צמיגי 700X32 חלקים ופנצ'רים

vandeley1

New member
צמיגי 700X32 חלקים ופנצ'רים

שלום,

אני רוכב על אופני הייבריד עם צמיגי 700X32 חלקים ללא קוביות וחוטף פנצ'רים בצמיג האחורי.
חלק מהדרך מדובר בחול עם מהמורות ואני די בטוח ששם הבעיה.

האם כדאי להחליף לצמיגי סייקלוקרוס עם קוביות 700X32, האם הם עמידים יותר מצמיגים חלקים? או שבעניין הפנצ'רים זה לא כל כך משנה?
עד כמה צמיגים כאלו יאטו אותי בכביש?

תודה.
 

יעקב 471

New member
צמיגי כביש בד"כ יותר עדינים מצמיגי שטח

משקלם נמוך יותר והם פחות עמידים מצמיגי שטח. אם לדוגמה משקל הצמיג שלך הוא בערך 300-350 גר' , צמיג שטח יכול להיות גם 600 ויותר גר' . ברור שהוא יותר עמיד אבל גם יותר איטי בכביש . עד כמה יותר איטי איני יודע , תצטרך לנסות.
 

oren_hershco

New member
במידות האלה הקביעה הזו לא מדוייקת

יש צמיגי טורינג ברוחב 32 מ"מ, עם עמידות מאוד גבוהה לפנצ'רים ויכולת נסבלת בדרכי עפר. למשל: שוואלבה מרתון. יש לו גם אורך חיים גבוה (וגם משקל גבוה)לא פורטו כל הנתונים ע"י פותח השרשור: אולי הוא רוכב בלחץ אוויר נמוך מדי? כמה הוא שוקל? בן כמה הצמיג? אולי בכלל סרט החישוק שלו נפגם, והפנצ'ר מגיע מהצד הפנימי?
 

Impious

New member
100 PSI לרוחב 32?

זה לא.. יותר מדי? :\ איך הגעת למספר הזה? על כמה אתה שם אם כך?
אם אתה משלב את המסלול עם דרך לא סלולה, רצוי להוריד קצת את הלחץ..
כפי שכבר נאמר - תוכל לפרט אילו צמיגים? כמה זמן ברשותך? האם יש חתכים/סדקים בצמיג?
איזה סוג פנצ'ר זה? האם סנייקבייט? האם בחלק החיצוני של הפנימית?
בדקת את תקינות הצמיג? האם יש חתיכות זכוכית/מסמרים או כל דבר אחר חד שתקוע בצמיג? מבפנים ומבחוץ.
אני לא יודע מה איתך אבל אני רוכב בכביש ובמדרכות (של ירושלים) עם צמיג 700x32 עם PSI 60 וטפו טפו טפו לא חטפתי פנצ'ר בשנה האחרונה.
רכיבה על בסיס יומי של מרחקים קצרים (8-15 ק"מ).
 
למעלה