צימר חמיאל באמירים - אכזבה קשה

אילנילי

New member
צימר חמיאל באמירים - אכזבה קשה

שלום,
קיבלנו לחתונה שובר לצימר ובחרנו באזור הצפון, אזור הגליל העליון ליתר דיוק, היה לנו חשוב להיות קרובים לצפת וראש פינה כדי שנוכל לטייל באזור.
מתוך רשימה לא מבוטלת של צימרים בחרנו ב"חמיאל" במושב אמירים.
המושב מאוד מאוד נחמד ומומלץ להגיע אליו, כמו כןם יש שם בית קפה בשם "בית 77" שהוא פשוט מצויין!
בשיחת הטלפון עם עדנה מהצימר שאלתי קודם מה פנוי בתאריכים שרצינו והיא ענתה שרק הוילה. לי זה הסתדר כי באתר האינטרנט ( ששם הכי מעודכן) היה רשום שהשובר תקף אצל חמיאל לוילה או לסוויטות.
אז אמרתי לה שאנו מגיעים עם שובר והיא ענתה שהשובר לא תקף לוילה למרות שאמרתי שבארתר רשום שכן. היא אמרה שבגלל שאנחנו רק זוג והוילה מיועדת לשני זוגות נצטרך להוסיף כסף.
בגלל שהזמנו יומיים לפני והרבה צימרים היו תפוסים החלטנו להוסיף את הכסף וזהו.
כמובן שהיא ציינה בפני שהשובר לא משולם לה במלואו ( מן הסתם אם אתה מוכן שיקנו שובר אליך חלק מהכסף הולך לאתר של השובר ואתה לוקח בחשבון שהאתר נותן לך חשיפה ואנשים ואתה מוותר קצת במחיר).
הגענו לצימר ואת פנינו קיבל בנה של עדנה , שנאמר לנו ששוהה בחו"ל. זו הסיבה גם שלא ציינו בפניו את כל מה שנציין בהמשך, הרגשנו שהוא לא הבעלים והוא לא סגר איתנו אז לא נעים לבוא אליו בטענות.
נכנסנו לוילה ומכאן ממש התאכזבנו:
* הרצפה מלאה באבק וחרקים מתים, ניתן היה להעביר סמרטוט ולטאטא כמו שבעלי עשה ברגע שנכנסנו כדי שיהיה לנו נעים יותר...
* המזגן בחדר השינה מקרטע..
* המגבות וחלוקי הרחצה קשים מאבנים... כדאי ומומלץ להחליף פעם בכמה שנים מגבות ולתת תחושה שאכפת לך ממי שמגיע לאירוח אצלך.
* ארוחת הבוקר הקונטיננטלית בגדר בדיחה - 5 זיתים, אפילו לא צלוחית של ריבה,חמאה וטפנד, וצלוחית של ירקות. קנקן לימונדה ו 4 לחמניות.
לא הגעתי לשם בשביל ארוחת בוקר אבל אפשר להשקיע מעט ולקנות יוגורט/קוטג' במחיר שעדיין לא "תפסיד" ותתן תחושה נעימה יותר למתארחים.
* ישנו בבית העכבישים - קורי עכביש בכל מקום, ראו המלצת הניקיון לפני שמגיעים להתארח אצלך...קורי עכביש לא נהיים בשבוע ולא בחודש.. לפחות לא כאלו... זו הזנחה רצינית ומעליבה. זלזול במי ששילם לך.. כמו כן, במיטה חיכו לנו 3 עכבישים .
לזכותם יאמר שהם נותנים מכשיר חשמלי נגד יתושים.
אני ממליצה לעשות הדברה/ריסוס פעמיים בשנה..אני לא צריכה בנופש להרוג ג'וקים/עכבישים/נמלים ענקיות...
* המיטה ממש אבל ממש לא נוחה, עד עכשיו יש לנו כאבים בגוף.. אבל זה מילא- אני מניחה שזה ככה ברוב המקומות היום.
,* תריס מקולקל


שורה תחתונה:
זה נתן לנו תחושה של זלזול ושפשוט רימו אותנו.
הרגשה שהכסף שהוספנו היה כדי לכסות את מה שהשובר "לקח".
הרגשה שלא אכפת להם ממך ברגע שהם קיבלו את הכסף...
תחזוקה נכונה ומחשבה על לקוח חוזר היו פותרים את העניין.
ממש חבל לנו.
מה שכן, הג'קוזי היה מעולה!! ג'קוזי ענקי וחם וזה היה נחמד מאוד. אבל במחשבה שניה, הייתי מוותרת על ג'קוזי כזה ומעדיפה לקבל חווית אירוח טובה יותר בכל השאר.

אם בכל זאת הולכים לשם, לוודא איתם את עניין התחזוקה, הריסוס והניקיון במקום.
זה שוק פרוץ, זה מה שלמדנו וכל אחד עושה מה שבא לו.
היה לנו סופשבוע נחמד, אבל לא בגלל/בזכות הצימר...וחבל מאוד על כך.
 

פילאציו

New member
שונא קופונים

מתנה שלא תשכחו בחיים.

מוכרים לבריות אשליה בחצי מחיר,
ועל פי האמרה:
"אין דבר שלא ניתן לעשותו יותר זול,
ופחות טוב,
מי שקובע זאת הוא הלקוח".

שהמזל יאיר לכם פנים להבא ...אמן.
מזל טוב !
 

אילנילי

New member
אני לא מסכימה

אם העסק בחר להשתתף בשוברים אז הוא מחויב למה שהוא מחויב בשובר.
הזלזול לדעתי הוא לא כי היגענו דרך שובר ואולי כן, אבל בכל מקרה הזלזול הזה הוא לא חכם מצד העסק.
אם אתה נותן שובר לעסק שלך, אתה צריך לתמחר אותו נכון ולשקול אם בכלל כדאי לך להיכנס לשובר הזה. אם לא כדאי לך אז אל תיכנס לשובר ואם כבר נכנסת - תתייחס ללקוח כאל לקוח לכל דבר.
 

פילאציו

New member
מסכים עם דברייך

אבל עם את לא מסכימה?
שקופון הוא מוצר זול?
שלזול יש מחיר?
שאין מתנות בחצי חינם?
שאין דבר שלא ניתן לעשותו פחות טוב?
שהמתנה לא תשתכח?
לעתיד טוב יותר, ולמזל טוב?

כל מה שכתבת לגבי אחריות של עסק המעוניין להגדיל את תנועת המבקרים בו ו/או להגדיל את הכנסותיו, ו/או למזער את נזקיו מחוסר פעילות, נכון מאוד.
הבעיה היא שהפיתוי העומד מול בעל עסק במכירת קופונים / שוברים מוזלים הוא עצום.
לא כל בעל עסק יכול לעמוד בהתחייבות המוטלת עליו על פי תנאי הקופון.
חברת הקופונים מציבה תנאים שלעתים אלה הם הגורמים לבעל העסק להתקפל מול התנאים, לתת את המוצר בחצי מחיר, כשתנאי חברת הקופונים הוא שהמוצר יהיה זהה למוצר הקיים במחיר המלא, שהרי אם לא כך מדובר לא באותו המוצר.
גם לחברת הקופונים אחריות במכירה, אם כי אחריות זו אינה באה לידי ביטוי באפשרות לתביעות נגדה, שהרי זו מודיע ומחייבת את שני הצדדים בלקיחת אחריות מלאה על הפעולה, קרי הלקוח מצידו בדק את המוצר ומנגד הספק יספק את המוצר. כל מה שקורה בפועל אינו מענייניה של המתווכת.
בפועל המצב בענף דוחק את בתי העסק להוזלות משמעותיות, וכאשר יובש לו בעל העסק בבית ומתקתק על המחשבון המספרים נראים מבטיחים, אבל טעות חישובים, מחשבה מוטעת, לחץ תזרימי והבטחות מחב' הקופונים לעתיד טוב יותר, גורמות מצג שווא .
כל בר דעת יכול להבין כי מוצר המתומחר ב 100% מחיר מורכב מ 18% מעמ, 30% הוצאות ישירות, 25% מס וכנ'ל רווח.
האם ניתן למכור את אותו המוצר ב 50% הנחה?
ברור, גם בלי לחפור עם חישובים כי קיים פה 0 רווח על גבול ההפסד, ועם כל הנתונים שרשמתי יש להוסיף 22% עמלת תווך לאתר הקופונים.
שורה תחתונה כל זה לא אמור לעניין את הלקוח, אבל שלא ישלה את עצמו שהוא מקבל את ה 100% מוצר, כי זה לא קורה.

מעט מאוד בעלי עסק מסוגלים לכבד בצורה נאותה את השובר בהנפיקו.
צריך לדעת אץ מה לקנות. (תחום השירותים ריסקי למדי , בצימרים בפרט , במלונות פחות)
לא כל הנוצץ - זהב.
 
למעלה