צריכה מידע על כפר סבא

shanym

New member
צריכה מידע על כפר סבא

שלום אנחנו זוג צעיר שמחפש דירה לרכישה. החיפוש שלנו כולל את כפר סבא. אבל... בתור זוג שלא גר בעיר, האם מישהו יכול לספק לנו מידע על האיזורים השונים בעיר? כיצד מתאפיינת כל שכונה והיכן היא ממוקמת? בתודה מראש
 
שכונות בכ"ס.

ככה "מהראש" אני סופר לפחות 10 שכונות. אולי תפרטו מה חשוב לכם, בית פרטי/משותף? חינוך לילדים באילו גילאים? האם מחפשים קרוב למשהו ספציפי (בי"ח, ת.רכבת, ת"מ?)
 

shanym

New member
שכונות בכפר סבא

אז ככה... מדובר בחיפוש דירה בבית משותף כרגע אין ילדים אבל ... מדובר בהשקעה לטווח ארוך כך שחינוך לילדים זה שיקול חשוב שנלקח בחשבון לגבי המיקום - מצד אחד חשוב שהוא יהיה מרכזי (גם מבחינת היציאה מהעיר) ומצד שני יכול להיות נחמד לגור באיזור יותר ירוק. השאלה שלי לפורום היגיעה מכיוון שבחיפוש דירות אני נתקלת באיזורים: הפרחים, הדרים, מרכז ...????? וזה לא אומר לי הרבה. כמובן שגם האוכלוסיה חשובה. אשמח לקבל קצת מידע להתמצאות כללית. תודה
 
אוקי.

אני יכול להמליץ על המקום שאני מכיר אישית, ובטוח שחברי הפורום יוכלו להמליץ גם. שכונת סביוני הכפר - ליד בית החולים, רחובות מורן, ברקן, דודאים, משה סנה, מזור. שכונה עם בי"ס יסודי במכרזה, עם פארק יפה, מרחק 10 דקות הליכה לקניון. מניסיון, התושבים שם באמת נחמדים, רובם זוגות בגילאים 20-40 ונחמדים מאוד. שכונת הדרים מצוינת, אבל רחוקה מהכל.
 

badboy3919

New member
בהמשך לתשובתו של עומרי

אם אתם מחפשים מקום ירוק ועם הרבה אנשים צעירים אז אני ממליץ על שכונת הדרים, שכונה חדשה עם אנשים צעירים, נכון שהיא קצת רחוקה מהכל אל אני מתאר לעצמי שתוך כמה חודשים יתחילו קווי אוטובוס להגיע אליה וגם יפתחו בסביבה קניונים ומרכזי בילוי (שאגב כבר נפתח אחד בספורטק,כ-200 מטר מהשכונה).
 

ליאן.

New member
הדרים זה אומנם

טיפה מרוחק מהמרכז, אבל זו לא מעברה.. הדרים קיימת כבר מעל ל-15 שנה. בתקופה האחרונה היא התפתחה והתרחבה מאוד ונוספו שכונות מסביב (הדרים ב', הדרים ג, נווה הדרים וכו'). בנוסף יש אפשרות ליציאה מהעיר דרך כביש 40 (באיזור של מגה), כך שזה חוסך את כל הסירבול והרמזורים עד ליציאה מצומת רעננה-כפ"ס. לא יודעת איך הסתדרנו בלי זה. לגבי מרכזי קניות, בנוסף למה שציינת - יש מרכז קטן נוסף ברחוב עמק החולה (מספרה, מכולת, מכונת בלוקבאסטר, ), ועוד מרכז ליד קולנוע חן (דואר, מכולת, ירקות, כלי כתיבה+מתנות, ובנק הפועלים ממול). (יש באיזור גם את מרכז דוד אבל זה כבר לא בהדרים, באיזור התעשייה יש כמה סופרים, ויש גם את מגה באיזור.) ברחובות המוביל ועמק החולה יש תחנות אוטובוס, אבל אני לא יודעת איזה קווים עוברים שם. צעירים יש הרבה. לא חסרים זוגות צעירים וילדים ויש אפילו גן שעשועים ענקקק בקצה הדרים, לא רחוק ממפעל טבע בנוסף למתקנים שיש באיזור הספורטק. לחילופין - יש גם כמה בתי אבות באיזור. (בית בכפר, בית בהדרים ועוד אחד מול המרכז הקהילתי/משמר אזרחי) אם מישהו רוצה שאצלם מחר את האיזור, מוכנה בכייף. ממילא התכוונתי לעשות את זה מתישהו..
 

BanjoKazooie

New member
אל תייפו דברים יותר מדי

כפר סבא עיר מזדקנת וזה ידוע רוב הצעירים עוזבים את כפר סבא כי אין פשוט מה לחפש בה אין מקומות בילוי, אין מכללה או אוניברסיטה או כל מוסד אחר להשכלה גבוהה. לכן גם סוגרים בתי ספר (למשל את בן צבי חשבו לסגור) כי פשוט יש מעט מאוד תלמידים (מה שמעיד על כך שהאוכלוסיה מזדקנת!) אז לפני שאתה אומר לא חסרים זוגות צעירים תחשוב טוב ויש המון בתי אבות הרבה יותר ממקומות בילוי זה בטוח עוד הוכחה לכפר סבא המזדקנת כפר סבא בקרוב תהפוך להיות עיר של "סבאים" בלבד אם לא יעשה משהו רציני.
 

ליאן.

New member
ממש לא הגזמת.. ../images/Emo3.gif

קודם כל - דיברתי רק על הדרים.. שהולכת ומתפתחת. יש בעיר מספיק זוגות צעירים, בהדרים במיוחד. אז נכון שבכפ"ס אין מכללות אך יש באיזור מכללות כמו - בית ברל, מכללת רעננה ושערי צדק בהוד השרון. באשר למקומות בילוי - במרכז יש בשפע - מסעדות, בתי קפה, ופאבים באזור התעשייה. עדיין זה לא תל אביב.. וטוב שכך !
 
למעלה