צל"ש לשרות הלקוחות של שופרסל

evike

Well-known member
מנהל
כשצריך לשבח שרות, אז משבחים. במיוחד בימינו אלה כשכל כך קשה לקבל שרות ראוי.
ולא סתם שרות טוב. מעולה בכל קנה מידה.
הצל"ש הפעם הוא לשרות לקוחות תו הזהב של שופרסל.
בזמנו קיבלתי מתנה תו זהב פיזי של שופרסל. מכל מיני סיבות לא השתמשתי בו, ובינתיים הוא נשאר כרטיס לא דיגיטלי ומיושן, שהשימוש בו הוא בחנויות פיזיות, לא באון ליין, וגם לא ניתן היה להמירו לתו דיגיטלי.
החלטתי לנסות את מזלי (עם ציפיות נמוכות) והתקשרתי לשרות הלקוחות של שופרסל.
אחרי כמה הקשות כדי להגיע לנציג אנושי, המענה היה מיידי. באדיבות הסבירו שאין בעיה ונתנו לי מספר של ווצאפ כדי שאתן להם את פירטי וצילום הכרטיס.
נכתב שהתגובה תגיע תוך 3 ימי עבודה. כעבור כשעתיים וחצי נחת בנייד שלי תו חדש ודיגיטלי לשימוש און ליין, ואפילו האריכו את תוקף התו ב 3 שנים.
היו לי כמה אי הבנות שנפתרו בהתכתבות אדיבה בווצאפ שנמשכה עד שהכל היה ברור.
פשוט תענוג של שרות. חבל שאין הרבה כאלה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם מניסיוני השירות שלהם טוב.
למשל כשיש בעיה הם לא מתווכחים ופשוט מקבלים אחריות ומזכים.
גם בסופר-פארם היו לי חוויות דומות (אם כי הרבה פחות, ולא בשנים האחרונות).
אני מזכירה אותם כי שתיהן חברות גדולות בעלות נתח שוק גדול, מותג פרטי מצליח ומחירים לא זולים*, אז לפחות השירות טוב...
____
* אלא אם קונים במבצע נקודתי כזה או אחר.
 

evike

Well-known member
מנהל
בשופרסל באזורנו אני קונה לעיתים רחוקות ביותר, רק כשמשהו חסר ולהם יש. אין לי כרטיס מועדון שלהם ולא מזמינה אצלם באון ליין. לכן גם אין לי נסיון של מחלקת השרות שלהם, חוץ מהפעם הזאת.
בסופר פארם אני קונה במבצעים ובקופונים שנשלחים אלי, שגם לא תמיד הכי זולים. מבחינת שרות לקוחות, אין איתם שום בעיה. כשאני באה עם מוצר שאני רוצה להחזיר או להחליף, לפעמים אפילו לא מבקשים חשבונית קנייה ומזכים/מחליפים בלי בעיה.
 

ויוי 25

Well-known member
הזכרת לי נשכחות, גם לנו זה קרה לפני כמה שנים,
קנינו בשופרסל שוברי תו-הזהב, בשווי אלף חמש מאות ש"ח,
ולא הספקנו להשתמש בכול השוברים,לאחר מכן גילינו שפג התוקף.
לאחר שיחה טלפונית הם הזמינו אותנו לקבלת שוברים בעלי תוקף .
אמרו לנו, מכיוון שהכסף כבר שולם עבור השוברים,נאריך להם את התוקף ותוכלו להשתמש בהם.
אכן שרות לקוחות הוגן.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
הזכרת לי נשכחות, גם לנו זה קרה לפני כמה שנים,
קנינו בשופרסל שוברי תו-הזהב, בשווי אלף חמש מאות ש"ח,
ולא הספקנו להשתמש בכול השוברים,לאחר מכן גילינו שפג התוקף.
לאחר שיחה טלפונית הם הזמינו אותנו לקבלת שוברים בעלי תוקף .
אמרו לנו, מכיוון שהכסף כבר שולם עבור השוברים,נאריך להם את התוקף ותוכלו להשתמש בהם.
אכן שרות לקוחות הוגן.
אני לא מבין מה ההיגיון בלקנות שובר שאיתו קונים. שוברים הם פגי תוקף. כסף לא. שוברי קניה מוגבלים למוצרים או לרשת מסוימת. כסף לא. אז למה להמיר כסף בשוברים?

כשעסק נותן לעובדים מתנה של נגיד 1000 שקל בשוברי קניה, הוא שילם עליהם פחות. אחרת למה לא לתת ישירות לעובד 1000 שקל ושיקנה מה שהוא רוצה?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני לא מבין מה ההיגיון בלקנות שובר שאיתו קונים. שוברים הם פגי תוקף. כסף לא. שוברי קניה מוגבלים למוצרים או לרשת מסוימת. כסף לא. אז למה להמיר כסף בשוברים?

כשעסק נותן לעובדים מתנה של נגיד 1000 שקל בשוברי קניה, הוא שילם עליהם פחות. אחרת למה לא לתת ישירות לעובד 1000 שקל ושיקנה מה שהוא רוצה?
ברור שזאת הסיבה, שמשלם עליהם פחות.

אף אחד פרטי לא יקנה שובר במקום כסף למעט שוברים לחו"ל שיש עליהם ביטוח במקרה של גניבה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ברור שזאת הסיבה, שמשלם עליהם פחות.

אף אחד פרטי לא יקנה שובר במקום כסף למעט שוברים לחו"ל שיש עליהם ביטוח במקרה של גניבה.
הרבה אנשים פרטיים קונים שוברים מאותה הסיבה – מקבלים הנחה ברכישה. הם נמכרים דרך מועדוני לקוחות, ועדי עובדים ועוד. למי שעושה קניות שוטפות בחנויות הרלוונטיות זה משתלם מאוד.
 

evike

Well-known member
מנהל
אני קיבלתי את הכרטיס (לא שובר) כמתנה ליום הולדת מאחד המוזמנים למסיבת ההפתעה שעשו לי. קיבלתי עוד כרטיסים של חברות אחרות. בחלקם השתמשתי, חלקם תקפים עד שקונים בכל הסכום הנקוב בהם.
אגב, בווצאפ שלהם רשומה גם פיסקה של פנייה בכמה נושאים, ביניהם של כרטיסים פגי תוקף. אז כנראה שהם לא באמת פגי תוקף, וזה עוד נדבך בשרות המעולה שלהם.
 
למעלה