צריך את עזרתכם

נעמה951

New member
צריך את עזרתכם

שלום אני קצת מעבר לשנתיים בצבא ורע לי. נספר לכם את הסיפור שלי בקצרה. התגייסתי עשיתי טירונות קורס ושובצתי בתפקיד מסויים, אני לא לוחם. הגעתי למקום שהכי רע לי בו בעולם אני סובל ואני סובל בו, רוב השירות שלי עד עכשיו עשיתי מלא תורנויות ודברים שלא קשור ישירות לתפקיד. היה לי חברים בצבא, חברים לחדר, אבל רובם התחלפו, ועכשיו כל החברים האחרונים שהיו לי בחדר ובכלל יצאו לחפשש ונשארתי לבד בחדר ממש רע לי אני סובל מידי יום נפשית לא יושן טוב בלילה יש לי סיוטים עם אנשים מהגדוד יש לי ירידה בתיאבון ממש רע לי. הייתי אצל קבן והוא לא נתן לי תשובות ברורות מה הוא יעשה איתי הוא אמר לי להגיש טופס 55 ושישנו אותי שיבוץ ועוד משהו לגבי זה שאני אחזור אליו עוד כמה שבועות אבל לא נתן לי תשובות מה אני אעשה כרגע עם עצמי. סיפרתי לו הכול על החיים שלי אמרתי לו שאני לא מתאים למסגרת שאני נמצא בה כעת, הבסיס שלי, ושאני רוצה שיעביר אותי לבסיס אחר. הוא לא ענה לי תשובות קונקרטיות וכנראה הם מטפלים היטב רק בחיילים שמאיימים להתאבד, מה שאני הבהרתי שאניי לא יעשה ולא אנסה לעשות. הייתי די בשוק שהייתי אצל הקבן רוב הדברים שרציתי להגיד לא יצאו לי בכלל מהלחץ. אני לא יודע מה לעשות אני סובל, הגשתי 55 עדיין אין תשובה אבל היא תהיה שלילית מאה אחוז אני לא יודע איך אני אעביר את החודשים האלה אני מרגיש בודד ולאף אחד לא אכפת ממני. אני בנאדם רגיש ולא חברמן גדול, ביישן וממש רע לי.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תנסה לא לחשוב שלילי

מבינים לגמרי את הרגשת המצוקה הקשה שבה אתה נמצא, המקום והתפקיד הבלתי אפשריים בשבילך, מבינים גם את הלחץ והחששות בפגישה עם הקב"ן, אבל אולי כדאי שכל עוד לא קיבלת לתשובה שלילית שתנסה לא לחשוב שלילי, תנסה אולי לקוות לטוב. לדברים יש לעיתים נטייה להסתדר, גם אם זה נראה לפעמים חסר תקווה. נפגשת עם קב"ן, מילאת טופס 55, זה נמצא בטיפול ומעבר להמתנה כנראה שאין מה לעשות, אז שווה אולי לקוות לטוב ולא לחשוב שיהיה רע. אגב, לידיעתך, חיילים רבים קיבלו ומקבלים העברה גם מבלי לאיים בהתאבדות. נשמח אם תחזור לשתף אחרי שתקבל תשובה.
 

ZBISH007

New member
תנסה ללמודמכל החוויה

אני יכול להגיד לך מהנסיון האישי שלי שלקראת הסוף כולם שונאים את הצבא, לפי הדברים שלך נשאר לך עוד שנה, כך את זה בקלות, כבר עברת שנתיים !! שנתיים !!!! אתה קולט נשאר לך עוד כולה שנה ושחושבים על מה שעברנו מה זה שנה ביננו ? ובקשר לזה שכולם התחלפו לך, גם לא נורא, אני חושב שאחד התפקידים החשובים של הצבא בחיים שלנו זה ללמד אותנו לשחרר מדברים, לא להיאחז בהם יותר מידי, אני בטוח שאתה אדם מעניין מאוד עם רשמת כזה מייל, ונכון שזה מרגיש בודד להיות לבד אבל כל חיינו אנחנו לבד, לא משנה מי יש סביבנו או איתנו, עמוק בפנים אנחנו תמיד לבד אז שיהיה לך המשך שירות כיף ותנצל אותו לטובה כמה שיותר
 
למעלה