כשצריך לשבח שרות, אז משבחים. במיוחד בימינו אלה כשכל כך קשה לקבל שרות ראוי.
ולא סתם שרות טוב. מעולה בכל קנה מידה.
הצל"ש הפעם הוא לשרות לקוחות תו הזהב של שופרסל.
בזמנו קיבלתי מתנה תו זהב פיזי של שופרסל. מכל מיני סיבות לא השתמשתי בו, ובינתיים הוא נשאר כרטיס לא דיגיטלי ומיושן, שהשימוש בו הוא בחנויות פיזיות, לא באון ליין, וגם לא ניתן היה להמירו לתו דיגיטלי.
החלטתי לנסות את מזלי (עם ציפיות נמוכות) והתקשרתי לשרות הלקוחות של שופרסל.
אחרי כמה הקשות כדי להגיע לנציג אנושי, המענה היה מיידי. באדיבות הסבירו שאין בעיה ונתנו לי מספר של ווצאפ כדי שאתן להם את פירטי וצילום הכרטיס.
נכתב שהתגובה תגיע תוך 3 ימי עבודה. כעבור כשעתיים וחצי נחת בנייד שלי תו חדש ודיגיטלי לשימוש און ליין, ואפילו האריכו את תוקף התו ב 3 שנים.
היו לי כמה אי הבנות שנפתרו בהתכתבות אדיבה בווצאפ שנמשכה עד שהכל היה ברור.
פשוט תענוג של שרות. חבל שאין הרבה כאלה.
ולא סתם שרות טוב. מעולה בכל קנה מידה.
הצל"ש הפעם הוא לשרות לקוחות תו הזהב של שופרסל.
בזמנו קיבלתי מתנה תו זהב פיזי של שופרסל. מכל מיני סיבות לא השתמשתי בו, ובינתיים הוא נשאר כרטיס לא דיגיטלי ומיושן, שהשימוש בו הוא בחנויות פיזיות, לא באון ליין, וגם לא ניתן היה להמירו לתו דיגיטלי.
החלטתי לנסות את מזלי (עם ציפיות נמוכות) והתקשרתי לשרות הלקוחות של שופרסל.
אחרי כמה הקשות כדי להגיע לנציג אנושי, המענה היה מיידי. באדיבות הסבירו שאין בעיה ונתנו לי מספר של ווצאפ כדי שאתן להם את פירטי וצילום הכרטיס.
נכתב שהתגובה תגיע תוך 3 ימי עבודה. כעבור כשעתיים וחצי נחת בנייד שלי תו חדש ודיגיטלי לשימוש און ליין, ואפילו האריכו את תוקף התו ב 3 שנים.
היו לי כמה אי הבנות שנפתרו בהתכתבות אדיבה בווצאפ שנמשכה עד שהכל היה ברור.
פשוט תענוג של שרות. חבל שאין הרבה כאלה.