צלקות אקנה, חטטים ומה שביניהם- מחפשת פתרון .

Mashinka01

New member
צלקות אקנה, חטטים ומה שביניהם- מחפשת פתרון .

היי, אני חדשה כאן,
מקווה שאוכל למצוא פה את העזרה שאני צריכה . זה יהיה קצת ארוך מקווה שבכל זאת תשארו לקרוא ואולי לעזור .
אוקיי, קודם כל אני בחורה בת 21- סוג של הייתי אמורה לעבור את שלב הפצעים שהתחיל בגיל 15 . מאותו רגע שזה התחיל לאט לאט זה הפך לאובססיה אצלי.
בהתחלה הייתי מפוצצת בצורה מעודנת וכיום אחרי שהחלפתי שיטות פיצוצים שונות אז היום זה כבר קצת יותר מידי .
אני יודעת שאסור לפוצץ פצעים כי זה עושה צלקות ובגלל זה אני כאן .
יש לי שריטה כזאת בראש שאני חייבת לפוצץ כל פצע שיש לי. גם אם לא רואים את זה אנשים אחרים, ברגע שיש לי פצע אפילו הכי קטן, או אפילו אני רואה מקרוב נקבובית מורחבת ובפנים יש ראש שחור אני ישר נכנסת ל"מוד" של "עד שאני לא מוציאה את כל החרא הזה מתוך העור שלי אני לא נרגעת ". דווקא את הפצעים הכואבים האדומים גדולים אני יותר מפחדת להתעסק וכמעט לא עושה זאת.
בכל אופן , עם השנים כנראה שהיו מקרים יותר מוצלחים ומקרים פחות מוצלחים שבהם גרמתי בפיצוץ הפצע להתקלפות העור וכשזה הגליד לא תמיד שמרתי על זה ולפעמים קליפתי וכאלה וזה יצא צלקות שקועות . מה שמוזר לי גם זה שבעבר שהייתי נוגעת ויוצרת פצעים ממש גרועים הם בסופו של דבר נעלמו כלא היו למרות שזה היה ממש גרוע (פצע עמוק שפצעתי)
והיום, גם אם מדובר בפצע פחות נוראי ויותר שטחי העור יותר נוטה להצטלק אפילו שאני לא מקפלת את הגלד ושומרת על זה עד שמחלים, לצערי לא תמיד הכי יפה.

אני חושבת שהצטיירתי כרגע כבחורה ממש מפגרת שיודעת שמזיקה לעצמה ובכל זאת ממשיכה. אני מאוד עובדת על זה אבל עדיין מועדת פה ושם .
סליחה על כל החפירה אבל זה היה ניראלי רלוונטי לדעת את הדברים האלה בהרחבה לפני שאני ממשיכה הלאה.

כיום למרות כל התיאורים הנוראיים טפו טפו טפו העור שלי לא נראה כמו עור שהיה זקוק לרואקוטן והשאיר אחריו צלקות , גם העור שלי לא נוטה לפצעים כאלה אלא בעיקר בעיקר לראשים שחורים עמוקים בעיקר במצח.
אני אישית רואה כמעט כל צלקת שאני יודעת שהיא שם למרות שאחרים אולי לא שמים לב.
כרגע מה שאני עושה לצלקות שקועות + לפצעים שנגעתי בהם באזור החזה ונראה שההחלמה תגמר אולי בצלקת שהיא ההפך משקועה, מה שאני עושה זה מורחת שמן רוז היפ שהבנתי שהוא מאוד טוב לשיקום עור פצוע ומעולה לשיפור צלקות ורקמת עור.

בגלל שכל הצלקות שיש לי ואני רואה הכללל למרות שאחרים אולי לא , זה מאוד מפריע לי והחלטתי שאני חייבת לפנות לעזרה מקצועית על מנת לסלק את הצלקות , כלומר לפנות למקום שמתמחה בשיפור מראה צלקות ע"י לייזר , פילינג, גלי רדיו וכולי ואני לא יודעת מה השיטה הכי טובה והכי אפקטיבית בלי לסבול יותר מידי אחרי כל טיפול .
אשמח לקבל חוות דעת ממי שמכיר וניסה, מה השיטה הכי טובה ואפילו גם טווח מחירים יהיה נחמד .
ממש ממש מצטערת על החפירה מי שעדיין כאן אני מודה לו ומקווה לקבל עזרה במה שציינתי .
בכל מקרה אני מאוד עובדת על עצמי עכשיו לגעת כמה שפחות לכן אני רוצה אחת ולתמיד לסיים עם זה כי ברגע שלא יהיו לי צלקות אני פשוט יפחד להעיז לגעת אחרי מאמץ והסרה וטשטוש כמה שאפשר את מה שיש .
תודה לכל מי שיעזור !!!
 
למעלה