צריך עזרה עם שידרוג המערכת
יש לי שתי זוגות אופני כביש - אחד ברמת כניסה של ממש (GIANT OCR) כבן 6 עם מערכת SORA 8 הילוכים. משמש היום כאופני עיר לרכיבי לעבודה. זוג השני ברמת כניסה עליונה (MERCKX EMX-1) עם מערכת 105 10 הילוכים המשמש לרכיבות סוף שבוע, אימונים, רולרים וכו'. אני רוצה להחליף ל-MERCKX את הגלגלים וישנה אפשרות שיבוא גלגל עם מד וואטים. חשבתי שזה יהיה נחמד אם גלגל אחרי יוכל לעבור בין שתי הזוגות אבל אז אני צריך להחליף בזוג הישן את המערכת.
ישנן שתי אופציות - 1. להחליף את 105 על MERCKS למשהו (מה?) ולהעביר את ה-105 לזוג הישן - אפציה יקרה מאוד ולא נראה לי שתתן לי הרבה...
2. להתאים את SORA ל-10 הילוכים. וכאן אינני מספיק מבין
האם מספיק להחליף שיפתרים + מעבירים + כבלים + קסטה ושרשרת ולא לגעת בקראנק ובלמים?
עד כמה במקרה זה שווה לבדוק אופציה של יד שניה בשני המקרים? (חוץ מקסטה ושרשרת שמתבלאים)
או בכלל לוותר על העניין ולהשאיר מד וואטים רק על זוג אחד ולא לגעת במערכות בכלל?
תודה רבה על העצות ועזרה!
יש לי שתי זוגות אופני כביש - אחד ברמת כניסה של ממש (GIANT OCR) כבן 6 עם מערכת SORA 8 הילוכים. משמש היום כאופני עיר לרכיבי לעבודה. זוג השני ברמת כניסה עליונה (MERCKX EMX-1) עם מערכת 105 10 הילוכים המשמש לרכיבות סוף שבוע, אימונים, רולרים וכו'. אני רוצה להחליף ל-MERCKX את הגלגלים וישנה אפשרות שיבוא גלגל עם מד וואטים. חשבתי שזה יהיה נחמד אם גלגל אחרי יוכל לעבור בין שתי הזוגות אבל אז אני צריך להחליף בזוג הישן את המערכת.
ישנן שתי אופציות - 1. להחליף את 105 על MERCKS למשהו (מה?) ולהעביר את ה-105 לזוג הישן - אפציה יקרה מאוד ולא נראה לי שתתן לי הרבה...
2. להתאים את SORA ל-10 הילוכים. וכאן אינני מספיק מבין
עד כמה במקרה זה שווה לבדוק אופציה של יד שניה בשני המקרים? (חוץ מקסטה ושרשרת שמתבלאים)
או בכלל לוותר על העניין ולהשאיר מד וואטים רק על זוג אחד ולא לגעת במערכות בכלל?
תודה רבה על העצות ועזרה!