צ'לסי נגד ריאל מדריד שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 18.04.2023

  • פותח הנושא זה אוטוטו נגמר הא
  • פורסם בתאריך
ז

זה אוטוטו נגמר הא

Guest
לצפייה בשידור משחק ליגת האלופות לחצו כאן!

ליגת האלופות לעונת 2022-2023, רבע גמר, משחק הגומלין: צ’לסי נגד ריאל מדריד לצפייה ישירה, צ’לסי נגד ריאל מדריד שידור חי, צ’לסי נגד ריאל מדריד שידור ישיר, צלסי נגד ריאל מדריד שידור ישיר חי לצפייה ישירה, ריאל מדריד נגד צ’לסי לצפייה ישירה, ריאל מדריד נגד צ’לסי שידור חי, ריאל מדריד נגד צ’לסי שידור ישיר, ריאל מדריד נגד צלסי שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק: אלופת אירופה רוצה להמשיך הערב (שלישי, 22:00) את המסע שלה להגנה על התואר, ועם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, ריאל מדריד מתארחת בסטמפורד ברידג' אצל צ'לסי במטרה להעפיל לחצי גמר ליגת האלופות.

ללא ניצחון עדיין עם פרנק למפארד על הקווים ובפורמה רעה במיוחד בעונה קשה שעוברת על הבלוז, הם ינסו להפוך את היתרון של הבלאנקוס ולחולל סנסציה בדרך לשלב הבא. המאמן האנגלי ואגדת המועדון נתן לטרבו צ'אלובה את המפתחות בהרכב במקום קאלידו קוליבאלי הפצוע, כאשר מארק קוקורייה עלה על חשבון בן צ'ילוול שהורחק במשחק הראשון. ז'ואאו פליקס וראחים סטרלינג נותרו על הספסל, קאי האברץ הוצב בחלק הקדמי וקונור גלאגר ינסה לסייע לו.

המסע של ריאל מדריד אל עבר הגביע ה-15 כשבאמתחתה עלייה לשלב הבא ב-19 מתוך 19 מפגשי הנוקאאוט בהם ניצחה במשחק הראשון בהפרש שני שערים או יותר, צפוי להיות פשוט עבורה גם הערב. אדוארדו קמאבינגה המשיך בעמדת המגן השמאלי, כאשר טוני קרוס צוות יחד עם לוקה מודריץ' ופדריקו ואלוורדה בקישור. ויניסיוס בחוד יחד עם קארים בנזמה ורודריגו.
 
למעלה