צריך קישור לאתרים של המשחק:

FRAIFY

New member
צריך קישור לאתרים של המשחק:

BFME{הקרב על הארץ התיכונה} הבנתי שיש אתרים שיש שם מודים להורדה שאז ניתן לשחק עם כל מיני דמויות,מאיפה אני מוריד?
 

bigbird123

New member
אכן זה התאריך

ואני מקווה שהפעם המשחק הזה כן יתמוך ב AMD 64BIT ATHLON X2 (שלא כמו ג'נרלס ו-BFME שלא עובדים עליו)
 

Y. Welis

New member
בטוח שלא עובד על AMD?

חיפשתי עכשיו ולא מצאתי שום טענה דומה. ההיפך. וודא שיש לך דרייבר עדכני לכרטיס המסך.
 

bigbird123

New member
ניסיתי כל דבר אפשרי..

על מחשב אינטל זה עובד לי מצוין אני מנסה עם כל הדירברים המעודכנים ביותר מהאתרים, וזה פשוט לא פועל. רשמתי להם הודעה לתמיכה ואמרו לי לנסות כל מיני דברים שגם לא עזרו ראיתי אותה בעיה לעוד מישהו עם אינטל ב http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/36503/?o=20 אז אולי זה באמת לא רק לAMD.. אבל בכל זאת זה קורה לי גם עם ג'נרלס, אז משהו הם כן צריכים לתקן.. ציטוט: Hey everyone, I had this same problem with LOTR - BFME where the game would simply bring up the splash screen for a few seconds and then immediately crash to the desktop. My specs are P4 2.8Ghz, Win2k SP4, Radeon 9600 Pro, DirectX 9.0c. Followed Jim's instructions above installing the Omega drivers and installing MS security patches KB835732 and KB88583. Works like a charm!! If anyone is having similar symptoms, I highly recommend downloading the Omega drivers (http://www.omegadrivers.net/) for Radeon cards, as well as installing the security patches (KB835732 and KB88583) את העדכונים האלה בכל מקרה כבר יש בSP2, ואת הדריברים של אומגה אני אנסה עכשיו, למרות שלא נראה לי שיעזור ממש..
 

Y. Welis

New member
נסה להוסיף התקנה נפרדת של XP

על מחיצה נפרדת, בלי שום תוכנה או עידכונים מעבר ל-SP2 (אולי כדאי לשקול SP1 בלבד, אבל *מבלי* להיכנס לאיטנרנט), כך שיהיו לך שתי אפשרויות לבחור בזמן האיתחול. התקן את הדרייברים העדכניים של הלוח וכרטיס המסך על ההתקנה החדשה, ונסה שם את המשחק.
 

bigbird123

New member
ניסיתי כבר הרבה פרמוטים..

אני בקשר עם התמיכה הטכנית של EA, כל יום מביאים לי פתרון אחר היום הביאו פתרון של לינק למיקרוסופט http://support.microsoft.com/?id=896256 שאמור היה לפתור את הבעיה, ובמקום יצר בעיה בBlack&White 2 ככה שאני ממש לא חושב שה"פתרונות" שלהם יעזרו, חוץ מזה שהם יעשו פאטץ' למנוע של המשחק :p
 

Y. Welis

New member
נסה את ההצעה שלי להתקין התקנה חדשה

של SP1. זה יתן לך אמת מידה טובה יותר וסביבה נקיה.
 

Y. Welis

New member
יש בעיות גם עם ג'נראלז בכל מיני

תצורות, בלי סיבה ברורה. גם אצלי ה-BFME סירב לרוץ על 2000, אבל עבד על XP. ברור שמשהו במנוע של EA בעייתי, אבל המקור הוא לא המעבד. לדעתי יש סיכוי שמדובר בלוח וב-AGP, אבל זה כרגע לא יותר מניחוש.
 

bigbird123

New member
אני חושב שהמקור הוא בעיית התאמה

בין XP למעבד כפול ליבה, שבין היתר גורם לבעיות עם המנוע של המשחק. להרבה משחקים אחרים אין בעיה עם האי תאימות הזה..
 

Y. Welis

New member
קשה לומר, כי גם במעבדים שאינם

כפולים (בין אם HT של אינטל ובין אם AMD החדשים ביותר) יש בעיות. ההשערה שלי היא שעם כרטיסי מסך של 256 מגאבייט חדשים יש פחות בעיות.
 

bigbird123

New member
זה פשוט מעצבן ../images/Emo10.gif

התקנתי את המשחק על המחשב הישן שלי (P3 550 שבקושי זז) והוא פועל בו
זה נראה כמו בזבוז שסתאם קניתי מחשב חדש מהיר פי 2.5 מהקודם שלי שלא מצליח להפעיל את המשחק (יש עוד אחד חוץ מה 550) אני כבר מיואש אני חושב שלהתקין שוב עם SP1 לא יעזור, כי אם על מחשב אחר עם SP2 זה כן פועל אני לא רואה סיבה שלא יפעל על SP2, פשוט שכנראה המשחק לא מסתדר עם החומרה..
 

Y. Welis

New member
אז יש לו 256.

האופציה האחרונה היא לבדוק עם filemon אילו פעולות קריאה וכתיבה נעשות, כמו שהומלץ בלינק שהבאת.
 

bigbird123

New member
כן, ניסיתי את זה

אתה פשוט לא רוצה לדעת מה הולך שם.. יש מאות של פרוססים בכל שניה וממש אי אפשר להבין מה הולך שם אאני בקשר עם התמיכה שלהם וכל פעם יש להם פתרונות אחרים, אבל הם לא ממש עוזרים
 

bigbird123

New member
הצלחתי סוף סוף ../images/Emo13.gif **הפתרון**

אם זה קורה, צריך ללכת לTask Manager (Ctrl + Alt + Del) ולבחור את הפרוססים של המשחק (game.dat, lotrbfme.exe, ~tmp....) אחד אחד, ללחוץ מקש ימני, Set Affinity ולהוריד את ה-וי לCPU1. ככה לעשות לשלושתם, לחכות קצת, והמשחק יפעל. (מעכשיו לא צריך לחזור על התהליך (המחשב זוכר)) ותודה לחברי אוהד שהביאני עד הלום
 

Y. Welis

New member
וזה כמובן רלוונטי למעבד כפול ליבה

כמו AMD X2 שהזכרת, ואולי הפנטיומים החדשים ('CORE') שיצאו באביב הקרוב.
 

bigbird123

New member
כן..

המשחק יצא לפני שהליבות הכפולות היו פופולריות כמו היום, אז הוא לא ממש מותאם להשתמש בהן ביחד.
 
למעלה