צעדות הזעם של השמאל האנטישמי-נאצי העולמי לציון שנה ל"רצח העם" בעזה יקויימו ב 7.10

סטילהוק1

Well-known member
לחלאות המין האנושי השמאלנים וחבירתם ההזוייה לאיסלאמונאצים הפונדמנטאליסטים בארה"ב, באירופה ובכל שאר מדינות המערב, שרובם לא יודעים מרוב בורותם אפילו איפה נמצאות ישראל, עזה או לבנון על המפה, אין אפילו טיפה בושה, מוסר או מצפון, ובחסות הממשלים השמאלנים האנטישמים העויינים שונאי ישראל ותומכי הטרור חמאס והחיזבאללה שלהם יימח שמם ושם זכרם, מתכוננים לקיים שבוע שלם של צעדות זעם אנטישמיות-אנטי-ישראליות בכל רחבי ארה"ב, אירופה ומדינות המערב "הנאורות" לציון שנה ל"רצח העם" בעזה שייחלו דווקא ב 7.10 יום הטבח הגדול המחריד והאכזרי ביותר שידעה מדינת ישראל בכל תולדותיה וידע העם היהודי כולו מאז השואה הנאצית. למנוולים חסרי הבושה שאפילו לא גינו עד היום את הטבח ואת מבצעיו אין אפילו טיפה של בושה ויש להם חוסר אמפטיה מלא ומוחלט כלפי קורבנות הטבח שנרצחו ונטבחו והחטופים שעדיין נמקים במנהרות הטרור של יקירי ליבם של הנאצים השמאלנים בעזה. אז במקום לציין את יום הטבח המחריד והאכזרי שביצעו מחבלי הנוח'בות יקירי השמאל בארץ ובעולם ב 7.10 הם מציינים את "רצח העם" השקרי והמדומיין שביצעה ישראל במחבלי החמאס ותומכיהם האיסלאמונאצים.

ארגונים אנטי-ישראליים יקיימו צעדות המוניות לציון "שנה לרצח העם בעזה" - בתאריך 7 באוקטובר​


תאי סטודנטים בארה"ב יקיימו שורת מחאות וצעדות להזדהות עם הפלסטינים - ביום השנה לטבח בעוטף עזה • "שנה לאינתיפאדת הסטודנטים - תעז להיאבק, תעז לנצח!", נכתב באחד מדפי הפרסומת • צעדה גדולה מתוכננת גם באזור שיש בו קהילות יהודיות גדולות: "זה עלול להיות טראומטי עבורם" • מחאה ראשונה צפויה להתקיים כבר היום בשיקגו ובטורונטו: "שנה להתנגדות"​


בזמן שמיליונים ובהם יהודים וישראלים יציינו שנה לטבח 7 באוקטובר, יש מי שדואגים להפוך את היום הכואב הזה לקשה עוד יותר. ארגונים אנטי-ישראליים, שפועלים במהלך השנה האחרונה בעיקר בקמפוסים בארה"ב, קוראים לתומכיהם לצאת לצעדות ענק, דווקא ביום זה, ולציין "שנה לרצח העם בעזה". הקונסולית הכללית של ישראל לדרום מזרח ארה"ב, ענת סולטן דדון, אמרה ל-N12: "אנו פועלים מול הנהלות האוניברסיטאות כדי שיגלו את המנהיגות הנדרשת, ויעמדו לימין הסטודנטים היהודים בקמפוסים".

במכתב שהופץ בחודש שעבר על ידי ארגון ה-ADL (הליגה נגד השמצה) מתריעים הכותבים בפני ראשי 125 מוסדות על עימותים קשים שצפויים סביב אותם אירועים: "כל הפגנה מהסוג הזה עלולה להיות טראומטית לקהילות היהודיות שרואות בתאריך הזה יום אבל". בנוסף, דורשים אנשי הליגה להשמצה מראשי האוניברסיטאות לעשות את המקסימום כדי למנוע חיכוך או פגיעה כלשהי בסטודנטים יהודים.


תא הסטודנטים הקיצוני Students for Justice in Palestine, או בקיצור SJP, הוא כצפוי המארגן העיקרי של אותן צעדות. בעמודי אינסטרגם רבים של תאי הארגון, שממוקם במספר גדול מאוד של קמפוסים אמריקנים, מופצות כרזות שקוראות לסטודנטים לצאת להפגנות וצעדות ענק. בעמוד הרשמי של הארגון, המחזיק בלמעלה מ-65 אלף עוקבים, נעוץ פוסט בראשית העמוד שמכריז על "שבוע זעם" שיתחיל בתאריך 7 באוקטובר. "סטודנטים בכל רחבי ארה"ב והעולם יתאגדו יחד לשבוע זעם לציון שנה לרצח העם בעזה", נכתב בתיאור האירוע.

הקהל הפרו-פלסטיני לא מסתפק בפרסום ברשתות. בכל רחבי אטלנטה, אחת הערים הגדולות בארה"ב שנמצאת במדינת ג'ורגיה הדרומית, מצאו ישראלים בתיבות הדואר פליירים שמזמינים את הציבור להצטרף להפגנות.

בעמוד האיסנטגרם של תא הסטודנטים הקיצוני באוניברסיטת ניו יורק, נעוץ פוסט שמכריז: "שנה לרצח עם, שנה לאינתיפאדת הסטודנטים - אין בית ספר בזמן רצח עם". בפירוט לוח הזמנים לתאריך 7 באוקטובר נכתב בין היתר: "בשעה 15:00 נתכנס בכיכר וושינגטון כדי לצעוד במרץ ברחבי העיר!, תעז להיאבק תעז לנצח!". הפוסט משותף עם ארגונים נוספים וגרף כבר אלפי לייקים, תגובות ושיתופים.

צעדה דומה תתקיים בברוקלין ניו-יורק, אזור שבו קהילות יהודיות וחרדיות גדולות. "לאוניברסיטאות שלנו יש קשר לרצח העם הזה באמצעות ההשקעות והקשרים שלהם עם החברות המספקות לישראל נשק וטכנולוגיה כדי לבצע את רצח העם שלה. אם אתה תלמיד טאנדון, CITY TECH או LIU, עזוב את השיעורים והצטרף אלינו כדי לדרוש קץ לכל הקשרים עם מדינת ישראל", נכתב בעמוד הרשמי של התא המקומי.

גם בעיר הגדולה שיקגו המצב לא מעודד. המחאות באחת הערים המרכזיות בארה"ב צפויות להתחיל, כמו בטורנטו שבקנדה, כבר היום. כותרת האירועים זהות לחלוטין לאחרות: "שנה לרצח עם שנה להתנגדות".


בושה וחרפה לשמאלנים האנטישמים והאוטו-אנטישמים חולי הנפש שמזדהים עם המחבלים הפונדמנטליסטים הרצחניים נגד ישראל וקורבנות הטבח הגדול המחריד והאכזרי ביותר בתולדותיה. מי ייתן שגורל קורבות הטבח שהחלאות הללו לא שמים עליהם ואפילו חגגו את מותם המחריד אכזרי יחזור אליהם כמו בומרנג שבעתיים עם ריבית דה ריבית וגורלם של כל האנטישמים והאוטו-אנטישמיים השמאלנים והאיסלאמונאצים יהיה זהה ואף גרוע הרבה יותר מגורל קורבנות טבח ה 7.10. אם יש אלוהים אני מקווה שהוא יענישם עד האחרון שבהם כך שיקללו את היום שבו הם נולדו.
 
למעלה