צירתי תמונה

Mongabonga

New member
צירתי תמונה

ואני יודע לעבוד במקס 4 בצורה די בסיסית(קראתי את הספר 3d studio max2 fundamental אבל הוא לא עזר לי הרבה) , מישהו יכול לתת בבקשה קצת הסבים וטיפים על אך אני אמור להתחיל לבנות את המודל(כמו איזה סוג מודלינג וכו..) אחרי שאני מציב את התמונה ברקע
 

radm

New member
די בסיסי אומר מה?הדמות נראית מבטיחה

למדל באופן מסורתי, אומר למקם לפחות שני מבטים(חזית וצד) כרפרנס. תמצא עם הזמן את הטכניקות שמתאימות לך אישית אני אוהבת למדל עם surface כלומר,יצירת רשת מsplines הוספת המודיפייר surface כדי להרחיב מיומנויות אני ממדלת עכשיו בטכניקת subdevision על פוליגונים מצרפת בינתיים שני קישורים אחזור עם עוד
 

radm

New member
קישורים נוספים

וכן, זה עשוי להיות קשה עד קשה מאוד למי שלא מנוסה בהצלחה קישור רביעי http://www.comet-cartoons.com/toons/3ddocs/bodymodeling/index.html
 

ejay

New member
ציור מגניב..

גם אני הכי אוהב למדל בשיטת ה splines -> surface ->meshsmooth זה נוח מכל הבחינות- יש המון שליטה , נוח לעבוד עם זה, וזה לא דורש יותר מדי תכנון.
 

ejay

New member
אני עובד בצורה הבאה-

אני יוצר את ה"שלד" של החפץ באמצעות splines . במהלך העבודה אני מוסיף נקודות וקוים, ומוודא שכל האובייקט מורכב מאיזורים שתחומים ע´י שלוש או ארבע צלעות של splines. אני מגדיר את ה steps של הsplines ל0 , ולא מסתבך עם הידיות הוקטוריות האלה כי זה מקשה על שינויים בעריכה . על גבי ה spline הזה, אני מוסיף surface modifier (זה מה שמחבר בין כל הקווים האלה ויוצר ביניהם patches ) ועל גבי זה אני שם meshsmooth-nurms שיוצר subdivision של הפאטצ´ים האלה, וגורם לאובייקט להיראות חלק יותר. עבדתי עם מספר שיטות של מידול, וזאת לדעתי הנוחה והחזקה ביותר. תעיף מבט בטוטוריאלים שצורפו בהודעות הקודמות, אני מניח שדרך צילומי המסך תוכל להבין יותר.
 

radm

New member
אני דווקא חולה על הידיות הווקטוריות

ואם צריך ליטוש אחרון(משתדלת שלא)עושה באמצעות edit patch אלך לנסות גם את שיטתך
 
למעלה