נראה לי שבסדר גודל הזה, יש לך שתי אפשרויות:
1. לבנות אתר חנות על פלטפורמה שמספקת פתרונות גלובליים לחנויות. יש כל מיני כאלה ברשת. בארץ יש את shopy.co.il, בחו"ל יש את איביי, או shopify. יש גם את אטסי, אבל נראה לי שחנות כמו שלך תהיה קצת גדולה עליו. המודל הזה מבוסס על זה שאתה מקבל משאבי שרת, כלים לבניית חנות, כלים לניהול מלאי, חיבור לסליקות שונות וכו'. המלאי שלך יושב על השרתים שלהם במסד הנתונים שלהם. יש לך גישה אליו אך ורק דרך הממשק שלהם. אתה משלם להם תשלום חודשי קבוע של כמה עשרות שקלים. זה מאד נוח ועקומת הלמידה יחסית תלולה. מצד שני, זה מוגבל מבחינת מראה, התבניות די בסיסיות ולא ממש ניתן לעשות להם התאמות ויזואליות או אחרות. זה אומר שמבחינת הלקוחות שלך, החנות אולי לא ממש תתאים במאה אחוז לצרכים שלהם, ולא תוכל לשנות את זה. הנתונים שלך כאמור נשארים רכוש החברה שמארחת את החנות שלך. במידה ותרצה לעבור ספק, זה בעצם אומר להתחיל הכל מהתחלה.
 
2. הפתרון השני הוא אתר חנות ייעודי עבורך, מאוכסן על שרת בחברה לבחירתך. התכנים והמלאי שייכים לך. כיום מאד נפוץ, ביחוד בחנות מסדר גודל בינוני לעבוד על טכנולוגיה מבוססת קוד פתוח. דיברו פה על מג'נטו או פרסטהשופ. לאחרונה מאד פופלארי לעבוד על פתרון בשם Woocommerse שמבוסס על וורדפרס. זה כמובן תלוי בחברה איתה תחליט לבנות את האתר. לא הייתי ממליצה לך לבנות את האתר לבד, ובטח שלא עם הודי. המטרה שלך היא עסק שייתן חוויית משתמש מוצלחת ללקוחות שלך וימכור להם מה שהם צריכים באופן שוטף ולאורך זמן, ושגם לך תהיה התמיכה הזאת באופן שוטף, גם לאחר שהחנות כבר בנוייה ופתוחה לקהל.
היתרונות של האפשרות השניה היא הגמישות, ההתאמה המלאה לצרכים שלך, המלאי נשאר כאמור אצלך. אתה לא מתחתן עם החברה שבנתה אותו, כי פלטפורמת הפיתוח היא סטנדרטית והרבה מפתחים מכירים אותה. הוא הרבה יותר סקאלאבילי לפיתוחים עתידיים ויש לו פוטנציאל הרבה יותר חזק להגיב לשוק וללקוחות שלך.
החסרון הוא המחיר, שהוא יותר גבוה. מצד שני - אתה משלם פעם אחת ומקבל את המוצר אליך. אין תשלום חודשי, מעבר לתשלום של כמה מאות שקלים לשנה עבור האכסון.
בשביל הגילוי הנאות - אנחנו מספקים פתרונות מהסוג הזה. בלי קשר לפרסום - פשוט אני לא אובייקטיבית כאן.