צבעים : אדום וכחול.

צבעים : אדום וכחול.

שלום
אני מאד מאמינה בסימנים ובאותות שהיקום שלוח לנו , ובזמן האחרון אני רואה כל הזמן צבעים אדום וכחול בכל מני צורות בזמן האחרון שקורים סביבי בצורה מאד מקרית , ואני מרגישה שזה מושך את תוצמת לבי. כגון : אני ישבתי בבית קולנוע עם ידידה , ובצד אחד שלנו ישב אדם בחולצה כחולה (חלקה) ומהצד השני ישב אדם בחולצה אדומה (גם חלקה). בזמן האחרון קרו הרבה פעמים בהם ראיתי 2 מכוניות שנוסעות לאותו כיוון , או חונות אחת ליד השנייה , אחד כחולה והשנייה אדומה. מעניין אותי לדעת, מה הצבעים - אדום וכחול - מיצגים ביחד לפי השקפתכם ?
 

Widsith

New member
מחסור בחשיבה ביקורתית

נראה לי שאת יותר מחפשת סימנים, בלי להעליב. ולרוב, אם את לא יודעת משמעות של משהו מראש, וכאן זאת דעתי האישית, היקום לא ישלח לך אותו כסימן, מאחר ולא יהיה לך שום כלי לפרש אותו. אז ראית 2 מכוניות. אז? זה נפוץ כצבעי מכוניות, וגם חנויות יש כאלה מלא. אדום וכחול יחד עם צהוב זה צבעים ראשוניים שבעצם כמעט כל הצבעים מבוססים עליהם ביחס כלשהו. לטעמי זה לא אומר כלום.
 

5halo

New member
המורה שלי תמיד אמרה

שסימנים שמתקבלים מהיקום מתפרשים באלף צורות שונות למספר אנשים. מה שאצלי זה כחול ואדום הוא לאו דווקא אצלך וכו'. העצה שלי היא התרגיל שהיא למדה אותנו. לכי לנקודה שמדברת אליך, טבע עיר זה לא כול כך משנה. תנקי את הראש ממחשבות תרימי את יד ימין לזווית של תשעים מעלות תעצמי עיניים ותסתובבי עד שאת מרגישה שדי התשובה מולך ותפקחי את העיניים. הדבר ששמת לב אליו ראשון וההסבר הראשון שקופץ לך לראש יכול לעזור לך לפרש את נושא הצבעים. מקווה שזה עוזר הילה
 
תודה

אני מודה לך מאד אל העצה
אני באמת חושבת שהתשובה נמצאת בנו אבל לפעמים אנו מתקשים להגיע ולגעת בה עצתך יכולה לעזור לי לפרש את נושא הצבעים ובהחלט אנסה אותה, אגב, שמחתי מאד לקרוא את ההודעה שלך, תודה
 

Nitzi96

New member
את בטוחה שזה לא המשטרה שרודפת אחרייך? D:

בכל מקרה, אני מסכים עם מה שהילה מעליי אמרה, אז אני לא יכול לתת לך תשובה מדויקת.... אה, הרגע נזכרתי שיש לי בבית ספר חדש של סימבולים, עפ תיאור ארוך ומפורט על כל הצבעים. כרגע אני בחול, אבל אני אשמח לשלוח לך את זה כשאני אחזור לארץ. :) בינתיים את יכולה לשאול בפורום "תקשור וריפוי עם ישויות אור" אם לא טעיתי בשם.... פשוט תחפשי את זה תחת הקטגוריה של פורומי רוחניות. מקווה שעזרתי.
 
תודה

אני גם מסכימה עם הילה
אני ינסה גם לשאול בפורום שציינת , וכשתחזור מחול (תתענג על כל רגע ! ) אתה תוכל להגיד לי את שם הספר ואני כבר המצא אותו
תבלה ! תהנה ! תכייף ! תחגוג ! תעשה חיים משוגעים !!!
 

Nitzi96

New member
חחחח תודה... D:

עוד שבוע ככה אני אשלח לך מכתב עם השם.
 
למעלה