צריך המלצתכם , האם נתקלתם במקרה כזה?
קודם כל ברכות על הפורום. נראה אחלה. ועכשיו למקרה שלי: לקוח קנה ממני מוצר , ולא שילם , לאחר יום קנה את אותו מוצר שוב , וגם עליו לא שילם . שלחתי אליו הודעה ושאלתי אותו אם יש בעיה עם התשלום. הוא ענה לי שאין שום בעיה והוא רוצה לקנות ממני את אותו מוצר 4 פעמים , הוא גם שאל אם אני יעשה הנחה על משלוח. עניתי לו שאני יעשה הנחה על משלוח והוא אמר תודה. מאז עברו 4 ימים בהם אותו לקוח שוב סיים עוד 2 מכירות שלי של אותו מוצר. הוא עדיין לא שילם אפילו על המכירה הראשונה. יש לאותו לקוח יותר מ-300 פידבקים וכולם חיוביים . שלחתי אליו תזכורת תשלום אבל הוא לא עונה. מה אתם ממליצים לעשות? תכלס: אני יכל במכה לתת לו 4 פידבקים שליליים. מה הייתם עושים? תודה ושוב ברכות .
קודם כל ברכות על הפורום. נראה אחלה. ועכשיו למקרה שלי: לקוח קנה ממני מוצר , ולא שילם , לאחר יום קנה את אותו מוצר שוב , וגם עליו לא שילם . שלחתי אליו הודעה ושאלתי אותו אם יש בעיה עם התשלום. הוא ענה לי שאין שום בעיה והוא רוצה לקנות ממני את אותו מוצר 4 פעמים , הוא גם שאל אם אני יעשה הנחה על משלוח. עניתי לו שאני יעשה הנחה על משלוח והוא אמר תודה. מאז עברו 4 ימים בהם אותו לקוח שוב סיים עוד 2 מכירות שלי של אותו מוצר. הוא עדיין לא שילם אפילו על המכירה הראשונה. יש לאותו לקוח יותר מ-300 פידבקים וכולם חיוביים . שלחתי אליו תזכורת תשלום אבל הוא לא עונה. מה אתם ממליצים לעשות? תכלס: אני יכל במכה לתת לו 4 פידבקים שליליים. מה הייתם עושים? תודה ושוב ברכות .