח את הרמקול כדי שאשמע את שיעור הזום שלו. אחד משלושה להיום.

במשך 5 דקות המורה עוברת על מי נמצא ומבקשת שיפתחו מצלמה. נשמתי עמוק.
אחכ ביקשה לעבור לדף העבודה וביקשה משחר לענות . שחר מתפתל ובסוף לאחר שהמורה לוחצת, הוא קורא "המורה, אין לי מושג".
הילד הבא בתור אמר ששכח את הדף אצל סבתא שלו. זה שאחריו השאיר אותו אצל אמא שלו. בשלב זה המורה שואלת "מי עוד לא הכין שיעורים? שיאמר עכשיו". עוד כמה נשברו.
המורה פותחת בדברי "קחו אחריות".
ילד אחד מתפרץ לפני שסיימה ושואל עד מתי השיעור. היא משיבה עד 13:30.
ממשיכים לעבור על עוד כשנים שלושה תרגילים.
Serenity now.
מה שאר התלמידים צריכים לעשות בינתיים?
ב-13:10 המורה אומרת שתיכף נגמרת לה הסוללה, נותנת "תרגיל קצר" למחר וכולם מתנתקים במהירות.
מזל שיש לסירוגין גם בית ספר.
הבן שלי בכיתה י"ב,לפני שבוע וחצי דיברו על זום,אמר לי "אימא,בלתי אפשרי מבחינתי ללמוד לבגרות בזום",צודק,כתבתי בקבוצה וגם למחנכת שימצאו פתרון הולם במיוחד שאנחנו באזור ירוק,וכך היה,חזרו לבה"ס.
 

צליליתה1

Well-known member
חבל מאוד שאף אחד לא למד לקחים והסיק מסקנות אחרי הקורונה
הילדים לא מסוגלים ללמוד בזום, כשמדובר על הוראה פרונטלית רגילה
זה מתאים (אולי). להרצאות לזקנים שלא יוצאים מהבית, ומחפשים משהו אעלק אינטלקטואלי לנמנם מולו ולרוץ לספר לחברה
זה מאוד לא מתאים למורים שלא מוותרים על הוראה פרונטלית רגילה
שמעתי אין סוף סיפורי זוועה מקבוצת הנמוכים (שהיום אין אף אחד נמוך ממני, מזל שיש קבוצה ב, עדיין נמוכים) ״נגמרת לי הסוללה״ (לא ידעת שלצורך זום את צריכה סוללה?) זה ממש בקטנה

תמיד אמרנו שלא לומדים שום כלום בבית ספר
עכשיו זה לגמרי נכון
 

סופהו 1

Well-known member
חבל מאוד שאף אחד לא למד לקחים והסיק מסקנות אחרי הקורונה
הילדים לא מסוגלים ללמוד בזום, כשמדובר על הוראה פרונטלית רגילה
זה מתאים (אולי). להרצאות לזקנים שלא יוצאים מהבית, ומחפשים משהו אעלק אינטלקטואלי לנמנם מולו ולרוץ לספר לחברה
זה מאוד לא מתאים למורים שלא מוותרים על הוראה פרונטלית רגילה
שמעתי אין סוף סיפורי זוועה מקבוצת הנמוכים (שהיום אין אף אחד נמוך ממני, מזל שיש קבוצה ב, עדיין נמוכים) ״נגמרת לי הסוללה״ (לא ידעת שלצורך זום את צריכה סוללה?) זה ממש בקטנה

תמיד אמרנו שלא לומדים שום כלום בבית ספר
עכשיו זה לגמרי נכון
הצצתי לשעור בזום לכתה ב. להפתעתי, כולם קשובים ומשתתפים. הבנתי שזו מורה שצריך לשאת על כפיים.
בכיתה ו' בלאגן גדול.
 

אבח"י

Well-known member
אתחיל בכך שאומר שמשרה"ח עבר ל- גוגל, אין יותר זום.
אמשיך בכך שהמורה שמלמדת את שחר לא למדה כלום, אבל ממש כלום, על עבודה בהוראה מרחוק. באמת חבל על הזמן שלהם ועל הזמן שלה.
משרד החינוך למד, בגלל זה החליף את "זום". השתלמויות היו כל הקיץ ובכל מקצוע. אי אפשר לחייב מורים להשתלם.
שיעור מקוון יש לו תבנית ברורה מאוד, ישנן דרכי בדיקה ומעקב וגם פיקוח ומדידה. רק צריך ללמוד אותם.
מיותר לציין, כמו סופה, הנכדות שלי לומדות והמון, הנכד שלי אוהב את המפגש למרות שהוא בגן ילדים.
 
למעלה