ציון עיר אבותי

ras yam

New member
ציון עיר אבותי

אתמול, שעה 9 וחצי, סינימטק ירושלים. רוג'ר סטפאנס, מומחה לבוב מארלי ולרגאיי, בנאדם מדהים מוכשר בהמון תחומים ומכר של כמה מאמני הרגאיי הראשונים שהרימו את התנועה הראסטאפארית, ולי יצא בכבוד רב ובשמחה גדולה, לשמוע את ההרצאה ה6 במספרה והאחרונה בארץ, בסיבוב הרצאות מרגש של רוג'ר בארץ, שהוא גם הראשון ומי יתן לא האחרון. כשרוג'ר עלה לבמה הויברציות מהקהל היו מדהימות, עוד לפני שהרים את המיקרופון כולם חייכו אחד לשני, מספר הראסטות שהיו שם גרמו לי להתרגש בשנית ובשלישית, היה מדהים. "שלום ציון" הוא אומר בצעקה אדירה אל המיקרופון שתופסת את כולנו. ואז, הוא הבטיח, ממש לפני שסיפר לנו איזה מטעמי מארלי הוא הביא להרצאה, שנעלה את נשמתו של בוב מארלי בחדר. חיכינו בשקט בזמן שהוא השמיע באוזנינו מה הוא הביא, מתרגשים אחרי כל מילה שלישית שלו. החיבור שיש לי כיום לציון, ארץ מולדתי ארץ גאוותי, לצערי לא היה קיים לפני שהכרתי את בוב מארלי ואת המוזיקה של הראסטאפארים, ולחשוב שבוב מארלי לא ביקר בציון אבל שר עליה כל כך הרבה שירים.. ושנפלה בחלקנו הזכות הענקית להגיד שנולדנו כאן, גדלנו כאן, חיינו כאן והתעצבנו כאן, בשבילי זה העילוי האמיתי בחיי. ZION LAND OF JAH FREEDOM AND ONE LOVE דרך אגב, חדשה פה=]
 
הייתי בהרצאה בת"א

אכן מאוד מרשים ומרגש. רק לידע כללי-ירושלים וציון שבוב ובכלל זמרי רגאיי ג'מייקאים מדברים עליה בשירים היא אדיס אבבה בירת אתיופיה, ולא ציון שלנו. תתחדשי, שיהיה לך כיף כאן :))
 

RasPazG

New member
ירושלים זה ירושלים.........

ציון זו אתיופיה.......... אז אם אתה שומע ירושלים תדע שזה מדובר על ירושלים שלנו...
 

ras yam

New member
"ג'רוסלם ג'ה טאם"../images/Emo99.gifאלפה בלונדי

טוב אני עדיין הקרבתי ראסטותי על אדמת כנען המקראית
לא מצחיק, עדיין טרי.. =\
 

ZeusMan

New member
אני הייתי בצאלים... !

כבוד על המילים היפות החמות שהבאת לכאן... למרות שהציון המדוברת ממוקמת באתיופיה, לנו יש ציון משלנו שלא פחות יפה ולא פחות קדושה... ברוכה הבאה אמרתי כבר ?!
 

RasTito

New member
הייתי בראש פינה

קודם כל ברוכה הבאה ובהחלט רוג'ר בנאדם גדול
 

ras yam

New member
ברוך הנמצא

את ההודעה הזאת פירסמתי בפורום אחר שאני כותבת בו, אבל היה לי את הדחף להשים אותה גם פה, למרות שכל החלק הראשון מיותר כי כולם פה יודעים מי זה רוג'ר. מה לעשות, אני מאוהבת בארץ היפה שלנו=]
 

Rasta Nesta

New member
נצל"ש

היום בשיעור תנ"ך קראנו דנו ושחנו על ספר איוב. בחלק מהקריאה איכשו הגענו למלכת שבא שבאה מאיתיופיה ..אז ישר אני קפצתי על היילה סלאסי שהיה קיסר אתיופיה.היה מעניין לשמוע שאפילו המורה שלי יודעת מי זה ומה הוא היה למרות שאין זילזול בה. ואז התחלתי לספר על זה שהיילה סלאסי הוא היה קיסר איתיופיה והוא זרע ממלכת שבא ושלמה המלך.ואז המורה לא האמינה לי שזה לא יכול להיות אז בסוף השיעור לקחתי את הספר של סדלה בוקר "בוב מארלי" והראתי לה בברור שהיילה סלאסי הוא אכן הצאצא ה252 של שושלת מלכת שבא ואלה לא היו דברי שווא... סתם שיתפתי אתכם על שיעור תנ"ך מעניין שהיה לי היום.
 

ZeusMan

New member
אהבתי... אתה תלמיד מחונך ../images/Emo132.gif

הרגאיי הזה לנו טוב מכל הכיוונים !~!
 

ras yam

New member
חחחחחחח גדולל

אתה רואה, אפשר ללמד אפילו את המלומדים <סיבכתי את עצמי עם המשפט..>
 

Rasta Nesta

New member
ברור..ויש אפילו משפט של חז"ל שאומר:

" איזה החכם הלומד מכל אדם" סתומרת, אתה יכול להשכיל אפילו מהבנאדם הכי פשוט שנראה לך שהוא לא יודע כלום.
 
למעלה