צריך המלצות,משהו בסגנון אלפה בלונדי

perseverance12

New member
צריך המלצות,משהו בסגנון אלפה בלונדי

היי , אני חדש בתחום הרגאיי, שמעתי כל מיני דברים , בעיקר הרבה דברים שהמלצתם עליהם בפורום , אבל הכי אהבתי אלפה בלונדי, במיוחד את השירים - Cocody Rock Apartheid Is Nazism when i need you הקול שלו פשוט מעולה , והנגינה והקצב שם , אין , פשוט גדולים . חוץ מזה, אהבתי למשל את luciano - gideon bus וגם כמה שירים של בוב מארלי, כמו cry to me . אז ההיתי רוצה שתמליצו לי על משהו בסגנון הזה אם אפשר. תודה !
 

yaarasta

New member
../images/Emo127.gifאמנים נוספים מומלצים

לאלפא בלונדי יש בהחלט קול יפה, אבל יש זמרים ודיג'יים חדשים בימינו, שלפי דעתי יכולים לקחת אותו בלי מלח!! הנה כמה מן האמנים האלו: >> Richie Spice שבין שיריו המוכרים והיפים יש את Marijuana, את Blood again, Ghetto Girl, ועוד רבים אחרים! >> Gyptian אמן הבית של איימאר סאונד
שבין להיטיו לא אחרים מאשרSerious Times, Bring it on, Mama, What a Policy >> Fanton Mojah אם השירים Hail the king, Hungry, Give thanks ועוד >> Morgan Heritege משפחת המלוכה של הרגאיי המודרני, עם שירים מעולים כמו your best friend, tell me how come, Hail Rastafari, Uncomfortable ועוד שפע של המנונים...... אמנים נוספים אם שירים מרגשים וקול "יפה": Turbulence, I-Wayne, Sizzla, Bushman, (אמנים מודרניים כולם)
 
למעלה