צל של אמת ההכרעה פרק 5 המלא לצפייה ישירה!

popoli22

Member
לצפייה בפרק המלא לחצו כאן!

"צל של אמת" (מותגה תחת השם "צל של אמת - מי רצח את תאיר ראדה?") היא סדרה דוקומנטרית בת חמישה פרקים העוסקת ברצח תאיר ראדה שנוצרה על ידי הבמאים יותם גנדלמן וארי פינס והמפיקה מיקה תימור. הסדרה הופקה על ידי חברת ההפקות ביצתעין ושודרה בערוץ 8 לראשונה ב-26 למרץ 2016. במקביל הועלו ל-HOT VOD כל הפרקים לצפייה. שידור הסדרה עורר תהודה רבה בקרב הצופים, בתקשורת, ובמערכת המשפט. ב-10 לינואר 2017 הזכיינית "רשת" רכשה לשידור את הסדרה מערוץ 8 ותשדר אותה בפעם הראשונה בערוץ 2 ב-2 חלקים, החל מ12 לינואר 2017.

נדמה שלכל אדם בישראל יש דעה נחרצת לגבי רומן זדורוב. עבור רבים מדובר באדם תמים שהופלל לשווא, בעוד שאחרים רואים בו רוצח ילדים אכזר. עם זאת, כמי שהיה עד לא מזמן עבריין מורשע במאסר, נמנע מרומן להשתתף בדיון הציבורי בנוגע אליו, והוא מעולם לא זכה לספר את סיפורו בקולו שלו – עד עכשיו.

בשנת 2021 התקבלה בקשתו של זדורוב למשפט חוזר והוא שוחרר למעצר בית. בפרק החדש, היוצא שש שנים לאחר הסדרה המקורית, רומן מגולל לראשונה את סיפורו המלא, מיום הרצח ועד ימינו אנו, בנסיון לענות על השאלה שמעסיקה את המדינה כולה – האם יכול להיות שאדם חף מפשע יודה ברצח שאין לו כל קשר אליו?

במקביל לכך, הפרק עוסק גם בראיות המדעיות אשר הובילו למשפט החוזר, ובמחדלים הרבים שהתגלו במהלכו, דרך ראיונות עם סנגורו של זדורוב עו"ד ירום הלוי, סגן ראש השב"כ לשעבר יצחק אילן ז"ל (שזה הראיון האחרון שנתן בטרם נפטר מסיבוכי קורונה), ד"ר חן קוגל שעדותו הדרמטית היתה אחד מרגעי השיא של המשפט החוזר, ושיגיב לראשונה לחקירה הנגדית הקשה שעבר בידי הפרקליטות, ועוד.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה