צילום רחם-הסטרוסלפינגוגרפיה

littlemisspink

New member
צילום רחם-הסטרוסלפינגוגרפיה

היי, הפניתי ע"י רופא לבצע את הצילום. למי שעשתה ומבינה, כמה שאלות: האם הבדיקה כואבת ועד כמה? לפי ההסבר של הרופא זה יכול להרגיש כמו כאבי מחזור. כמה זמן היא אורכת? האם ניתן ללכת לאחר מכן לעבודה למשל?... מבחינת תשלום אני עושה באופן פרטי, יש לי כללית מושלם פלטינום וגם ביטוח פרטי. האם אפשר לקבל החזר דרך הכללית על משהו? תודה רבה על העזרה.
 

Musmus14

New member
למה לעשות פרטי?

עשיתי במכון מכבי אצל טוגנדרייך. ההרגשה היא באמת של קצת כאבי מחזור. לקחתי 2 מנות של אופטלגין נוזלי ובאמת לא כאב. לוקח כמה דקות. פחות מ5. לא נורא בכלל לדעתי. אבל לכל אחת חוויה אחרת.
 

littlemisspink

New member
עברתי לרופא פרטי

שהומלץ לי עליו, אז כבר עושה אצלו הכל ואתבע במה שאפשר את הביטוח בריאות..
 

sunset3

New member
אני

אני גם עשיתי אצל טוגנדרייך אבל בכללית זה במחיר מלא יש לי ביטוח פרטי וקיבלתי החזר - אז לדעתי בפרטי תקבלי החזר זה לא נעים למשך כמה דק , ממליצים לקחת לפני משכך כאבים עשיתי בצהריים כך שהלכתי אחרי לנוח בבית אפשר בעקרון לעבוד אחריי , אבל אם יש אפשרות לנוח עדיף
 

a morph

New member
החוויות של הבנות פה מהבדיקה מאוד שונות

אני אכן הרגשתי מאין כאב מחזור חזק, הכאב הזה היה מורגש אולי חצי דקה, שאר הזמן לא הרגשתי כלום. בסהכ מהרגע שנכנסתי ועד שיצאתי, לקח אולי 15 שעה. אבל יש פה בנות שסיפרו שכאב להן מאוד, בצורה בלתי נסבלת. כנראה זה מאוד אינדיבידואלי. אחרי הבדיקה בהחלט ניתן ללכת לעבודה, למיטב זכרוני היו לי עוד קצת התכווצויות דמויות-וסת במשך היום, אבל ממש בקטנה ולא הפריע לי.
 

haych

New member
אני סבלתי מאוד. אבל הכאב הסתיים בתום הבדיקה

ככה שבעקרון יכולתי ללכת לעבודה אחרי.
 
למעלה