פתחו עיתון מעריב בקוטרות

Sonata Of Tears

New member
פתחו עיתון מעריב בקוטרות

יש חצי דף ,שחור גדול וכתוב למטה בקטן בצד "ראובי ופרידמן IPG גאים לברך על זכייתם כמותג שני ,שמחים להיות פרטנר שלכם" מישהו מוכן להסביר מזה?
 

WV

New member
סקר המותגים של גלובס

גלובס פרסם אתמול, 3.7, את סקר המותגים שלו לשנת 2003. בחוברת מהודרת מסודרים 50 המותגים המובילים בארץ, והערכת שוויים הכספי. אורנג' (פרטנר תקשורת) הגיע למקום השני, ומשרד הפרסום שלהם, ראובני פרידן IPG, מברך אותם על כך. נחשו מי במקום הראשון..? כמובן, מותג העל של כל הזמנים וכל היבשות, טעם החיים - קוקה קולה.
 

johny_abola

New member
מדהימים אורנג' האלו...

המותג עם נתח השוק מבין שלוש חברות הסלולר המובילות, המותג הכי צעיר, שמתחרה מול סלקום - "הישראלית" (מקום שלישי) ועם פלאפון (שמיני) - "הותיקה", שיש לה גם את השם הגנרי של המוצר, המותג הזה יותר חזק משתיהן.
 

Sonata Of Tears

New member
אחד מהדברים זה הקמפיין שלהם

כל פרסומת שהיתה להם מהתחלה היתה מדהימה,אסטית ונחמדה עוד לפני שהיה לי אורנג' (ובכלל מכשיר סלולרי) הפרסומת משכה אותי כמובן שגם האיכות והשם הטוב שיצא לה
 

WV

New member
מיתוג רבותי, מיתוג

העניין בעצם לא כל כך מפתיע. זן חברת הסלולר היחידה מבין השלוש שלא החליפה/שינתה את הלוגו שלה, ושיש לה קו עיצובי ופרסומי אחיד במשך כל שנות פעילותה. אין ספק שמי שאחראי על המיתוג של אורנג' הוא גאון.
 

danchen

New member
שמתם לב מה אין בפרסומות של אורנג'?

מכשירי טלפון. התשדירים משדרים אווירה ומסרים בלי להראות על המסך מכשירי טלפון. חלק מהקונספט.
 

WV

New member
המכשיר, שמייצג את הטכנולוגיה, הוא

non relevant... בעידן של היום אי אפשר ליצור בידול ע"ב טכנולוגי (usp), ועל כן אורנג' ובחוכמה (אם יורשה לי) יוצרת בידול אמוציונאלי (esp) כיאה לשחקנית בשוק טכנולוגי ומתפתח במהירות
 

amiro007

New member
אז למי הפרחים?לראובני או אורנג'?

ESP או USP ??? מה עדיף למכור??
 

WV

New member
לא ספרו לך אף פעם שלהצלחה "אבות"

רבים, ואילו הכשלון הוא יתום...?
 
תתפלא, הדבר הבא- E.U.S.P

זה כבר כאן. ה- E.U.S.P הנקודה הזו מאחדת, למעשה את שתי הגישות שנהגנו להשתמש עד היום: הגישה הרציונלית, ה- U.S.P , המשמשת לנו כעוגן. זוה הגישה המדברת היישר למח, לרציו, זו נקודת המכר הבלבדית. אין עליה. זוהי ה"בלי גרגירים צפים" של רג'ואן, ה"הכי חזק בשאיבת אבק" של הובר ועוד. ממול, ולא מנגד, אלא דווקא משלימה אותה לפעמים, הגישה האמוציונלית. ה- E.S.P חודרת אל ליבנו, מגיעה למבואות מוחבאים ממש, לפעמים מזכירה לנו בערגה את ילדותינו. זו הילדה שמעניקה את הדובי להומלס בפרסומת של פלאפון, תחושת האהבה בפרסומות של נס קפה וגם החוויה ההתרגשותית בקו הפרסומי של אורנג'. ה- E.U.S.P משלבת את שניהם גם יחד. זוהי הופכת למעשה לנקודת המחץ- שילוב של עוגנים רציונליים משולבי אמוציות. כך עושה, בדרך מבריקה אורנג'. המיתוג הוא מיתוג רגשי -חווית הנעורים, הילדות, אהבה, משחקי נעורים ועוד ), אך גם רציונלי- מחיר זול בלילה, טלפונים עם צבעים, משחקים בין הסלולריים המחברים בני אדם. כל הכבוד לאורנג'! כל הכבוד לראובני- פרידן. בארץ הזו, מותר גם לפרגן!
 
לא אמרתי ולא האשמתי אף אחד.

דיברתי ברמה הכללית ביותר. לא הייתה כוונה לפגוע. אם נפגעת, אני מצטער. רציתי רק להעשיר ידע מלומד. זה הכל. מקווה ששירתתי אתכם נאמנה. צפריר
 

WV

New member
מאד מעניין מה שכתבת, הבהרה..

ייתכן ויש שילוב כפי שהסברת, אבל נראה לי שקצת בלבלת בהסבר. האם מחיר זול בלילה, צבעים ושאר ירקות שהצגת הינם USP? לדעתי לא. אין שום דבר UNIQUE בתכונות הללו... לכולם יש, ובשוק הסלולר שהאסטרטגיה השיווקית השלטת בו היא ME TOO אני די משוכנע שהנ"ל הם לא... אני יודע על עצמי כמקרה פרטי, שאורנג' הוא המותג הסלולרי שיוצר אצלי את ההזדהות הגבוהה ביותר, ואף כמי שהיה צריך לקבל החלטה כלכלית עם איזו רשת לעבוד במסגרת עסקית ולא פרטית, בחרתי בהם ולא בזולים יותר בדיוק מאותה סיבה. זהו ESP חזק שמביא ביזנס! אני מצטרף לברכותיך ואשמח ללמוד עוד בנושא.
 
תגובה לתגובה

היי, (חבל שאיני יודע את שמך, היה יכול להיות יותר נעים כך...) בכל מקרה, את הגישה החדשה שהוצגה כאן,גישת ה- E.U.S.P , שמעתי בהרצאה (מרתקת יש לומר) של דוד טמיר מבעלי "טמיר-כהן" לפני כשנה, בכנס סיום בוגרי ביה"ס לפרסום ושיווק של איגוד המפרסמים (שאגב, עבדך הנאמן סיים בהצטיינות ואף נאם בפני באי הכנס)שנערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל בת"א. בהרצאה הוסברה הגישה החדשה וכן דרכי פעולתה באסטרטגיית המותג ואסטרטגיית המיתוג (אני מקווה שאתה יודע את ההבדל בין שניהם, אם לא, רק תגיד, אני אוהב להסביר...). ייתכן ויש ME 2 בבליל הפרסומות בעולם הסלולרי, זה לגיטימי, אך אין זה משנה את מהות הפרסומות: נקודות שיווקיות כמו: מחיר זול, טלפון בצבע ועוד הם עניין ישיר של עקרונות רציונליים, דברים שמדברים אל המוח. ונכון, העובדה היא כי לכל חברות הסלולר (עבדתי 3 שנים בחב' פלאפון) יש פחות או יותר אותם תנאים, אך אורנג', בחלק מאותן נק' קבעה את הראשוניות. ועל כך פרצה קדימה וחוללה מהפכה בשוק הסלולרי בארץ. במשך הזמן, שאר החברות העתיקו מבצעים (ואין בכך שום פסול) ולכן הטשטשו הגבולות. אך אורנג' נשארה עם הראשוניות ועם המיצוב המיוחל. מה שהוכיח שה- U.S.P שלה עבד גם עבד.
 

WV

New member
תגובה לתגובה לתגובה

אני גיל, נעים מאד. סביר להניח שבמסגרת הקורס העברתי לך הרצאה או שתיים. אני מקווה, ומאמין, כי לא נעלבת מדבריי. לעניין. אני בטוח כי ההרצאה ששמעת היתה מאלפת. דוד טמיר, כבודו במקומו, יכול בוודאי לתרום לידע של כולנו. ההסבר שלך, לעומת זאת, מתעלם לחלוטין מנקודה מאד פשוטה. אני רוצה לחזור ברשותך להגדרה של USP: בתרגום חופשי "הצעת מכר ייחודית", בדגש על ייחודית. בשוק דינמי כשוק בו אנו דנים, לא מכשיר, לא מחיר ולא צבע הם USP...
 

WV

New member
תגובה לתגובה לתגובה

אני גיל, נעים מאד. סביר להניח שבמסגרת הקורס העברתי לך הרצאה או שתיים. אני מקווה, ומאמין, כי לא נעלבת מדבריי. לעניין. אני בטוח כי ההרצאה ששמעת היתה מאלפת. דוד טמיר, כבודו במקומו, יכול בוודאי לתרום לידע של כולנו. ההסבר שלך, לעומת זאת, מתעלם לחלוטין מנקודה מאד פשוטה. אני רוצה לחזור ברשותך להגדרה של USP: בתרגום חופשי "הצעת מכר ייחודית", בדגש על ייחודית. בשוק דינמי כשוק בו אנו דנים, לא מכשיר, לא מחיר ולא צבע הם USP...
 

צימט

New member
אורנג'

כמודעת תודה וחנופה ללקוח - שאפו המודעה חביבה הקמפיינים של אורנג' בכלל - טובים מאוד אך רואים שהם מגיעים מארצות זרות ולעיתים מתנשאות מעל לקהל הישראלי ומדברות אליו באנגלית. אני חושב שאורנג' ועוד מפרסמים רבים בשנתיים האחרונות החליטו לקבור את השפה העברית שמה לעשות לא הכי טרנדית ומצלצל יפה - וחבל
 

amiro007

New member
בטוח.?לא נראה לי תאמת!בתור

הלקוח הכי גדול, ראובני בטח נותנים לזה יותר מחשבה לא ככה?? נוסעים לדרא"פ לצלם תפרסומת של הקולנוע,או הילד והאבא על הקביים
 
למעלה