צרות של רכזת מקצוע בבי"ס
כבר חודש שאני מלמדת כיתות יא' וטרם קיבלתי את מלוא השעות הנדרשות להגשת התלמידים לבגרות. הטענה היא שהמערכת של התלמידים גדושה, ואין מקום היכן לשבץ את אותן שעות חסרות. אני מתחילה לאבד את סבלנותי, מידי שבוע מעלה את העניין בפני הרכזת הפדגוגית, בפני כותב המערכת ו...כלום, (אבל לא בפני רכז המערכת חם המזג). ומקבלת תשובות ריקות מתוכן ובעיקר גדושות חוסר התיחסות אמיתי. אני לא ממש בעד הצבת אולטימטום בסגנון - אם לא אקבל את השעות הנדרשות לא אגיש את התלמידים חוששת שזה עלול להזיק - זה כבר ממש גובל בביזיון. כבר לא יודעת באיזה שיטה לנקוט, באיזה שפה לדבר איתם. שמישהו יאיר את עיני אולי יש דרך נאותה לקבל את שמגיע לתלמידים.
כבר חודש שאני מלמדת כיתות יא' וטרם קיבלתי את מלוא השעות הנדרשות להגשת התלמידים לבגרות. הטענה היא שהמערכת של התלמידים גדושה, ואין מקום היכן לשבץ את אותן שעות חסרות. אני מתחילה לאבד את סבלנותי, מידי שבוע מעלה את העניין בפני הרכזת הפדגוגית, בפני כותב המערכת ו...כלום, (אבל לא בפני רכז המערכת חם המזג). ומקבלת תשובות ריקות מתוכן ובעיקר גדושות חוסר התיחסות אמיתי. אני לא ממש בעד הצבת אולטימטום בסגנון - אם לא אקבל את השעות הנדרשות לא אגיש את התלמידים חוששת שזה עלול להזיק - זה כבר ממש גובל בביזיון. כבר לא יודעת באיזה שיטה לנקוט, באיזה שפה לדבר איתם. שמישהו יאיר את עיני אולי יש דרך נאותה לקבל את שמגיע לתלמידים.