פתיחת מט"ס חיפה- תחרות נחיתות
היום בבוקר אורגנה תחרות נחיתות דיוק כחלק מפתיחת מועדון טיסה ספורטיבי בחיפה (מט"ס חיפה). הארוע אורגן ע"י אגודת התעופה והאחראי לו היה יגאל מירב (עם עוזרים רבים, שאת שמם הוא יפרט אני מקווה). 7 מטוסים השתתפות בתחרות (ססנה 152, ססנה 172, ביצ´קראפט סיירה). המטוסים הגיעו מחיפה ומהרצליה. סימון מיוחד של אזור המטרה סומן על המסלול, הוצבו שופטים עם דגל על המסלול והתחרות החלה. בתחילה היה סבב של המטוסים החיפאיים ואח"כ, לאחר נחיתות המטוסים מהרצליה, היו שני סבבים של ההרצליאנים. כל סבב כלל 2-3 מטוסים שסודרו ע"פ המהירויות שלהם וביצעו 3 נחיתות (2 TOUCH & GO ). היתה רוח 40 משמאל של כ 10 עד 15 קשר והנחיתות לא היו קלות. הנחיתה הראשונה היתה הקשה מכולן, לפחות בשבילי - כי היה קשה לשפוט את הרוח. אח"כ כבר היו נחיתות טובות יותר (היה טייס שדווקא בנחיתה הראשונה פגע בול על המטרה שהיתה באורך 3 מטר). הארגון היה למופת (כולל אוכל ושתיה במועדון הטייסים) ואת התוצאות - אבקש מיגאל לכתוב. עוד סיבה טובה להיות חבר באגודה. להצטרפות - פנו אלי 054925103 או למשרדי האגודה 099516660.
היום בבוקר אורגנה תחרות נחיתות דיוק כחלק מפתיחת מועדון טיסה ספורטיבי בחיפה (מט"ס חיפה). הארוע אורגן ע"י אגודת התעופה והאחראי לו היה יגאל מירב (עם עוזרים רבים, שאת שמם הוא יפרט אני מקווה). 7 מטוסים השתתפות בתחרות (ססנה 152, ססנה 172, ביצ´קראפט סיירה). המטוסים הגיעו מחיפה ומהרצליה. סימון מיוחד של אזור המטרה סומן על המסלול, הוצבו שופטים עם דגל על המסלול והתחרות החלה. בתחילה היה סבב של המטוסים החיפאיים ואח"כ, לאחר נחיתות המטוסים מהרצליה, היו שני סבבים של ההרצליאנים. כל סבב כלל 2-3 מטוסים שסודרו ע"פ המהירויות שלהם וביצעו 3 נחיתות (2 TOUCH & GO ). היתה רוח 40 משמאל של כ 10 עד 15 קשר והנחיתות לא היו קלות. הנחיתה הראשונה היתה הקשה מכולן, לפחות בשבילי - כי היה קשה לשפוט את הרוח. אח"כ כבר היו נחיתות טובות יותר (היה טייס שדווקא בנחיתה הראשונה פגע בול על המטרה שהיתה באורך 3 מטר). הארגון היה למופת (כולל אוכל ושתיה במועדון הטייסים) ואת התוצאות - אבקש מיגאל לכתוב. עוד סיבה טובה להיות חבר באגודה. להצטרפות - פנו אלי 054925103 או למשרדי האגודה 099516660.