צריכה עזרה בקשר לאימון מדריך (דחופ)

viki655

New member
צריכה עזרה בקשר לאימון מדריך (דחופ)

אנשים אני עושה אימון מדריך והנושא זה היכרות (פגישה ראשונה) יש לכם אולי רעיונות טובים למשחקים??
 
ויקי יקרה

ישנם המון משחקי הכרות ואני בטוחה שאת מכירה חלק מהם, השאלה היא מה גיל היעד? צעירים: 1. נייר טואלט/במבה/עדשים: אורמת לכל חניך לקחת כמה חתיכות נייר טואלט (קוביות)/במבה/עדשים ולא לגעת בהם (כלומר להניח לידם). אחרי שכל חניך לקח אליו מספר חתיכות, את אומרת להם ספר על עצמם דברים לפי מספר החתיכות שלקחו. דוגמא: לקחתי 5 עדשים: 1. שמי מאיה 2. אני אוהבת לאכול אבטיח 3. אני גרה ב____ 4. אוהבת לשתות מים בטעמים 5. אוהבת לשחק טאקי. וממשיכים בסבב. 2. מושיבים את הקבוצה במעגל סגור כשיש חניך אחד שעומד באמצע ואין לו כסא במעגל. החניך צריך לומר את המשפט הבא: "הרוח נושבת לכל מי ש_______ (יש לו משהו משותף איתו). לדוגמא: אם אני נועלת נעלי ספורט אז אני אומרת- "הרוח נושבת לכל מי שנועל נעלי ספורט" אחרי שהחניך אמר את המשפט, כל מי שנועל נעלי ספורט צריך לקום ולהחליף כיסא והחניך צריך לתפוס את אחד הכסאות. ושוב נשאר חניך שעומד ושוב הוא צריך לומר את המשפט ולהשלים אותו. 3. עכביש: כל הקבוצה יושבת במעגל סגור והמדריך מחזיק בידו כדור צמר. ואז המדריך אומר את השם שלו ומשהו שהוא אוהב לעשות ומחזיק בקצה של החוט וזורק את שאר הכדור למי שלפניו או צדדיו אבל לא מי שיושב לצידו (צמוד) ושוב מגיע לחניך והוא צריך לומר את השם שלו ומשהו שהוא אוהב לעשות ומחזיק בקצה של החוט (אבל החוט חייב להיות מתוח ממך לחניך) למישיהו אחר. עד שנוצר כורי עכביש. כדי שלא יהיו קשרים, החניך האחרון שאליו הגיע הכדור אומר גם את השם שלו ומה הוא אוהב לעשות ושוב את השם שלו ומה הוא לא אוהב לעשות וזורק למי שזרק לו את הכדור. אתו חניך שזרק אליו את הכדור וקיבל חזרה אותו צריך לגלג את החוט שנוצר בינו לבית החבר ולומר את השם שלו ומה הוא לא אוהב לעשות ולזרוק לזה שזרק לו וממשיכים הלאה. 4. תופסת שמות. בוחרים חניך אחד שהוא יהיה התופס והוא מנסה לתפוס מישהו אם יש חניך שהוא רודף אחריו וכמעט תפס אותו החניך שאמור להתפס צריך לומר שם של מישהוא אחר בקבוצה כדי שהחניך ירוץ אחריו ויתפוס אותו וכן הלאה... (ניתן מידי פעם להחליף תופס) 5. זכרון שמות: יושבים במעגל והחניך הראשון אומר את השם שלו ושם של חיה. החניך שיושב מצד ימין שלו אומר את השם של החניך הראשון השם של החיה שלו ואז אומר את השם שלו וחיה וממשיכים הלאה. השלישי אומר את השם והחיה של הראשון, השם של החניך והשני והחיה שלו ואז את השם שלו והחיה שלו. (אסור על שמות החיות לחזור עליהן) 6. סלט פירות: כל החניכים יושבים במעגל והמדריך מחלק לכל אחד שם של פרי (עד 4 סוגים- תות, בננה, אגס, מלון). המדריך בודר שכולם יודעים את השמות של הפרי שלהם ומתחילים. כשהמדריך אומר תות כל התותים (ורק התותים) צריכים לקום ולהחליף בינהם מקומות. כשהמדריך אומר בננה רק הבננות קמות ומחליפות בינהם מקומות (וככה לגבי שאר הפירות) אבל כשהמדריך אומר סלט פירות כולם קמים ומחליפים בינהם מקומות. יש לי עוד המון משחקים לתת לך אבל אני ממהרת לעבודה. אחה"צ אני מבטיחה לתת לך משחקי היכרות לבוגרים וגם המשך של משחקים לצעירים בהצלחה
 
למעלה