שומשום בבטן
New member
צריכה עצה בבקשה
אני בת 24, אמא לתינוק בן חודשיים וקצת מבולבלת לגבי הכיוון שלי בחיים. בשנה שעברה סיימתי תואר ראשון באוניברסיטת בן גוריון בהיסטוריה כללית ומקרא ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי הלאה. בעוד כחודש וחצי אני מסיימת את חופשת הלידה ואז אני אצטרך לחפש עבודה, אבל אני לא יודעת באיזה תחום לחפש או אולי בכלל להמשיך ללמוד, חשבתי לקחת קורס מקצועי כלשהו, אבל אני לא יודעת מה כדאי. טוב, אני אעשה קצת סדר בדברים. אני יודעת שעם התואר שלי אין כ"כ הרבה מה לעשות, חוץ מלעשות תעודת הוראה וללמד, אבל אני ממש לא מעוניינת להיות מורה. אז חשבתי לחפש עבודה בתור מזכירה, אני מקלידה די מהר ומכירה את התוכנה word, אבל לא מעבר. לכן, חשבתי לקחת קורס וההתלבטות שלי היא בין הקורסים הבאים: מזכירה משפטית (זה מה שהייתי רוצה אבל אין בעיר מגוריי אשדוד וחוץ מזה הלימודים די ארוכים), מזכירה בכירה או מנהלת מערכות משרדיות. השאלה שלי היא: האם בשביל להשתלב בעבודה כמזכירה אני באמת צריכה קורס כזה, או שאפשר להסתדר גם בלי והאם יש בכלל עבודה בתחום. בנוסף, שמעתי שאם כבר לעשות הסבה מקצועית אז רצוי להתמקצע בתחום הנהלת חשבונות. האם באמת כדאי? האם יש עבודה בתחום? אני לא אדם ריאלי כ"כ, ללא ספק אני טובה יותר בתחום ההומני, האם אני אשתלב בתחום זה? צריכה מאוד עצה, כי אני מבולבלת לגמרי. מה כדאי לי לעשות עם התואר שלי? בהנחה ואני מוכנה ללכת ללמוד, מה כדאי ללמוד ואיפה בסביבת אשדוד? אשמח לכיוון ותודה מראש.
אני בת 24, אמא לתינוק בן חודשיים וקצת מבולבלת לגבי הכיוון שלי בחיים. בשנה שעברה סיימתי תואר ראשון באוניברסיטת בן גוריון בהיסטוריה כללית ומקרא ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי הלאה. בעוד כחודש וחצי אני מסיימת את חופשת הלידה ואז אני אצטרך לחפש עבודה, אבל אני לא יודעת באיזה תחום לחפש או אולי בכלל להמשיך ללמוד, חשבתי לקחת קורס מקצועי כלשהו, אבל אני לא יודעת מה כדאי. טוב, אני אעשה קצת סדר בדברים. אני יודעת שעם התואר שלי אין כ"כ הרבה מה לעשות, חוץ מלעשות תעודת הוראה וללמד, אבל אני ממש לא מעוניינת להיות מורה. אז חשבתי לחפש עבודה בתור מזכירה, אני מקלידה די מהר ומכירה את התוכנה word, אבל לא מעבר. לכן, חשבתי לקחת קורס וההתלבטות שלי היא בין הקורסים הבאים: מזכירה משפטית (זה מה שהייתי רוצה אבל אין בעיר מגוריי אשדוד וחוץ מזה הלימודים די ארוכים), מזכירה בכירה או מנהלת מערכות משרדיות. השאלה שלי היא: האם בשביל להשתלב בעבודה כמזכירה אני באמת צריכה קורס כזה, או שאפשר להסתדר גם בלי והאם יש בכלל עבודה בתחום. בנוסף, שמעתי שאם כבר לעשות הסבה מקצועית אז רצוי להתמקצע בתחום הנהלת חשבונות. האם באמת כדאי? האם יש עבודה בתחום? אני לא אדם ריאלי כ"כ, ללא ספק אני טובה יותר בתחום ההומני, האם אני אשתלב בתחום זה? צריכה מאוד עצה, כי אני מבולבלת לגמרי. מה כדאי לי לעשות עם התואר שלי? בהנחה ואני מוכנה ללכת ללמוד, מה כדאי ללמוד ואיפה בסביבת אשדוד? אשמח לכיוון ותודה מראש.