צריכה חבת דעת על מסלול

v i o L e T

New member
צריכה חבת דעת על מסלול

שלום אני מתכננת לטוס בעוד חודש בדיוק לדרום אמריקה לתקופה של 4 חודשים וחצי, המסלול הוא כזה - נוחתים בפרו משם לבוליביה לברזיל ואז ארגנטינה צ'ילה לזגזג בניהם. מה אתם חושבים על המסלול הזה מבחינת תקופה? אני יודעת שזה לא התקופה האידאלית להתחיל אבל זה מה שהתאפשר זה . בנוסף חשבתי לטוס מארגנטינה לניו יורק בסוף הטיול להיות שם איזה שבועיים אצל משפחה ולחזור. עוד לא ביררתי עם סוכנת אבל שמעתי שכרטיס מדרום אמריקה לניו יורק עולה בערך כמו כרטיס מניו יורק לת"א. שמעתם על מישהו שעשה את זה? עוד דבר יש לי אפשרות לקנות מוצ'ילה יד שניה במצב מעולה של חברת salewa ואני לא כל כך מכירה את החברה הזאת. מה אתם חושבים?
 

v i o L e T

New member
למה אף אחד לא עונה?

אני אשמח אפילו לתגובות רק לגבי המוצ'ילה
 

d a v i d k a

New member
תשובות חלקיות.

בפרו ובוליביה לא הייתי בתקופה שאת נוסעת, אבל הייתי קרוב. הגעתי לדרום בוליביה בתחילת מאי. הסלאר היה עדיין רטוב אבל מהמם. בכל שאר המקומות לי היה מזג אוויר נהדר. לפי הלו"ז שלך, תגיעי לאזור פטאגוניה (אם התכוונת להדרים כל כך) באמצע אוגוסט. אני הייתי קצת לפני. אם את לא מפחדת מקור, את תהני. לגבי חברת SALEWA, לא התנסיתי עם מוצ'ילה, אבל אני יודע שהמוצרים שלהם טובים (יש לי אוהל שלהם). זאת חברה גרמנית עם יותר מ70 שנות ניסיון בייצור מוצרי ספורט וקמפינג. (זה נשמע כמו פרסומת
אם המוצ'ילה נוחה לך על הגב ואין בלאי חמור, אני לא רואה סיבה לקנות חדש.
 

v i o L e T

New member
מעולה!

תודה רבה :) בנוסף רציתי לשאול מה אתם יודעים על טרוול צ'קס? הייתי בבנק כדי להוציא מאסטרקארד בין לאומי והפקידה בבנק אמרה שיש מקומות שלא מכבדים טרוול צ'קס כי הרבה ישראלים מזייפים שנאבד להם. מה עושים? כרטיס? טרוול צ'קס?
 

d a v i d k a

New member
פעם ראשונה אני שומע שלא מכבדים טראוולים.

בכל אופן ניתן להמיר אותם לכסף מקומי או לדולרים בכל נקודת חלפנות. עמלות, תלוי במקום שבו מחליפים. לי היו טראוולים שלא נגעתי בהם עד החודש האחרון בטיול. שמרתי אותם למקרה חירום. השתמשתי במאסטרכד ב99% מהמקומות (משיכת כספים, לא רכישה) ובשאר המקומות באמריקן אקספרס.
 

v i o L e T

New member
אמריקן אקספרס?

כאילו עשית חיובים דרך אמריקן אקספרס? אני לוקחת רק מאסטרקארד זה בסדר?
 

0 אור 0

New member
עדיף שיהיה לך גם ויזה

יש מקומות שיש רק את זה ויש מקומות שרק את השני
 

v i o L e T

New member
שאלה לגבי ביטוח

שלום אני רוצה לעשות בנוסף סקר שוק לגבי ביטוח לדרום אמריקה. אני חברה בכללית יש לי פלטינום אז אני מקבלת הנחה ממש גדולה לתקופה של 4 חודשים שאהיה בה, חודשיים ראשונים בחינם וחודשיים האחרים ב83 סנט ליום שזה יום לי בסך הכל 296 לכל התקופה כלל ביטוח מטען והכל. ההורים הלחוצים שלי רוצים שאבדוק עוד חברות ואני לא יודעת איך להשוות מה יותר טוב? אין לי את המידע איזה חברות ביטוח הכי מומלצות לטיול הזה?
 

d a v i d k a

New member
אני מציע לך לקרוא טוב טוב את הפוליסה

של הביטוח שאת מקבלת מ"כללית". לראות מה זה מכסה ומה לא מכסה. אני מניח שאת לא מתכוונת לטייל בין בתי מלון בלבד ותרצי גם לעשות כל מיני דברים חריגים. הדברים החריגים, בד"כ לא מכוסים בפוליסות הזולות. ודורשות תשלום נוסף. (מריפרוף זריז בפוליסה הזולה של ה"כללית" ראיתי שצריך להוסיף כסף על הכל חוץ ממחלות ואשפוזים. אני בזמנו עשיתי ב"הראל" פוליסה מקיפה ב 1.85$ ליום (+-).
 

v i o L e T

New member
אני מתכונ לעשות את הפוליסה

האתגרית של כללית שזה כולל את כל הדברי אקסטרים + חילוץ הכל והכל ביחד כולל מטען יעלה לי לתקופה של 4 חודשים 295
 

d a v i d k a

New member
זה בשקלים או בדולרים?

אם זה בשקלים, זה אחלה מחיר. לפי האתר של כללית, הביטוח שאת מדברת עליו עולה 2.2$ ליום. אם זה ככה, עשית איתם אחלה עיסקה. רק תבדקי, לפני שאת משלמת, שמה שהבטיחו לך, זה מה שאת מקבלת.
 

v i o L e T

New member
אחלה תודה!

כן מה שרשום באתר זה לא מה שהציעו לי כי אני מקבלת הנחה כי אמא שלי עובדת קופת חולים יש לי כרטיס פלטינום והנחת חיילים משוחררים. וכן המחיר בשקלים. תודה:)
 
למעלה