צהריים טובים לכווווווולם

לולי72

New member
צהריים טובים לכווווווולם

אתמול אחר הצהריים חגגנו ליובלי יום הולדת עם החברים (בבוקר חגגנו בגן), היה לנו כיף מאוד, האחראית לצילומים הייתה דפנה כמובן, דורית השכנה שלי הייתה ליצנית והפעילה את הקטנטנים שנהנו נורא (אני מקווה לפחות). יובלי קיבלה המון מתנות והיום סידרנו את כולם ובמיוחד שני ספרים שהיא קיבלה וכבר קראתי לה אותם אתמול לפני השינה. תלינו דגלים ובלונים, אכלנו ושתינו והיה כיף. היום בבוקר הלכנו לפארק החדש וחזרנו עכשיו לצהריים ו....כמו שיובל אומרת....שלופן ואחר הצהריים נרד למטה. דפנה - אולי ניפגש היום אחרי הצהריים עם המשפוחה?? בי בינתיים. תעשו חיים.
 

S r 35

New member
צהרים טובים ../images/Emo42.gif../images/Emo39.gif וגם ../images/Emo91.gif

אנחנו בקריות. היום יום הולדת לרונקי-פיצפונקי
ונחגוג לו אחה"צ עם סבא וסבתא.. דווקא את ניר לקחתי הבוקר להצגה מקסימה ב"תיאטרון הצפון" - יש לנו מנוי לילדים. בין כל הצגות הזבל והפסטיגלים הרדודים למיניהם - שאני אישית מתעבת! כייף ללכת למשהו איכותי
תיאטרון הצפון מעלה הצגות של "תיאטרון אורנה פורת לילדים": הבוקר צפינו בהצגה "מעלה קרחות" (שאני עצמי זוכרת מהימים שאני הייתי ילדה, אם כי הם עדכנו אותה לתקופה הנוכחית): הצגה מקסימה, צבעונית, מצחיקה, מהנה ומלאה מוזיקה שירים וריקודים, יש גם מסר חשוב (קבלת השונה) ומשחק איכותי באמת - לא דוגמניות שחושבות שהן זמרות וזמרים סוג ד' שמדקלמים טקסטים רדודים. נהננו מאוד מאוד מאוד.
מומלץ מאוד לכל הילדודס כאן
 

S r 35

New member
עדן - שמחה שיובלי נהנתה במסיבה

ושמחה על המתנות. מאחלת לה עוד המון המון המון ה-מ-ו-ן ימי הולדת שמחים, מאושרים ומהנים
 
למעלה