לחצן מצוקה- התייחסות
שלום ערן, לדעתי המדעות עוסקות באמצע הפתרון ולא בסופו. בכל מוצר שאנו מפרסמים (ואני מפרסם המון) אנו חייבים לבחון את היעד הסופי, ובמקרה שלנו היעד הסופי הוא לא האינסטלטור או כל בעל מקצוע אחר (אתה לא מוכר אותם) אלא המוצר הסופי שאנו מוכרים הוא חד משמעית - שקט נפשי, לידי ההורים הקשישים או לקשישים בעצמם. עוד טיפ - במקרה של השוק הרפואי פרטי בו נמכרים כל מיני שרותים ומוצרים כמו לחצני מצוקה, יש בעייה של חשדנות אצל לקוחות עקב הרבה מקרים של נוכלויות וחוסר אמינות. ע"פ כל הסימנים אתה אחד שבאמת אכפת לו, אחרת לא היית חושף את המודעות בקרב אנשי מקצוע ומבקש לקבל ביקורות. עטוף את כל המודעה באמינות, תהיה ישיר בטקסטים, אל תיצור למוצר סגולות שאין לו והכי חשוב במידה ואתה יכול תן ללקוח תקופת התנסות על חשבונך כדי שיכיר את המוצר ואותך מקווה שעזרתי הרבה בהצלחה