יותר ספציפיות
1) זווית הצילום נראית עילית, כאילו וולברין יושב על עץ ומחכה שסייברטות´ יעבור מתחתיו. מה שגורם לאשליה הזו הוא קו העצים המאוד מוגבה והרגליים של סייברטות´ - ששתיהן מקופלות תחתיו כאילו מסתכלים עליהן מלמעלה. אם זו הזווית שניסית ליצור, וול דאן. אם לא, כדאי לשים לב לדברים הקטנים ולתקן. קו אופק יחיד יכול לשנות לגמרי את כל המישור של הציור. 2) בריצה או הליכה, יד ורגל נגדיות נשלחות קדימה. מובן שאצלך זו לא בדיוק ריצה רגילה אלא תנועה חריגה תוך כדי ריצה, אבל זה יוצר תחושה טובה יותר בעין אם שומרים על האיזון האלכסוני הזה - כשצד אחד של חלק הגוף העליון נוטה קדימה, אותו צד של החלק התחתון נוטה אחורה. האמנות הקלאסית גם דוגלת בשיווי המשקל הזה. אפשר לראות את זה בפסל של דויד: כתף אחת מוגבהת, והאגן של אותו צד נוטה למטה; הכתף השניה נמוכה יותר והצד השני של האגן עולה לכיוון הכתף. הקווים העיקריים של הגוף (כתפיים ואגן) לא נשארים מקבילים, אלא נוטים אחד כלפי השני. 3) התנועה של סייברטות´ נראית לי טבעית יותר כשהוא כפוף ו"חייתי". השכמות שלו נראות כאילו ניסית ליצור כיפוף, אבל הגב התחתון והחיבור באגן ישרים וזקופים, כיפוף של עמוד השדרה שמתחיל רק מאמצעו יוצר מראה גיבן ולאו דוקא כפוף; את הקיפול כדאי להתחיל מהמתניים. 4) היד שנשלחת קדימה לא רעה, אבל אולי היתה יכולה להעזר במחווה יותר דרמטית/קטלנית, כי אני אישית מרגישה צורך לעשות לו מניקור.