פתחתי תיק במרפאת שיניים אסף הרופא

alto4

New member
פתחתי תיק במרפאת שיניים אסף הרופא

וביקשו שאמלא פרטים אישיים ואחתום למטה, וזהו טופס פתיחת תיק רגיל.
חתמתי.
לאחר כמה שבועות עשיתי עקירת שן בינה רגילה.
זה התברר לי בדעבד כי בקבלה שקיבלתי באותו יום של עקירה לא היה כתוב מהות הטיפול, רק קבלה על המחיר בלבד.
שילמתי 1015 שקל.

התברר לי לאחר כמה ימים שזו טעות וחייבו אותי על עקירת שן בינה כלואה,
למרות שזו היתה עקירת שן בינה רגילה שעולה בערך 700 שקל.
רק לאחר שבוע ,כי רק אז הרופא יחזור למרפאה ואז הוא יאשר האם זו עקירה רגילה או כלואה, לבסוף הודו שזו היתה "טעות".
בקיצר אמרו שזו טעות ויחזירו לי את הכסף.

דרשו שאני אביא להם את הקבלה שקיבלתי ואמרתי להם מה פתאום? שאני אבוא לבית חולים בשביל זה? יש להם את זה אצלם בהנהלת חשבונות.
בקיצר אמרו שזה בטיפול כרגע של ההנהלת חשבונות.

האם אני יכול לדרוש מהם לתת לי את הטופס הראשון שחתמתי להם עליו?
 

alto4

New member
והאם אני "חייב" לפי החוק (כמה דרשו) שאביא להם את הקבלה?!

מה זאת אומרת? זה זמן שאני צריך לנסוע אליהם וגם יום עבודה.
הרי יש להם אצלם את הקבלה בהנהלת חשבונות.
אני לא מבין, זה טיפול יחיד וראשון שעשיתי במרפאת שיניים, למה לבלבל לי את המוח?
&nbsp
שילמתי בכרטיס אשראי, אז פשוט תחזירו את הכסף כמו שלקחתם וזהו.
 

Arana

Active member
מנהל
למה לנסוע? אי אפשר לשלוח בפקס או במייל?

 
למעלה