צריך עזרה לגבי פתיחת תלונה , המשך לשאלה מלפני כשבועיים.

EL210

New member
צריך עזרה לגבי פתיחת תלונה , המשך לשאלה מלפני כשבועיים.

שלום רב,

החלטתי לפתוח תלונה ולבקש החזר כספי על חבילה שלא הגיעה (עברו 5 שבועות ולטעמי זה לגיטימי). הזמנתי 2 מטבעות אספנות מאדם בבריטניה, ואין שום זכר. יש רק דבר אחד שמפריע לי, ואני די חושש שזה יהווה מכשול בקבלת ההחזר הכספי- באתר של הרויאל מייל כתוב שהחבילה בעצם עברה לישראל להמשך חלוקה וזאת למרות שאין אפילו סימן שהיא כאן (יש מספר מעקב ובדקתי כבר באתר בדואר וגם מול פקידים).
אני קונה המון בחו"ל וזו פעם ראשונה לצערי שאני מתעסק בזה, אז אין לי כל כך על מה להסתמך. אשמח לשמוע דעתכם.
תודה רבה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממתי העדכון באתר הדואר הבריטי? האם יש עדכון מישראל?

 

EL210

New member
אין שום עדכון מישראל. כלום. לגבי הדואר הבריטי :

רשום שם עדכון אחרון מה23 לינואר וזהו.

משהו נוסף-עכשיו הסתכלתי בדף של התלונה שלי, והתאריך המשוער השתנה פתאום ל Estimated between Wed. Mar. 7 and Fri. Mar. 9 .(התאריך המקורי היה במקסימום 31 בינואר).
זה משנה? כי עדיין עברו 5 שבועות לפחות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך נראה הגיוני לפתוח תלונה; אבל אם זה באיביי, אי אפשר

לפתוח תלונה לפני שעובר התאריך האחרון המשוער להגעת המוצר.
&nbsp
לא הבנתי באיזה "דף של תלונה" הסתכלת; התכוונת לכתוב "רכישה"? בהיסטוריית הרכישות צריך להופיע התאריך. אני רוצה לוודא כי אם כבר פתחת תלונה המצב שונה.
 

EL210

New member
עדכון

הסתכלתי עכשיו וראיתי שהתאריך שוב השתנה, הפעם מה 8 למרץ עד ה12 למרץ. כנראה שזה סתם פרט טכני.
בכל מקרה פתחתי את הקייס ואני מחכה לתשובה ממנו.
 
למעלה