צ'ינקווה טרה

יאקוטה

New member
צ'ינקווה טרה


הצעה לטיול ארבעה ימים באיזור הצינקווה טרה ..הבנתי שעדיף לטוס למילאנו :)
 
אפשר לטוס גם לפיזה או לגנואה. כדאי לבחון את האפשרויות הללו

כי הן עשויות לחסוך בזמן. אליטליה מציעה טיסות ליעדים אלה עם קונקשן ברומא. זה אמנם מאריך את משך הטיסה אבל כשאת נוחתת במילנו, גם הדרך על הקרקע ממילנו לריביירה ארוכה בפני עצמה.

בעיקרון כל עיירות וכפרי הריביירה שעל הים דומים במראם. יש ים ומעליו הרים, שבהם מסלולי הליכה יפים. יש מומונטים כמו מבצרים, וילות, אוספי אמנות בערים היותר גדולות. הבעיה עם צ'ינקווה טרה בעונה זו של השנה היא הצפיפות ואני לפחות, שהולכת להיות באזור בקרוב, מוותרת עליהם. אני לא חושבת שיש עונג רב בלבקר כפרים קטנטנים מלאי חנויות מזכרות ובעיקר, נחלים של בני אדם, כל מה שצריך לבחון זה את קטעי הווידאו שיש ברשת כדי להבין עד כמה צפוף. טיול בשבילים כאלה מבחינתי לא מהנה.

לכן אני מציעה לעשות כמוני ולהתרכז באתרים אחרים. לקרוא על Camogli-San Fruttuoso
Santa Margherita Ligure
ולמסלולי הליכה, לעשות שימוש באתר הזה של פארק פורטופינו. לפי מה שאני קראתי, השבילים שם לא מלאים בכלל והנופים יפים כמו בחמשת הכפרים:
http://www.portofinotrek.com/trek/gb/6-trail-map

אני לנה ברפאלו, Rapallo, שאני יודעת שיש שם חנויות אוכל, ומתכוונת לבקר בחלק העתיק של קיאוורי, Chiavari במעלה ההר. כמו כן, קיבלתי המלצה לקחת את הרכבת מרפאלו למעלה, ולעשות שם טיולי הליכה.
הייתי גם יום אחד בגנואה (Genova) והיא נפלאה לדעתי, גם הפעם אני מבקרת, פעם שניה, זו עיר גדולה עם המון מה לעשות. כל המקומות שנקבתי בשמם נמצאים על מסילת הרכבת שנוסעת בין כולם ומגיעה גם לכפרים הקטנים.

קיבלתי גם המלצה ללכת על הים בזואלי, Zoagli, שם יש מסלול בין סלעים לפי
הבנתי, גם הוא המלצה של מישהי שגרה באזור.

בריביירה כל כך יפה, האוויר הפתוח כל כך נעים, שחשוב לא לשכוח פשוט לא לעשות כלום. להסתובב בטיילת, לשבת מול הים שעות, לאכול גלידה, לאכול טוב במסעדות.

אז אם מחברות הכל יחד, לדעתי אפשר להגיע למסלול נהדר של כמה ימים.
 
למעלה