צעירים חסרי מנוח

אור555555

New member
צעירים חסרי מנוח

מה פתאום החליט הוט לקטוע/להוריד את הסדרה צעירים חסרי מנוח? במשך שנים רבות אני נהנת לראות את הסדרה. כל יום במשך השבוע אני יושבת עם כוס קפה בחמש וחצי מול המרקע ונהנת מהסדרה. יש רבים כמוני שנהנים ממנה אבל לא כותבים בפורום. מה קורה? לא משלמים מספיק כסף להוט כדי לקבל סדרה אהובה של שנים רבות?! אם מישהו מהוט קורא את הבקשות של האנשים שמכורים לסדרה - אז בבקשה להחזיר את הסדרה מיד. מבחינתי - מה שעושה את ההבדל בין הוט ליס זו הסדרה הזו. לא איכפת לי שיש כאלה שקוראים לסדרה צעירים חסרי מוח. זו סדרה מהנה וכיף לראות אותה פעם ביום.
 

סרינה1

New member
מצטרפת לכל מילה /tapuzforum/images/Emo44.gif

בהוט הציעו לי פיצוי כדי לא לנטוש אותם אלא שהפיצוי לא שווה כלום תחזירו לי את הסידרה /tapuzforum/images/Emo10.gif אני צופה בה באדיקות ממש מן ההתחלה כך שלא פספסתי שום פרק או שהייתי מקליטה או משלימה בימי שישי היום היה לי ממש חדר בשעה של הסידרה !
 

brum

New member
הסדרה ירדה גם בהוט וגם ביס

מי שעשה את הבעיות זה בעל הזכויות בשם דורי מדיה לא יודעת אם זה גם ביס אבל בהוט כבר מזמן ערוץ המשפחה הוא פח זבל אחד גדול - כל עונה של תוכנית אירוח מורחים אותך במשך שנתיים (אני שמתי לב לד"ר פיל, אופרה, ואלן) בקיצור הם מרוויחים אלפי ואולי אפילו מליוני שקלים אבל חס וחלילה יקשיבו ללב הציבור שמשלם להם (או סתם מזלזל בערוצי המשפחה)
 
למעלה