צרכנות באינטרנט

צרכנות באינטרנט

הזמנתי באמזון מספר פריטים (כ 150$) ואחרי יום הודיעו לי במייל כי המשלוח יצא ונקבע טווח זמן להגיעו אלי. המועד עבר ולא שמעתי כלום מהמוצרים. נכנסתי לאתר ולא תאמינו - יש שם אופציה לרכוש עוד דברים ואין כל אפשרות לשאול או להתלונן (הכל לחצנים קבועים של הזמנות וזהו). אם למישהו יש נסיון עם דבר כזה אז הצעות יתקבלו בברכה. אז שיהיה לכולם יום נהדר ותגידו מה עושים עם בני-האלף (אמזון).
 
הודיעו לך במייל? אז יש לך כתובת

לאן לפנות במייל חוזר. כמעט לאף חנות מקוונת אין מערכת לבדיקת מצב משלוחים, כי ברגע שהמשלוח יותא מהמחסן אין להם כל שליטה עליו. זה לא כמו בחברות לדיוור/שילוח המחזיקות את החבילה מרגע מסירתה לידיהם ואת למסירתה לך, ויכולות לדווח לך בכל זמן נתון היכן החבילה נמצאת. ברגע שהם שולחים בדואר, זה תלוי בדואר ארה"ב, במובילי דואר אחרים (כמו חברת תעופה המובילה את הדואר, לדוגמא, או בחברת שיגור ימית אם זה לא מיועד לדואר אויר) ובדואר ישראל. כל הערכה על זמן סביר להגעת החבילה היא רק הערכה שדיוקה פחות מתחזית מזג האויר. אתה יכול רק לפנות במייל חוזר ולבקש לוודא שהחבילה אמנם יצאה לדרך. מנסיון שלי לפני חודש חבילה אישית קטנה מארה"ב מאדם פרטי (לא חנות באינטרנט) הגיעה אלי אחרי 3 שבועות. ההסבר שקיבלתי היה בדיקות מדוקדקות של כל דברי הדואר מפלורידה שמעבר לבדיקות הנהוגות ע"י הדואר הפדרלי שם. לך תדע ........
 
אני רואה שזה עסק לא פשוט

ניסיתי לשלוח להם מייל חוזר להודעת ה CONFIRMATION אבל זה חזר עם הודעה שהכתובת איננה מקבלת מיילים ושאחפש פתרון באתר. חיפושים אינסופיים באתר לא הניבו דבר מאחר שלא קיימת אופציה להודיע להם דבר. בקיצור אני צריך לשבת ולהתפלל שזה יגיע באחד הימים. אני מתלבט אם להודיע לחברת כרטיסי האשראי לבטל את התשלום. השאלה שלי מה יקרה אם בחודשיים הקרובים לא אקבל דבר? האם חברת ויזה תזכה אותי אם אטען שלא קיבלתי את המוצרים? אז תודה חתול זקן (אצלכם זקנים כבר בגיל 12?)
 

odedg

New member
הגיל לא קובע, אבל אם

אינך מוכן לקחת סיכון, תודיע בדרך המקובלת לחברת האשראי. יתכן ותוכל להתייעץ איתם שרק יעצרו את ההורדות עד קבלת המשלוח בתוך פרק זמן סביר. האם הכסף כבר ירד?
 

carmonle

New member
אמזון חברה אמינה מאוד. ניסיוני עמה

טוב. באתר צריך לפנות לתמיכה/שירות לקוח ולבדוק. הם עונים למכתבים והרבה מקומות יכולים ללמוד מהם. מצ"ב הקישור לעזרה דרכו ניתן להגיע לשירות לקוח לבירורים ערן
 

dmainsinner

New member
תבדוק עם הדואר

באיזור מגוריך. אם תכולת החבילה שלך חייב במס (תוכל לבדוק באתר של מס הכנסה וערך מוסף) החבילה שלך מעוכבת בדואר האיזורי באגף המכס ומחכה לך לפדיון. ההודעה על כך מגיעה לאחר כשבוע.
 

michaell

New member
גם לי יש ניסיון טוב עם אמאזון

בכל מקרה, הם עושים כמיטב יכולתם לזכור, לזכות ולתקן טעויות. ההזמנה מובטחת לך, הם עסק רציני. עקוב אחר השאלות הנפוצות, אין להם סיבה לעבוד דווקא עלייך. בהצלחה, ואני בטוח שיהיה טוב!
 
למעלה