צריך המלצות על צמיגים לחורף

schwinnie

New member
צריך המלצות על צמיגים לחורף

כאלה שלא תופסים בוץ ולא מחליקים על סלעים (רצוי דגמים שיש להם רוחב 2.1-2.35).
 

steiff

New member
אליגטור או סורבייבל פרו

הראשון של האצינסון ורוחבו 2.25 (יבואן - רוזן-מינץ) השני של קונטיננטל ורוחבו 2.3 (יבואן - DAA) האצ'ינסון יצאו עם דגם נוסף שנקרא "סקורפיון" ברוחב 2.3 ומותאם במיוחד לבוץ. לא ניסיתי אותו ולכן לא יכול לחוות דעה. לגבי החלקה על סלעים: על סלעי גיר קירטון מכוסים בחזזיות יחליק כל צמיג אלא אם כן תתקין עליו "ספייקים".
 

schwinnie

New member
איפה קונים ספייקים??

וברצינות - או שהחזזיות שקופות או שאני מחליק (גלגל אחורי) בטיפוס עליות גם על סתם סלעים. אגב, האם לרכיבת שבילים רצוי בחורף לקחת צמיג צר יותר בגלל הבוץ (כפי שהמליץ לי מיקי בפורום השכן), והאם ניתן להסתפק בצמיג "נגד בוץ" אחורי בלבד. שם אני מרגיש את עיקר ההפרעה.
 

רמי לשם

New member
רק שיהיה ברור - אלה לצמיגים לקרח

וגם לשלג אבל לא לתנאים של הארץ. הנה צמיגים כאלה של שוולבה (שלא מיובאים לארץ)
 
צמיג הקפליטה

כנס לראות את צמיגי הקפליטה לרכיבה בשלג עם ספייקים. דוקא יש לנו כמה כאלה כאן בארץ. לבוץ הישראלי אתה מוזמן לנסות את בואזובינה X (שחור) ברוחב 1.9 או 2.1 ----------------- הכותב הוא יבואן של צמיגי נוקיאן
 
לא חייבים לקנות...

הכרתי בחור שייצר לבד צמיגים כאלה לאופנוע, במסגרת בניית אופנוע ייעודי לתחרות טיפוס גבעה. אם למישהו משעמם...
 

רֶשֶף

New member
אם ה"סטן-נו-טיובס" עובד באמת

כמו שמודגם בסרט שבאתר, אפשר לארגן צמיג דאון-היל עבה, לדפוק לו שתיים שלוש שורות של ברגי פח 25x7, לשים את הג'יפה, לנפח ולצאת לטפס על קירות.
 

steiff

New member
הבהרה

מאחר שהתפתח פה דיון מקיף על עניין הספייקס אי מבקש להבהיר בזאת שההערה הנ'ל נכתבה בבדיחות הדעת ולא בגדר המלצה לביצוע. סלעי קירטון לחים, גם בלי שכבת חזזיות נראית לעיין, ובמיוחד סלעים שנטחנו על ידי ג'יפים וזחלילים עד דק, הם משטח החלקה משובח. עם זאת - השיטה הבטוחה ביותר להימנע מהחלקה על פניהם היא לעקוף אותם באלגנטיות. אם לא ניתן לעקוף אז מומלץ לעבור אותם ב"ישרה ואופקית" בלי פניות חדות ועצירות פתאום.
 

schwinnie

New member
בדיווש בעלייה כשלא ניתן לעקוף, אז

גלגל אחורי "מפרפר" על הסלע ובד"כ התוצאה היא קושי לשמור על כיוון הנסיעה המקורי. כמובן שאם ניתן לקחת תנופה זה פותר את הבעיה.
 

shl17

New member
סע בחורשן על שבילי האדמה

אלו על הסלעים חלקים מאוד וצריך להזהר כל הזמן
 

schwinnie

New member
אדמה=בוץ

ספר לי חוויות על לרדת את השחור בבוץ (במיוחד לאחר שחבורת אופנועי שטח עלתה שם לפניך). נראה שצריך שם ABS
 

shl17

New member
נכון השחור באמת חרא

אחרי גשם כי לוקח המון זמן להתייבש בגלל החוש הצפוף אבל שבילי אדמה אחרים כמו למשל השבילים על הגבעה של האנטנה (תחנה למדידת רוח) טובים אחרי יומיים הפסקה בגשם ויש כאלה המון
 

alonaski

New member
גדלת בחיפה? ...

- שים עוד שווארמה טבעול בלאפה!!
רוצה עוד כמה חרוזים כאלה?....
רררררררררשששששששששףףףףףףףףףףף...!!!!!!!!!!!!!
 

רֶשֶף

New member
עזבי אותי עכשיו עם חרוזים ../images/Emo123.gif

אני מתאמן על מדרגות. דגג-דגג-דגג-דגג-דגג... הנה, עליתי חמש.
 

איתי נ

New member
יש לי! יש לי!

צמיגים שמחליקים בבוץ ותופסים סלעים! קצת רצינות. צריך למצוא פשרות. לבוץ מומלצים צמיגים צרים (יחסית). כך שגם עם קצת בוץ עדיין נשאר מספיק מרווח בין הצמיג למעצורים (לאלו שעדיין לא עם דיסק) ולמזלג קדמי\אחורי. ניסיתי את ההצ'ינסון מוסקיטו (2.0). בחורף שעבר רכבתי עליהם בעיקר בכרמל והייתי מאוד מרוצה. השנה עם כמה רכיבות מדבר אחרי כמה פנצ'רים לא מובנים החלפתי אותם חזרה לפנאריסר (2.1). תופסים יותר בוץ ויש פחות מרווח אבל אין יותר פנצ'רים).
 
למעלה