תתפלא, הדבר הבא- E.U.S.P
זה כבר כאן. ה- E.U.S.P הנקודה הזו מאחדת, למעשה את שתי הגישות שנהגנו להשתמש עד היום: הגישה הרציונלית, ה- U.S.P , המשמשת לנו כעוגן. זוה הגישה המדברת היישר למח, לרציו, זו נקודת המכר הבלבדית. אין עליה. זוהי ה"בלי גרגירים צפים" של רג'ואן, ה"הכי חזק בשאיבת אבק" של הובר ועוד. ממול, ולא מנגד, אלא דווקא משלימה אותה לפעמים, הגישה האמוציונלית. ה- E.S.P חודרת אל ליבנו, מגיעה למבואות מוחבאים ממש, לפעמים מזכירה לנו בערגה את ילדותינו. זו הילדה שמעניקה את הדובי להומלס בפרסומת של פלאפון, תחושת האהבה בפרסומות של נס קפה וגם החוויה ההתרגשותית בקו הפרסומי של אורנג'. ה- E.U.S.P משלבת את שניהם גם יחד. זוהי הופכת למעשה לנקודת המחץ- שילוב של עוגנים רציונליים משולבי אמוציות. כך עושה, בדרך מבריקה אורנג'. המיתוג הוא מיתוג רגשי -חווית הנעורים, הילדות, אהבה, משחקי נעורים ועוד ), אך גם רציונלי- מחיר זול בלילה, טלפונים עם צבעים, משחקים בין הסלולריים המחברים בני אדם. כל הכבוד לאורנג'! כל הכבוד לראובני- פרידן. בארץ הזו, מותר גם לפרגן!