צריכה המלצה למדיטציה

צריכה המלצה למדיטציה

אני מחפשת עבורי ועבור בעלי מן סדנת מדיטציה אפילו של יום אחד. מצאתי במרכז, בפתח תקווה. אני רוצה משהו בצפון צפון כדי אולי להרגיש את האווירה ואולי אפילו לא בתוך מבנה אלא בחוץ. לא יודעת, אני מחפשת מכל הכיוונים.
 

ניאו30

New member
חסרים פרטים

תראי,קודם כל מדיטציה זה תחום מאוד נרחב-יש את השקטות(ויפאסנה),יש את היוגה,יש את המדיטציה בתנועה(טאי צ'י למשל) ויש מדיטציה בריקוד.חוץ מאלו,יש עוד המוןןן סוגים,באמת...ולמעשה אפשר להגיד שמדיטציה יכולה להיות בכל תחום שקיים...אז תלוי איך מסתכלים עליה.אצלי,למשל,אחת המדיטציות שהכי אהבתי היה שילוב של הכל-זה נקרא מדיטציית אום...ועושים מדיי פעם...אני מכיר מקומות שעושים אותה במרכז,אבל יכול להיות שגם בצפון יש מקומות שאני לא מכיר. אז השאלה שעולה היא האם יש לך נסיון במדיטציה מסויימת או אהבה לסוג מסויים של מדיטציה? זו שאלה חשובה כדי לנסות להמליץ על משהו...הרי אני יכול להמליץ על משהו שאני אהבתי...האם זה אומר בהכרח שגם את ובעלך תאהבו?בוודאי שלא... אז את יכולה לכתוב ואז אולי יהיה קל יותר להמליץ...אבל חוץ מזה,את יכולה להסתכל בכל מיני אתרים שאני מכיר...לחפש...ואולי תראי משהו שתאהבי.ראיתי באחד המקומות,למשל,פעילות של יוגה בטבע,בצפון...לא זוכר בדיוק.תסתכלי כאן,פה ושם.תבחרי קטגוריות שמתאימות לך,ואולי יעלה משהו בחכה.אני מכיר עוד אתרים של מדיטציות,אבל תנסי באלו ואולי זה יספק.
 
התנסתי במשהו ממש קצר

עם דמיון מודרך, אני לא ממש יודעת מה זה היה בדיוק כי אני הייתי עוזרת למטפלת שהעבירה את הסדנה במסדגת הלימודים שלי. אז ככה שאני פתוחה להצעות. אני אעיין בקישור ששמת לי. תודה
 
למעלה