צריכה עזרה מהמקצועניות פה...

חרישית1

New member
צריכה עזרה מהמקצועניות פה...

התבקשתי להעביר סדנה בת שעה וחצי לתלמידות מגמת אמנות. הסדנה אמורה להיות בנושא גבולות, אך זה יכול להיות נושא כללי ולאו דוקא משהו מרכזי.
ניסיתי לחשוב על דברים בטקסטיל שאפשר לעשות. חשבתי על משהו עם חישוקי רקמה (גבול), אולי תרגום של תמונה אישית של הבנות לכדי רקמה בתוך חישוק, ניסיתי לחשוב גם על רקמה עם כמה רמות של מימדיות, נגיד: שחלק מצוייר, חלק רקומה, חלק ברקמה גבוהה יותר וחלק באפליקציה של בד שמכניסים לתוכו מעט אקרילן שמגביה אותו.
בקיצור, יש לי כל מיני רעיונות לא גמורים ולא מלוטשים ואני אשמח לעזרה- האם יש לכן רעיון למשהו בסגנון? פיתוח של אחד מהדברים שאמרתי, או רעיון אחר לגמרי?
זה צריך להיות בגבולות של שעה וחצי וצריך להיות אטרקטיבי.

אשמח לעזרתכן!
 

Miss Moo

New member
אהבתי את הרעיון עם החישוק...

בעיקר הרקמה, בשעה וחצי לא הייתי נכנסת למשהו מורכב יותר...

רעיון נוסף הוא עם קנבסים מרובעים (אפילו קטנים)- כאשר הופכים אותם נוצרת למעשה מסגרת תלת ממדית שמאוד ממחישה את ה"תחום". אפשר לרקום, לצייר, לשלב (בעיקר אם זה קטן יחסית) אז יש גם עומק לכל הסיפור...

מאוד יפה- אם מתאפשר תצלמ יכי מאוד מעניין לראות תוצרים ולאן כל אחת תיקח את זה...
 

ש מ ש א

New member
כשאני שומעת על משהו שצריך לבטא גבולות

אני חושבת גם על חצייה שלהם ויציאה מהם.
כדאי לאפשר להם את הרעיון שגם יציאה מן המסגרת היא סוג של התייחסות אל המסגרת, ושהנועזים יתנסו גם בזה. בדרך כלל זה עושה את העבודה ליותר מעניינת.

כמו כן גם האפשרות של התייחסות אל המסגרת כאל השטח שדווקא רוצים להדגיש - זה מאוד ישים עם השימוש שהוצע לך בקנבסים מוכנים וממוסגרים.

רעיון נוסף: גבול שקוף. מעין "מסגרת" ריקה בתוך ציור או עבודה [למשל, אם כל העבודה צבעונית תהיה בתוכה מסגרת כלשהי, בכל צורה שבוחרים, ברוחב שבוחרים, שלא צוייר בה כלום, או שהיא ממסגרת שטח שעבדו עליו וגם סגורה בעצמה בשטח שעבדו עליו]. אני מקווה שההסבר מובן.
 

ש מ ש א

New member
תודה.


 

חרישית1

New member
שתי שאלות המשך

1. איפה אפשר לקנות חישוק רקמה בזל בירושלים? אני צריכה 20. כמה בערך זה עולה?

2. איזה טכניקות יש שבהן הרקמה הופכת לתלת מימד? אני מכירה את הרקמה שבה משאירים חוטים משתלשלים בחלק העליון של הבד, אני מכירה אפליקציות מבדים שדוחפים לתוכם קצת אקרילן, אפשר גם שימוש בלבד - מה עוד?
אני רוצה להציע כמה טכניקות ושכל בת תשתמש במה שהיא רוצה.
אשמח לעזרתכן! ותודה!
 

nuky1

New member
את יכולה להשתמש ברקמה ברזילאית

היא תלת מימדית
[URL]https://www.google.co.il/search?q=%D7%A8%D7%A7%D7%9E%D7%94+%D7%91%D7%A8%D7%96%D7%99%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%AA&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=TXq4UvqVBKTH7Aahg4DwDQ&ved=0CFsQsAQ&biw=1280&bih=627#facrc=_&imgdii=_&imgrc=3j3SEe-74qIANM%3A%3BNnKKqgI5K2CUgM%3Bhttp%253A%252F%252Falbums.timg.co.il%252FForumsGallery%252F505_1708200449701.jpg%253Ftime%253D0%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tapuz.co.il%252Falbums%252Fpublicmedia.asp%253Fm%253D484533%2526u%253D892298%2526o%253D1%2526ao%253D1%3B800%3B600[/URL]
 

מ י כ ל פ

New member
אפשר להכין ריקמה שצובעים בה את קוי המתאר

ואת המרכז צובעים באקריליק כמו http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?entryId=1847752 למשל
 
בשיעור של שעה וחצי עם 20 תלמידות

ושאת רוצה שהן תסיימנה את היצירה שלהן בזמן זה לא פשוט כי הקבוצה גדולה.
והן ממש לא יודעות מה הן רוצות בדיוק.
אני מציעה לך לקחת שלושה נושאים לדוגמה: פירות, ירקות, בובות או נשים
שהן צריכות לבחור מאחד הנושאים שתחליטי מהם ליצור סוג של אפליקציה שניתן לגיהוץ (בשימוש פליזלין דו צדדי)
למי שמעוניינת ליצור תלת מיימד משתמשת בלי דו צדדי, ותופרת בשוליים.
האחרות המשתמשות בדו צדדי יכולות ליצור מסגרת ע"י צבעי טוליפ למסגרת הגבולות.
הרעיון להניח מסביב לחישוק זה רעיון מצוין
בהצלחה בהדרכה.
 
למעלה