צריכה עזרה

צריכה עזרה ../images/Emo53.gif

אני צריכה עצות איך לרדת לחבר שלי ולעשות לו ביד יותר טוב? ז"א אני רוצה לדעת איך אני יכולה לגרום לו להנות יותר. LOve you all me
 
מעצם המעשה...

עד היום לא הצלחתי לגרום לו לגמור רק מלעשות לו ביד או רק מלרדת לו...
 
אמ..

לא ברור לי מה לא מובן... אני רוצה שהחבר שלי יגמור מזה שאני יורדת לו. עד עכשיו לא הצלחתי. יש עצות?
 

ranzz

New member
ההצעה הכי טובה שתקבלי

במקום לקרוא שטויות על יבש, לכי לאתר סקס כגון www.sex4free.co.il או www.hafuz.co.il ותורידי סרט של בחורה יורדת לגבר
 
חמודה

פה אף אחד לא יעזור לך וזה כי רק הוא יכול לכוון אותך ולהגיד לו מה עושה לו יותר טוב ואיפה יורת ואיפה פחות
 

sunset*

New member
כיד הדימיון הטובה ../images/Emo13.gif

קודם כל... גברים מגורים על ידי דברים שונים, לא כל מה שמגרה גבר אחד, יגרה גבר אחר. את וחברך צריכים לדבר ולהנחות אחד את השני....
לגבי לעשות ביד:
אוננות רגילה (קלאסית)- חיכוך וחיכוך, לאונן לו כמו שהוא מאונן לעצמו. בזה הוא יכול לעזור לך ולהדריך אותך. שיקח את ידך בידו ותעשו שניכם יחד את הפעולה. תלמדי להכיר את החוזק, העדינות, המהירות וכו'.
על יבש- בד"כ כורכים שתי אצבעות או יותר, תלוי בגודל ובארוטיות שאת מעוניינת, את עולה על צוואר ה Zין ויורדת. יש גברים שאוהבים שמגרים להם את הכיפה, ויש כאלה שאוהבים חזק מבסיס הZין ומלמעלה במשיכה, אחרים אוהבים תנועות סיבוביות... את צריכה לראות איך חברך מגיב, להיות רגישה לתגובות שלו.
על רטוב - האוננות מרגישה קצת יותר כמו Zיון. למה הכוונה? בד"כ כל כף היד מחליקה על העור של הZין. בתנועה אחת של למעלה ולמעלה, כשידך מחליקה על הZין שלו את בד"כ מגרה הרבה חלקים ורקמות. בד"כ במשיכות כלפי מעלה ומטה, כל הזין מרגיש את התנועה.
יש כמה דרכים:
הצורה העולה- מעין אגרוף שלופת את הZין, ללחוץ בעדינות ולעלות מבסיס הZין לכל האורך, תעברי את הראש והופ לאוויר. במקביל, שהיד השניה שלך תחזיק בבסיס הZין וכשהיד הראשונה באוויר...תעשי תחלופה ביניהן.
הצורה היורדת- כמו הצורה העולה, רק בכיוון הפוך. מראש הZזין ועד הבסיס. אבל זה חייבים כשיש זיקפה, וכדאי שכף היד שלך תהיה קצת משוחררת.
חיכוך- חיכוך ראש הZין עם כף היד - שוב, חלק מהגברים אוהבים, חלק פחות....לחכך את כף היד בתנועות סיבוביות מעגליות על ראש הZין.
מתי להפסיק? יש גברים שיעדיפו שתמשיכי לאונן להם עד שיגמרו..ויש כאלה שיעדיפו שתאטי, ותעשי הפסקות יזומות מפעם לפעם. ככה העונג והגירוי עולים מדרגה נוספת, ואז הגמירה הרבה יותר "קטלנית". תראי איך חברך מעדיף.
לגבי ביצים... יש גברים רבים שאוהבים מגע בביצים שלהם. בין אם זה ידני או אוראלי. את יכולה במקביל, לאונן לו ביד אחת, וביד השניה לשחק לו בביצים. רק זהירות! הביצים עדינות מאוד. (יש גם גברים שאוהבים החדרת אצבע עדינה לפי הטבעת...)
את יכולה גם לעשות מהידיים שלך צורה של נרתיק, שהZין של החבר שלך יכנס ויצא דרכו.
את יכולה לאונן לו עם החזה שלך... לחכך את השדיים עם הZין שלו, לשפשף, להעביר על הפיטמות וכד'. יש עוד המון אפשרויות....לסחוט, להדק, לשחרר, לעלות, לרדת, לסובב... אבל חשוב לראות איך חברך מגיב לזה. וכ[URL='target=_blank'][URL='target=_blank'][/URL]יד[/URL] הדימיון הטובה עליך.....
נ.ב. לגבי ירידות... בהמשך... הלכה לי היד
 

MaD-d0g

New member
המממ

אל תעשי את זה מכאני כזה... תהיי דינמית.. תרגישי מה קורה.. תשאלי ותקשיבי מה קורה.. איך הוא אוהב.. איך הוא רוצה אגב, את יכולה גם לגעת בעצמך, זה לא מזיק
 
למעלה