צוחק מי שצוחק בלי סוף!

sextazy18

New member
צוחק מי שצוחק בלי סוף!

חה חה חה!!! אני מקווה שצחקתם מספיק על אורט מרכז חינוך הלא הוא הכוון... כפי שהבנתי תיכון רבין ועוד כמה תיכונים עיוניים אחרים כמותו לא מוציא את השמיניסטים שלו לטיול שנתי לאילת... אז תאכלו תלב ,לא רק שאנחנו יוצאים לאילת,זה הולך להיות ל4 ימים,באכסניה סוג א´,עם סנפלינג,עם טיול אפניים,שיט באניית פאר עם ארוחת "על האש" על האנייה וכל ערב הוא ערב חופשי!ועוד ועוד ועוד!!!! מי אמר אני ולא קיבל???? התיכונים העיוניים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

דן מלך

New member
תגובה...

מה אתה כל כך שמח? אתה באורט אכוון!!!! תאמין לי שעדיף לצאת לטיול יומיים רגיל, מאשר להיות באכוון!!!!
 

sextazy18

New member
אחי שמע.....

עדיף להיות בהכוון לצאת לאילת ל4 ימים מאשר להיות בור כמוך ולא לדעת לאיית תמילה מטומטם... וחוץ מזה מה זה בכלל מטומטם??? מה אנחנו בכתה ב´??? עוד מעט תגיד לי שאני לא "גזעי" או לא "קול"!!! מה זה השטויות האלה אין לך טיפת סטייל?????? נו יופי עוד אידיוט שחושב שהו משהוא!!!!!!! לילה טוב gay boy!!!
 
איזה מגניב! בנאדם שלומד בהכוון

מתקן בנאדם שלומד בתיכון רגיל, חחח זה היה משעשע לא שיש לי משו נגד האנשים בהכוון (לא רציתי ללכת לכם כי הרוב ערסים) אבל עם השאר אין לי בעיה אחלה אנשם
 

sextazy18

New member
רגע רגע רגע!!!

אני לא מבין אתה בעצם אומר שהאכווניסטים לא לרמה שלך??? וחוץ מזה אין שם כל כך הרבה ערסים.. יש שם כמה פוזאיסטים. וכולם שם אחלה אנשים! אין שם אחד שהו מתרומם,ואם אתה מבקש שם ממישהו משהו הוא יענו לך בסבבה ולא כמו בתיכונים האנשים עושים לך טובה שמדברים איתך... איכס... אני שונא סנובים ואנשים מתנשאים! ובנוסף לכך בהכוון יש לך הרגשה של שייכות כולם שם חברים של כולם ואין שם אנשים צבואים שמולך יחייכו ומאחורי הגב יגידו שאתה אדיוט,האנשים שם הם דוגרים ואומרים הכל בפנים! ואני מעריך אנשים כאלה כי אני גם אחד כזה!
 
טוב חאלס!!!

הכוון זה אחלה מקום וגם בתי ספר אחרים.. פשוט להכוון יצא שם של אנשים תת רמה וזה לא נכון!!! יש שם אחלה אנשים ויש שם אחד שהוא מיוחד בשבילי ! אז יש אנשים עם יכולת יותא נמוכה אז מה!? מה זה בושה?! צריך להיות בן אדם ואחר כך להסתכל על אנשים אחרים! יש מבין?
 
יצא להם שם,

ומכיוון שאני חייב לטוס מפה (מסיבה של חבר), אומר שאני גם שונא את הצבועים שמולך מחייכים, ומאוחרי הגב שלך דופקים אותך, כשאחזור, אריחיב בנושא!
 

sextazy18

New member
../images/Emo124.gifאתה צודק....

לפי דעתי האישית בן-אדם עם כבוד לפחות לעצמו חייב לומר את האמת לסובבים אותו,הוא חייב לומר את האמת בפנים לא משנה כמה היא כואבת... ובזה שבן אדם צבוע זה לא עוזר לו בגרוש!!! זה רק מסבך אותו עם עצמו!
 
למעלה