צריכה עצה/עזרה

תטא25

New member
צריכה עצה/עזרה

אני מנהלת מזה כשנה רומן עם גבר נשוי בעוד שאני עומדת להתחתן בעוד כמה חודשים. אני לא יודעת מה לעשות???? מצד אחד אני מרגישה שאני מס' 2 אצלו תמיד ואני לא יכולה להיות ככה ובנוסף זה הורס לי את המערכת יחסים עם החבר/בעל לעתיד ומצד שני אני כ"כ אוהבת אותו שאני לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלעדיו. מה לעשות?????אנא עזרו לי. נמאס לי כבר.
 

לביאה 5

New member
ממי תקראי טוב טוב מה שאני כותבת לך

חמודה תלמדי מהטעיות שלי אל תעשי שטויות תיתחתני עים אוהבך ותימחקי מחיקה טטואלית את המאהב תחיי חיים טובים עים בעלך תשקיעי בזוגיות תאהבי תלדי ילדים והכי חשוב אל תיבגדי כי בסוף הכל חוזר כמו במורנג אני מאחלת לך כל טוב . ויש לך היזדמנות להתחיל בדף חדש נקי חיים חדשים וילדים תישמרי ותבני בית טוב חם אוהב בלי שקרים ובלי בגידות כי תאמיני לי זה לא מישתלם . אני בגדתי והיה לי מאהב נשוי תקופה ארוכה ובסוף בעלי גילה ותאמיני לי לא שווה נכון הוא סלח לי ומנסים להמשיך אבל הכאב גדול והצער שלי עמוק על זה שפגעיתי בו . אולי הוא סולח אבל לא שוכח ממי אל תיטעי אסור לא שווה חבל תטפחי נישואים טובים והכל ילך לך טוב בחיים תאמיני לי .........
 
זה הזמן לחושבון נפש יקירתי...

לא הייתי ממליצה לך עדיין להתחתן.. אני חושבת שאם את בוגדת טרם התחתנת את צריכה לעשות חשבון נפש עמוק! האם זה נכון להתחתן עם מישהו שבשלב כה מוקדם בוגדים בו? מה חסר לך? ואל תגידי לי שלא חסר...פשוט לא יכול להיות! כשהתחתנתי אני לא ראיתי ממטר...הייתי כל כך מאוהבת ומאושרת ומלאת ציפיות..מי חשב אז על גברים אחרים? אבל אולי זו רק אני.... מה שתחליטי, שיהיה בהצלחה. רק מאחלת לך שתגיעי להחלטה הנכונה!
 

תטא25

New member
את צודקת אבל ...

את צודקת ואני כ"כ מסכימה איתך אבל האהבה חזקה מהכל ואני ממש אוהבת אותו וכל פעם שאנחנו מנסים להיפרד אנחנו לא מסוגלים וחוזרים להיות ביחד. ואני אוהבת את בעלי לעתיד, מאד אבל .. גם את המאהב. זו דילמה קשה אבל נראה לי שאני בסוף אעשה בעצתך ואלך אחרי ההגיון ולא אחרי ליבי. הלב ישבר אבל הזמן ירפא אותו.
 
אני חולק על דעתך

אני מסכים שבגידה היא דבר מאוד לא בריא ומאוד פוגע, אבל איני מקבל את העיצה שלך. אולי היא לא אוהבת את אותו אדם שהיא עומדת להתחתן איתו? אולי היא אוהבת אותו אבל לא מסופקת מימנו? לדעתי, אם היא לא יכולה לוותר על הלא חוקי (אם אפשר לקרוא לזה כך במקרה הזה) אז משהו חסר עם בעלה לעתיד, אם משהו חסר היא תידחף לבגידה בשלב מאוחר יותר, אולי אפילו בשלב שבו כבר יש ילדים. היא צריכה להבין מה חסר ולפי זה לפעול - ואולי, אפילו, במחיר החתונה.
 

הקוסם33

New member
השאלה היא אם את אוהבת את בעלך

לעתיד או אם את חושבת שתוכלי לאהוב אותו ולשכוח את המאהב. אם לא-אז לפי דעתי אלללל תתחתני חפשי לך אהבה חדשה-כזאת שתשכיח לך את המאהב....ואת הבעל לעתיד אבל זו רק דעתי יש כאלו שבוגדים ולא מסתכלים אחורה ויש כאלו שבוגדים(כמוך)- שהמצפון יציק להם כל הזמן......גם אם תתחתני
 

jedyknight1

New member
תקראי את מה שאני כותב לך

את צריכה לדעת על מה לוותר כדי לקבל. האם לוותר על פנטזיה ואשליה בדמות הגבר האחר כדי להתחתן ולהתרכז בחייך, או לא לוותר ולעשות טעויות לאורך כל הנישואים שלך. לדעתי, יש לך הזדמנות לנקות את הדף שלך בשלב זה בחייך. אם תחליטי לרקוד על שתי החתונות, בסופו של דבר תשארי ללא בעל, ללא אהוב אשלייתי, ולבד.
 
כמובן שצודק.....המאהב הוא רק פנטזיה

תמיד תהיהי במקום שני וכמעט אין צאנס שיעזוב הכל למענך לדעתי הקשר שלו איתך זה יותר אינטרס, נוח לו וטוב לו..במצב הקיים אך......את צריכה לחשוב על עצמך.... כמובן שהכל פה זה בגדר דיעות אישיות בסופו של דבר תעשי מה שהכי טוב לך ולדעתי התשובה נמצאת אצלך מאחלת לך הצלחה
 

jedyknight1

New member
אבל היא לא יודעת....

תראי יקירתי. מס' 2 תמיד תהיי אצלו, למרות כל הדיבורים היפים. הדיבורים האלו נובעים מאיזו אשליה שגם הצד השני נתון בה. לעניות דעתי, במידה ותתרכזי בבנייה של חייך, ולא תחפשי כיצד לממש את הפנטזיות שלך, תוכלי לנהל את חייך בצורה יותר יציבה. אגב כך, רצוי שתעלי עם בן זוגך הנוכחי, לקראת החתונה את הדברים שאת חשה שחסרים לך בזוגיות. להיות ישירה, פתוחה.
 
למעלה