פתיחת מרחב ציבורי סגור

simo341

New member
פתיחת מרחב ציבורי סגור

לאחרונה התבשרנו על הפיכתו של מתחם הדשא הגדול של בניין הנהלת הסתדרות העובדים לגן ציבורי, לאחר שהיה סתם משטח דשא מוזנח במשך עשרות שנים ועכשיו התופעה מתרחבת לעוד מבני ציבור עם מרחבי ציבור לא מנוצלים. לעניות דעתי זו תופעה מבורכת ביותר וברוך השם שזה התחיל, בכל אופן - עדיין לא מובן לי איך זה יסתדר עם העובדה שרוצים להפוך את הרחוב הזה לרחוב מסחרי פעיל בו בזמן עדיין מקימים שם מבני ציבור שאין להם שום נגיעה אל חזית מסחרית כולל "בניין ההסתדרות עצמו".
 

רשר

Well-known member
מנהל
שפ"פ ישאר תמיד בעיתי אלא אם השלטון ישא באחריות לשמירתו

שמירתו - אחזקה וטיפוח הכי חשוב ביטוח - כי כל בר דעת ובעל שפ"פ רועד כל הזמן שמא יקרה בשפ"פו מקרה המחיב הפעלת ביטוח, בישוב שלי יש כמה שפ"פים וכבר כ 20 שנה דנים בנושא מכל כיווניו ולא מצליחים לסגור אותו - תאורה, צנרת נסתרת מזדקנת, מדרכות, נקוי, מכוניות,,, נראה שההחלטה לקיים את השטחים הנ"ל לא הובאה אף פעם לדיון רציני במערכת הממשלה, כנסת,,, https://www.google.com/search?q=שפ"פ&oq=שפ"פ&aqs=chrome..69i57j0l7.3657j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
 

simo341

New member
רחוב ארלוזורוב - הצפון הישן

הלוואי ובאמת יחדשו את כל אזור הצפון הישן בתל-אביב על ידי הפיכתו למרכז העסקים החדש. הצפיפות שם איומה ביותר !, אבל הרחובות מתוכננים מצויין !. ואם כבר הזכרנו את אחד הרחובות הכי מכוערים בתל-אביב ....... אז לא רחוק ממנו על אותו הרחוב נמצא בניין הנהלת קופת חולים שהיא גם אחת הזרועות שלו ובכניסה אל הבניין הענקי הזה ישנה רחבה ישנה ומוזנחת שיש לה פוטנציאל להתחדש ולהפוך לכיכר ציבורית. ממש מימול - נמצאים בנייני דירות מיושנים נורא על עמודים ועל גבעה שכפי הנראה לעין - גם כאן לא הצלחתי לפענח מה בדיוק יעשו איתם ..................... האם יהיה שם פרוייקט "פינוי-בינוי" או שירצו להשאיר אותם ולשטח את הגבעה לגובה פני הרחוב ואז יצטרכו להקים קירות בין העמודים כדי לחזק את הבניינים האלה וגם להתאים את הכניסה שלהם עבור חזית מסחרית. בינתיים גם התחילו לשטח את הגבעה שעליה עמד הכפר הערבי : "סומייל". רציתי גם לציין בנוסף ש-רחוב לה גארדיה בצד השני של העיר יהיה הרבה יותר קל להפוך לרחוב מסחרי פעיל ונחמד כי רוב השיכונים שם הם בעלי קומות נמוכות וכולם בגובה פני הרחוב עם מירווחים יותר גדולים ביניהם.
 
למעלה