צוחקים מתחת לאדמה

  • פותח הנושא K C
  • פורסם בתאריך

K C

New member
צוחקים מתחת לאדמה

לא הבנתי עדיין, לא יודע עם זה בגלל הסגנון המוזר, או שפשוט האלבום נוטה לכיוונים שונים יותר... מה?
 

Nechi Nech

New member
אני יודע שאתה חובב רוטס מושבע

(תקן אותי אם אני טועה) אולי כנראה ציפית לאלבום יותר "שורשי" בוא נגיד מאשר לרגאיי עם השפעות של היפהופ דאנסהול Fאנק וכן הלאה.. לא יודע, אני אישית מאוד אהבתי את האלבום. הרבה השקעה, יופי של סאונד, הפקות פיצוציות, מילים תמיד לפנים גם אם הן לא נשמעות ככה. שמח מאוד שקניתי אותו. אין מה לעשות, זה לא אותו סגנון של "תגידו משהו" (שלדעתי בין האלבומים המעולים שיצאו בארץ אי פעם), כנראה שזה מה שתומר יוסף רצה לעשות עכשיו, שזה מה שהתאים לו נכון לעכשיו. אולי באלבום הבא שלו נשמע אותו עושה פופ שוודי. ריספקט.
 

K C

New member
נכון, לא ציפיתי למה ששמעתי באלבום

והאמת היא שאני מעדיף את הראשון אבל אתה צודק, הפקות מושקעות, סאונד חזק ביותר והמילים תמיד אומרות משהו... כנראה זה יקח לי יותר זמן באלבום הבא נשמע אותו עושה ניו מטאל Yaga Yo
 

K C

New member
דרך אגב, Johnny Osbourne

Jungle Buddy Bye דראמ אנד בייס לראש... למישהו יש עוד?
 

Carcass

New member
המלצות לדראם נ בייס\ג'נגל..

pendulum- משלבים ג'אנגל עם קטעי דאנסהול..איכותה.. Big Bud- fear of flying 2005 - ג'אנגל\דראם נ בייס עם רגאי,דאב ודאנסהול... Andy C - Nightlife2 , A Drum And Bass Odyssey,כמו שהשם מרמז,דראם נ בייס. יש אוסף שיצא לפני איזה שנתיים בשם ULTIMATE DRUM AND BASS,אוסף של 3 דיסקים שמרכז את הטראקים הכי טובים בז'אנר. עוד דראם נ בייס: Shy FX - In The Mix.
 

DuBsYs

New member
עוד קצת D&B וגם Johnny Osbourne

דבר ראשון אני לא מבין גדול ב D&B, בד"כ אני מתעייף אחרי 2-3 טייונים אבל הנה כמה המלצות בסגנון: יש את congo natty שעושים אחלה שילוב סין רגאיי לD&B. חוצמזה יש את dr israel שעושה דברים נחמדים. the terrorist עושה D&B שמושפע גם מרגאיי ודאב, חפש הוצאות שלו בלייבל dread. overproof soundsystem נוגעים בתפר בין DNB לרגאיי ודאנסהול. ואם לחזור לJohnny Osbourne אני ממליץ מאוד על האלבום fally lover / never stop fighting. טיונים אדירים אחד אחד שהוקלטו בתחילת האייטיז עם ה roots radics פשוט תענוג לאוזניים.
 
עוד קצת דראם& בייס [ודאנסהול]../images/Emo70.gif

נפתח ליין של דאנסהול ודראם& בייס!! הליין הוא בימי שישי פעם בשבועיים, המסיבה הראשונה תהייה בשישי הקרוב ה-28-07-2006!! ***DJ BASIC N MC GOGA*** Drum & Bass [INFUSE] ***DUBVERSIVE*** Hardcore & Dancehall [From Switzerland] ***AFICOMAN*** Oldschool ***Up-ground*** סלואו משה המחוגה 4, פלורנטין. פתיחת דלתות 23:00 כניסה 35 ש"ח -כשף!
 
למעלה