צליל תפוס וכוס תה - סקירה

ב ז ו ק ה

New member
צליל תפוס וכוס תה - סקירה

"צליל תפוס" לאלה שמבקרים בדאנסים וודאי שמעו את השם הזה לא פעם ולא פעמיים: Busy Signal - ריאנו גורדון,24, יליד טיבולי (קינגסטון) פרץ ב 2005 עם "Step out". מאז הוא איתנו ומספק להיטים נון סטופ כחבר ב ALLIANCE של באונטי (אותו אגב העריץ מגיל צעיר). אחד הצעירים המוכשרים בחבורה שמביא סגנונות מגוונים ומקוריים. לאחרונה JOHNNY KILLAH הניו יורקי (תלמיד של טוני מטאראן) ,שמלווה את ביזי לא מעט זמן ,הוציא לביזי מיקסטייפ מצויין שמרכז את הבולטים שלו במיקס פשוט וטוב שרק מדגיש כמה ביזי מגוון וכמה יכולות עוד טמונות בו. Johnny killah presents: Busy signal - Alliance Invasion כולל ספיישלים לקילה, אורחים וקטעים קצרים מהלייבים של ביזי. 70:24 דקות של בלאגן ו 45 רצועות של אמן אחד שרק מדגישות כמה עבודה הבחור הזה עשה בזמן הקצר שהוא איתנו.check it. "כוס תה" בעניין אחר לגמרי. השנה Greensleeves Records חוגגים 30 שנה להיווסדם. מדובר בלייבל מהחשובים באי שהביא לנו במהלך השנים את הדברים האיכותיים והגדולים ביותר באי. לייבל שידע למצוא את הדבר הבא לפני כולם באופן עיקבי וידע תמיד להיות up to the time. אחת המהדורות המחודשות שהלייבל מוציא הוא לאלבום שאני אישית הכי אוהב עד היום: Home T, Cocoa Tea, Cutty Ranks - Another One For The Road משנת 1991. בהפקה של מיקי בנט. הימנונים של שלושה ענקים עם טיונים שנשארו איתנו במשך השנים. אלבום קלאסי ומגוון מאד לכל מי שאוהב את המוזיקה הזו. שילוב נדיר של שלושה אמנים שהשאירו את החתמם על הרגאיי עד היום, כל אחד בתחומו. אלבום שמדלגקלילות מקונצ'אנס, (הום טי) לנייסנס (קוקו טי) ואז לבאדנס (קוטי ראנקס). האלבום יוצא עם עריכה מחודשת. מומלץ מאד מאד למי שלא שמע אותו עדיין. גמר חתימה טובה לכם.
 

K C

New member
האלבום בחיפוש

בנוסף, Busy Signal - Protect Me. לבחור יש שורשים
 

smadicris

New member
BELIEVE ME NUH MAN

ביזי הדיג'יי הכי מוכשר באלייאנס כבר נמאס לי להגיד את זה... ורסטיליות, קול מצויין, ליריקס, פיזמונים שתופסים אותך בשמיעה ראשונה, הפקות מעניינות... אין, הדי ג'יי שלי. 2007 הוא ראש בראש מול מונגה אבל לטעמי לוקח אותו ו2008 זו השנה של ביזי - memba me seh dat. באפריל 2008 צפוי לצאת אלבומו השני ולפי הטיונים שהוא מוציא בתקופה האחרונה יהיה אלבום מעולה. הערה קטנה לגבי גרינסליבס - הלייבל הוא אנגלי ולא ג'מייקני, ומייקי בנט הוא שמו האמיתי של home t (שהפיק לא מעט תחת הלייבל two friends - אימפרינט בולט בתחילת שנות ה-90. bless
 

ב ז ו ק ה

New member
../images/Emo8.gif Greensleeves

בלבול בכתיבה. הכוונה לאי הבריטי כמובן. חושבים אחד וכותבים אחר.. עוד המלצה: מיקסטייפ חדש ושני במספר של בובי קונדרס הניו יורקי (Massive B, HOT 97) שיוצא ב Greensleeves , שעושה הרבה כבוד לשנות ה 90: 90s Hardcore Ragga Dancehall Mix 42 טיונים עם מיטב הסלקשן של התקופה. מומלץ מאד מאד גם.
 
למעלה