צריך תשובה אנשים

roeiatt

New member
צריך תשובה אנשים

שלום לכולם אני מתכוון לתכנת ככל הנראה כרגע בשפת C עבור מכשיר DELL V50X ורציתי לדעת אם יש אפשרות לתכנת windows mobileאו שאני יכול רק ברמה שמעליו כמו כן באיזה תוכנה אני יכול להשתמש לצורך זה (הבנתי שיש אפשרות להשתמש ב BYTE-CODEואז אני יוכל לעבוד דרך המחשב ולקמפל על המכשיר עצמו) והאם קיימת תוכנה חינמית או שאני חייב לקנות איזושהי תוכנה עבור זה ואם בכלל קיימת אפשרות להפעיל את ה"השן הכחולה" בעזרת פקודות מובנות שקיימיות אני יודע שיש לי הרבה שאלות ושיש מצב שעשיתי סלט אבל אני ישמח לעזרה קלה (או קצת יותר) שיהיה לכולנו יום טוב
 

BravoMan

Active member
הלבנה בלייזר? (שהשניים לא יהיו כחולות ../images/Emo6.gif)

טוב, ברצינות רגע, באמת עשיתה קצת סלט אבל בו ננסה לעשות סדר: 1) לא יודע מה כוונתך ב"רמה מעליו" אבל אם אתה אכן יודע C \ C++ תוכל לעשות הכל כולל לכתוב רכיבי מערכת כמו תוספים למסך היום, מקלדות ווירטואליות ואפילו דרייברים (אם יש לך מספיק ידע בנושא) 2) לא שמעתי על BYTE-CODE אבל יש מספר כלים לתכנות למכשירים האלה. הכלים הרציניים עובדים על PC ורק הקובץ המקופל מועבר למכשיר. יש גם כלים שנותנים לך לעבוד על מכשיר עצמו עבל הם די מוגבלים ובאיקר לא נוחים לשימוש. מיקרוסופט מספקת כלי חינמי שנקרא eMbedded Visual C++ 4 וניתן להורדה מהאתר שלה. 3) BT (אין קשר לשיניים) בהחלט ניתן להפעיל דרך תוכנה - יש כמה כלים חינמיים מאוד נחמדים שנותנים שליטה הרבה יותר טובה מהמנהל המובנה (כמו BTCRAWLER) אבל לצערי אין לי שמץ של מושג באלו פונקציות מדובר. מכווה שזה הביר קצת את הדברים. בהצלחה.
 

udifpalm

New member
BYTE CODES

אני מניח שהתכוונת ל- NET compact framework. (כלומר הגרסה הניידת של דוט-נט). יש כזה דבר, אבל אז תצטרך לתכנת בשפות של דוט נט כגון #C אני משאיר את הבמה להסברים של מי שמבין בטכנולוגיות של מיקרוסופט (אני לא).
 
למעלה