צביעת חדרי ילדים

מאי ח

New member
צביעת חדרי ילדים

אז ככה - לאור יהיו שני חדרים - אחד לשינה ואחד למשחקים. את חדר השינה החלטנו לצבוע בתכלת עם "גבעות" צהובות, ולהוסיף כוכבים צהובים על החלק התכול (רעיון מחוברת של טמבור) את חדר המשחקים רצינו קצת יותר ´רועש´ אבל אין לנו רעיונות... עזרה תתקבל בברכה
 

linet1

New member
ניראה לי

שצביעת החדר בסגנון הנסיך הקטן מתוך החוברת של טמבור זה יהפוך ל"צעקה האחרונה"
זה בהחלט יפה
 

lmerav

New member
אבל ממש ככה !!!!!!!!!!!!

בשישי בבוקר האחרון- צבענו ללילי שלנו את החדר בשמים תכלת וגבעות צהוב- חרדל הדבקנו גם מדבקות של וולט דיסני שמוסיף המון נופח ויופי לחדר, השטיחים צבעוניים ומאוור התקרה צבעוני כך שהחדר מקסים...מדהים ...וכולו עבודה עצמית ומלאת גאווה שלי ושל בעלי. מעולם לא צבענו לפני כן. זו היתה הצביעה הראשונה שלנו. ופלא.. יצאה מדהים!!!!!!!!!!! חדר הילדים של טמבור אכן תופס תאוצה מדהימה.. החדר מדהים ...ואין מה לעשות בנידון..ידוע שיהיו הרבה העתקים.. אבל היה תענוג לצבוע לבד.. ולדעת שלילי הולך לשקוע בחדר הזה. היום כשהוא נכנס לחדרו הצבעוני --- הוא עומד משתאה..ומסתובב לאט על מנת לראות את כל החדר ולאט לאט... נהנה מכל שניה וכל זר או אורח הוא מוביל אותו לחדרו.. המצחיק הוא שהוא רק בן שנה וחצי ועדיין אינו אומר משפטים רק מילים. אז הוא אומר בוא - לאורח ולוקח את ידו.. חמוד הפשוש הזה ממש לאכול אותו בביס.... ביי אמא מאוהבת..
 

מאי ח

New member
תודה, נתת לי רעיון.

איפה מצאת מדבקות "שוות"? כי פה לא מצאתי בחנויות מי יודע מה.
 

מאי ח

New member
תודה

איפה מצאתם מדבקות יפות ו´שוות´? חיפשתי, אך לשווא
 

גרא.

New member
לא כל כך בתחום התמחותי,אבל,אולי

כדאי להשאיר קיר אחד לא צבוע,או צבוע בלבן,עליו כל ילד יכול לצייר, לקשקש,ולבטא את הכשרונות האמנותיים שלו..במקום לצייר חופשי על שאר הקירות שבכל הבית..
 

linet1

New member
למה שילד יצייר על קירות הבית???

אין ניירות? בריסטולים? לוחות ציור??? אם כבר מדברים כאן על כל כך הרבה גבולות - זה גם גבול שחשוב להציב מינקות....
 

גרא.

New member
ככה פיקאסו החל את הקרירה שלו..אבל

ילדים זקוקים לפעמים למרחב בציור,ודף הפוליו/קוורטו,קטן בשבילם.יש גנים שבחצר,מייעדים חלק מהקיר לציורים ,נוסח גראפיטי.לדעתי דווקא הרשות לצייר רק על קיר אחד,וההגבלה על ציור במקומות אחרים,יוצרת גבול ברור.אם כי עם דרגות חופש גדולות ונעימות יותר..תנסי..
 
למעלה