צריך המלצתכם , האם נתקלתם במקרה כזה?

  • פותח הנושא ubin
  • פורסם בתאריך

ubin

New member
צריך המלצתכם , האם נתקלתם במקרה כזה?

קודם כל ברכות על הפורום. נראה אחלה. ועכשיו למקרה שלי: לקוח קנה ממני מוצר , ולא שילם , לאחר יום קנה את אותו מוצר שוב , וגם עליו לא שילם . שלחתי אליו הודעה ושאלתי אותו אם יש בעיה עם התשלום. הוא ענה לי שאין שום בעיה והוא רוצה לקנות ממני את אותו מוצר 4 פעמים , הוא גם שאל אם אני יעשה הנחה על משלוח. עניתי לו שאני יעשה הנחה על משלוח והוא אמר תודה. מאז עברו 4 ימים בהם אותו לקוח שוב סיים עוד 2 מכירות שלי של אותו מוצר. הוא עדיין לא שילם אפילו על המכירה הראשונה. יש לאותו לקוח יותר מ-300 פידבקים וכולם חיוביים . שלחתי אליו תזכורת תשלום אבל הוא לא עונה. מה אתם ממליצים לעשות? תכלס: אני יכל במכה לתת לו 4 פידבקים שליליים. מה הייתם עושים? תודה ושוב ברכות .
 

dandush66

New member
מה הייתי עושה? מזמין אותו לקנות עוד!

אז הוא לא שילם מייד, מה הביג דיל? הוא גם נתן הסבר משכנע ויש לו פידבקים טובים. אתה יכול לתת ארבעה פידבקים שליליים? אני יכול לתת שלושים במכה. וגם לקבל בחזרה. מה בדיוק התבונה בזה? הכלל הבלתי כתוב באיביי הוא שעד שבוע מיום הרכישה הלקוח יכול לחכות עם התשלום. אחרי שבוע זה כבר עילה לדיספיוט. בכל מקרה, לא הייתי מסלק בכזו גסות לקוח שקונה אצלי ארבעה מוצרים ברצף. איביי בנוי על אמון ותודעת שירות. לא רק על כמה נאנו שניות עברו מרגע הרכישה עד לרגע שהכסף נמצא אצלי ביד.
 
תמתין...בלי לחץ...

שבוע שעבר היה לי מקרה דומה עם לקוח מאיטליה שקנה 6 מוצרים במכירות פומביות שונות ואמר שישלם בסוף, אפילו לא ביקש הנחה...פשוט שילם לאחר 6 הזמנות וסגר עניין. כן ירבו...
 

Treker

New member
אל תשכח שברוב מדינות העולם

שבת וראשון הם סופ"ש
 

ווטרס

New member
נכון

גם אצלהם אלוהים לא מרשה לשלם בשבת! אלא אם יש לך גוי שישלם במקומך. =)
 
למעלה