צ'ופי שלי חולה

לולי72

New member
צ'ופי שלי חולה ../images/Emo7.gif

האמת שכבר כמה ימים היא נודניקית, והיום בבוקר אמרה שקר לה (בשבועיים האחרונים כל הזמן מתלוננת שקר לה - בדיקות דם תקינות), ב - 10:00 קיבלתי טלפון מהגן, הילדה עם חום, באתי, לקחתי לקופת חולים, אף אחד לא היה (קבענו תור ל - 11:40) נכנסנו 20 דקות לפני הזמן, ד"ר איליה קבע שיש אודם בגרון, נתן לנו אדויל ולקח משטח וגם בדיקת שתן, אבל בשביל בדיקת השתן היינו צריכות ללכת להסתובב בקניון כדי שיצא לו הפיפי לבדיקה, אל תשאלו...., בקיצור חזרנו, הלכנו קצת שלופן, אמרתי נראה מה יהיה כשהיא תתעורר, התעוררה עם חום של 39.6, ישר אדויל, היא קצת כמו סמרטוט, אין לה כח לעשות כלום, תיכף הולכת לעשות לה אמבטיה קצת, זהו, סוף שבוע ארוך מתחיל היום.
 

dafgol

New member
../images/Emo25.gif לכלתי המתוקה והחלמה מהירה ../images/Emo57.gif

כמו שכבר אמרתי לך היום בטלפון, הם מתואמים גם במחלות..... מקווה שבר מחר יהיה בסדר לחתונה. החלמה מהירה לצ'ופי שלנו
 

LANIT1

New member
בריאות לצופי הקטנה שלך , ראי המשך בתוכן

הרופאים בבית החולים אסרו על שימוש באדוויל ובנורפן , במקרה שקרה לאורון יש ארצות שהוציאו את התרופות האלה מסל התרופות והן אסורות לשימוש. הם יכולות בקלות לסגור את הכליות חלילה וחס, ולגרום לדברים שרק אלוהים ישמור.. תתיצעתי עם הרופא של אליה שהוא רופא בחסד עליון, ותבדקי מה קורה עם המשטח גרון על מנת לקבל אנטיביוטיקה במידת הצורך.. לולי בריאות ושמרו על עצמכם. LANIT
 

frige

New member
עדן- מאחלת ליובלי המון המון בריאות../images/Emo24.gif

 

S r 35

New member
עדן - מקווה שיובלי מרגישה טוב הבוקר ../images/Emo42.gif

מצטרפת לברכות לבריאות
 

לולי72

New member
תודה לכולם - ותאמינו לי אחרי אדויל

הכל עבר כלא היה, לא היה חום בלילה ולא בבוקר
ולאחר שיחת ועידה עם שתי אמהות מנוסות אתמול, הוחלט לשלוח את העוללית לגן, תאמינו לי שאם הייתם רואים איך ילדה עם חום מבלבלת לרופא ולאחות את המוח הייתם נקרעים מצחוק. יובל לאחות מונה: חלמתי שבני השור ואיסא חוטפים אותי (מהתוכנית של דורה) האחות מונה (שאין לה ילדים קטנים ו/או נכדים בינתיים): מי זה בני ומישה? יובל: לא, לא בני ומישה, בני ואיסא, מה את לא יודעת?
 
למעלה