צריכה עזרה בבקשה

michmich777

New member
צריכה עזרה בבקשה

היי אני בת 21 ויש לי חבר כבר הרבה זמן. חשוב לי לציין שאני באמת מאוהבת בו, רוצה אותו ומאוד טוב לנו יחד. זאת הפעם הראשונה שאני בקשר בריא וטוב לי באמת. היו לי רק חברים בנים בתיכון ובשירות. אנחנו בקשר רציני ורוצים לעבור לגור ביחד ואפילו דיברנו על חתונה בעתיד. את כל זה אני ממש רוצה, ואיתו. אבל... תמיד היו לי התלבטויות טבעיות לגבי משיכה לנשים, אני אומרת טבעיות כי באותו הזמן ששאלתי את חברות שלי הן אמרו שגם הן חוו תחושות כאלה, שבחורה ממש יפה..וזה נראה נעים וכיף וכל זה.. אבל בחצי שנה האחרונה יש לי חלומות חוזרים שאני עם נשים, ואני נהנית מזה..אני יוזמת את זה וממש זאת שפיזית בחלום וזה חוזר כל הזמן ומבלבל אותי. ואני לא יודעת..זה קשה לי. דיברתי עם חבר שלי על אולי בעתיד שנטייל ביחד נתנסה בדרים כאלה. אבל רק המחשבה על להיות עם מישהי אחרת למרות שהוא גילה הבנה והסכמה גורמת לי לרצות לבכות. אני לא רוצה לקלקל את מה שיש ביניינו בגלל תשוקה, אבל מצד שני לא רוצה לחיות את כל החיים האלו ולחסום משהו שקיים בי. בנוסף גרתי באה"ב ויצא לי להתמזמז עם בחורה פעם אחת במסיבה, זה לא גרם לי ריגוש וזה קצת דחה אותי. אבל עכשיו אחרי כל החלומות אני חושבת שאלי פשוט לא הייתי מוכנה לזה...אני ממש מבולבלת, לא רוצה להרוס את הקשר שיש לי כי אני כל כך אוהבת אותו וקשה לי לחשוב על לפגוע בו בגלל דבר כזה..מה עלי לעשות??
 

gulu11

New member
הצעה שלי

את אוהבת את חבר שלך, נכון? למה שלא תיהי כנה איתו... תשתפי אותו, תראי איך הוא מגיב... אולי הוא ישמח לתת לך את החופש להתנסות? ואם הוא יעקם את האף אז תשקלי שוב... האם זה ממש בוער בך? האם שווה לך לוותר על מה שיש לך איתו בשביל הפנטזיה?
 

אביחי 231

New member
מה שלומך? מתי הכול התחיל?

זאת אומרת שהשאלה הנשאלת היא מתי התחילה המשיכה לנשים, האם שהיה לך מזמוז עם אותה בחורה בארה"ב, שם הכל התחיל? זה חשוב לדעת!
 
למעלה