צריכה עזרה.. מבולבלת..:)

simush87

New member
צריכה עזרה.. מבולבלת..:)

במאי הקרוב כנראה בסוף אני ממתכננת לטוס לדרום אמריקה... חשבתי לנחות בארגנטינה.. ומשם לרדם דרומה ולעלות בזיגזג צריך צ'ילה וככה להמשיך לטפס ולסיים בברזיל.. לתקופה של חצי שנה בערך... רציתי לקבל טיפים על מקומות שאתם ממליצים ליהיות שם...? טרקים למשל... עם כמה כסף צריך לטוס ניראה לכם...? ראיתי כרטיס טיסה ב-1250$.. האם זה סכום נורמאלי או שיקר מידיי..? מה מזג האויר שם בחודשים האלה...? מקומות שינה..? (סורי על החפירות... אני רק רוצה שזה יהיה הכי טוב שאפשר.. חח...) תודה לכולם על שיתוף הפעולה...:)
 

sailor

New member
אם טיסה לסאו פאולו, ברזיל

עולה $999 אז זה הגיוני. מצד שני, אם את גומרת בברזיל, כדאי לך אולי לטוס לסאו פאולו ולמצוא טיסה משם לארגנטינה. התקופה היא תחילת החורף ולא מתאימה להגיע לקצה הדרומי של היבשת.
 

simush87

New member
מממ

הכוונה בחזור לטוס מסאן פאולו לארגנטינה...? לא הבנתי כל כך... אני מתחילה בארגנטינה ויורדת דרומה.. אני נורא רוצה להגיע לאל קלפטה וברילוצ'ה.. מבינה...? וזה מקום שבחורף מדהים שם..
 

0 אור 0

New member
אני לא בטוחה שהתוכנית מתאימה למזג האויר

אם את לא לחוצה על בדיוק 6 חודשים, אז אולי כדאי להתחיל בארצות יותר צפוניות ולסיים בדרום בקיץ? לגב 1250$ - אם זה כרטיס פתוח לכמה חודשים ואפשרות לחזור ממדינה אחרת , אז המחיר בסדר גמור.
 

simush87

New member
היי

הכרטיס פתוח לשנה... עוד לא ביררתי אם אפשר לחזור ממדינות אחרות... אני אברר.. תודה רבה.. איפה את ממליצה להתחיל...?
 

0 אור 0

New member
תחפשי קצת לגבי הגל העולה והגל היורד

אני הייתי רק בארגנטינה , צ'ילה וברזיל אז אני לא מתמצאת במדינות אחרות, אבל נדמה לי שכאשר חיפשתי בזמנו לבנות את המסלול, היה מסלול מומלץ למתחילים בחורף שכולל את פרו ובוליביה וברזיל - אופציה לקולומביה. פשוט תבדקי בפורומים ותמצאי אותו בקלות.
 

0 אור 0

New member
אכן במטייל

אני גם הסתובבתי בפורום כמה חודשים לפני הטיול ועוד שנה אחריו, וגם הייתי בחנות שלהם בדיזינגוף סנטר וישבתי שם די הרבה עם ספרי המטיילים, וגם קניתי את ההנדבוק. מאד עזר לי בתכנון הטיול
 
את הגל העולה שווה לסיים במרכז אמריקה

לא לוותר על פנמה ומקסיקו! ואולי גם גואטמלה... הנה אתר נחמד על מרכז אמריקה
 

simush87

New member
שאלה.. עם איזה חברה אתם ממליצים לטוס?

איפה אפשר לעשות השוואת מחירים? איפה אתם ממליצים? אני רוצה משהו זול....=/
 
למעלה