הסבר על הצפרדע
אני חושב שכדאי להסביר קצת איך נולדה הצפרדע. בחצי שנה האחרונה אני משחק משחק עם כמה חברים. המשחק הוא כדלקמן: אחת לחודש אחד מאיתנו חושב על נושא. כולנו צריכים במהלך החודש למצוא חצי שעה במהלכה כל אחד יוצר דגם. שני הכללים הם: (1) הדגם צריך להיות קשור לנושא, (2) יצירת וקיפול הדגם צריכים לקחת לא יותר מחצי שעה. המטרה במשחק היא לגרום לנו להפעיל את הצירתיות, לא לפתח את יכולות היצירה שלנו (אבל אולי במקרה שלי זה כן?). המשחק נולד לאחר שאחד מאיתנו גילה במקרה אתר סודי באתר של סטושי קאמיה עם משחק דומה (שם הם עשו מרתון קיפולים לאחר הכנס. אחד מהם קיפל משהו, והבא בתור היה צריך לקפל קיפול שמתחיל בהברה שנגמר הראשון). יש גם לנו כמובן אתר סודי (האם אתם יכולים למצוא אותו? החבאנו אותו באופן דומה למה שעשה סטושי קאמיה) בו אני מציגים את היצירות שלנו. הצפרדע נולדה כתוצאה מאתגר לקפל משהו ירוק. אני מאד מרוצה ממנה בשביל קיפול שיצירתו לקח 30 דקות. מעבר לכל זה, אין לי שום עניין בליצור משהו דומה לדבר האמיתי. לי רק חשוב שניתן יהיה לזהות מה זה. (יש לי גם קריטריונים אחרים ביצירות שלי, כגון פשטות יחסית ולא לעצב את הדגם לאחר גמר הקיפול)