צריך ביקורת על מודעות

צריך ביקורת על מודעות

אני אשמח לקבל הערות לגבי 4 מודעות למוצר שהוא מעין שעון שמשמש כלחצן מצוקה לזקנים- השעון אמור לשמש אותם לפתרון בעיות בבית כגון אינסטלטור שיפוצניק ולא רק בשביל רופא או אחות - אין מתחרים למוצר- קהל היעד הוא: אנשים מעל גיל שישים מעמד בינוני ומעלה. הפרזנטציה מול הלקוח ביום ראשון, אני אשמח לכל הערה, גם ללוגו ולסלוגן ולעיצוב. אני אצרף את שלושת המודעות האחרות בסידרה בשירשור שלום וביטחון.
 

danchen

New member
יש לי בעיה עם המסר...

סבא יעשה הכל כדי לא לחפש אינסטלטור, או שיפוצניק או אחות ??? אתה בעצם קובע עובדה - שהאנשים שאליהם אתה פונה יעשו הכל כדי לא להתאמץ בחיפוש אחר שרברב או שיפוצניק, ואתה מספר את זה לנכד. בוא נחשוב רגע מהצד של הלקוח הפוטנציאלי - אתה מספר לנכד שלו שהוא (הלקוח) עצלן או חסר אונים או חדל אישים. אין לו כח אפילו להזמין שרברב, המסכן. זה עשוי ליצור אנטגוניזם למוצר שלך... אם אני כזה חדל אישים גם אין לי כח להזמין את המוצר שלך.
 

צימט

New member
לחצן מצוקה- התייחסות

שלום ערן, לדעתי המדעות עוסקות באמצע הפתרון ולא בסופו. בכל מוצר שאנו מפרסמים (ואני מפרסם המון) אנו חייבים לבחון את היעד הסופי, ובמקרה שלנו היעד הסופי הוא לא האינסטלטור או כל בעל מקצוע אחר (אתה לא מוכר אותם) אלא המוצר הסופי שאנו מוכרים הוא חד משמעית - שקט נפשי, לידי ההורים הקשישים או לקשישים בעצמם. עוד טיפ - במקרה של השוק הרפואי פרטי בו נמכרים כל מיני שרותים ומוצרים כמו לחצני מצוקה, יש בעייה של חשדנות אצל לקוחות עקב הרבה מקרים של נוכלויות וחוסר אמינות. ע"פ כל הסימנים אתה אחד שבאמת אכפת לו, אחרת לא היית חושף את המודעות בקרב אנשי מקצוע ומבקש לקבל ביקורות. עטוף את כל המודעה באמינות, תהיה ישיר בטקסטים, אל תיצור למוצר סגולות שאין לו והכי חשוב במידה ואתה יכול תן ללקוח תקופת התנסות על חשבונך כדי שיכיר את המוצר ואותך מקווה שעזרתי הרבה בהצלחה
 
למעלה